Hallo
Ik ben van plan een PDA ppc te kopen en mijn ogen zijn op de strakke Asus MyPal A620BT gevallen voor de prijs voor 330 euro ik heb zelf nooit eerder een pda gehad dus dit is mijn eerste is dit wel een goede keus vor mij ik wil ermee kunnen:
- agenda
- tektsbestanden maken
- Afentoe een filmje kijken
- Afentoe een gampie spelen
- en soms een mp3'tje luisteren
- En Kunnen internetten
Over dat internet ik heb een Nokia 6600 met bluetooth en als provider Orange als ik share aanvraag mag ik onbeperkt internetten heb ik begrepen dus dan kan ik ook onbeperkt internetten op mij pda tog?
Maar ik neem aan dat dit een goede keus is ? zo nee wat raden jullie mijn anders aan voor +-350 ? er moet wel bluetooth op zitten
zo heb ik gezogt en gevonden :
- HP Ipaq 1940
- Dell X3 (maar die heeft geen Bluetooth
)
- Compaq iPaq H3850
- Compaq iPaq H3870
- Compaq iPaq H3970
Ik ben van plan een PDA ppc te kopen en mijn ogen zijn op de strakke Asus MyPal A620BT gevallen voor de prijs voor 330 euro ik heb zelf nooit eerder een pda gehad dus dit is mijn eerste is dit wel een goede keus vor mij ik wil ermee kunnen:
- agenda
- tektsbestanden maken
- Afentoe een filmje kijken
- Afentoe een gampie spelen
- en soms een mp3'tje luisteren
- En Kunnen internetten
Over dat internet ik heb een Nokia 6600 met bluetooth en als provider Orange als ik share aanvraag mag ik onbeperkt internetten heb ik begrepen dus dan kan ik ook onbeperkt internetten op mij pda tog?
Maar ik neem aan dat dit een goede keus is ? zo nee wat raden jullie mijn anders aan voor +-350 ? er moet wel bluetooth op zitten
zo heb ik gezogt en gevonden :
- HP Ipaq 1940
- Dell X3 (maar die heeft geen Bluetooth
- Compaq iPaq H3850
- Compaq iPaq H3870
- Compaq iPaq H3970