router en adsl splitter

Pagina: 1
Acties:

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:35
Ik ben sinds kort in het bezig van een E-tech adsl modem/router. Deze doet het prima als ik hem voor de splitter zet. Dus niet meer bellen en gebeld worden. Zet ik hem op mn 2 jaar oude splitter voor adsl en telefoon, gaat het adsl lampje niet branden maar blijft knipperen. USB modem deed het wel op splitter, maar gaat nu iedere 5 minuten uit, dus weer opnieuw inloggen. Heb al wat mailtjes naar Zonnet gestuurd maar nogsteeds geen reactie. Ik gebruik overigens Zonnet Basic.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
dan lijkt het erop dat je de splitter niet goed aangesloten hebt of er zit stiekem toch nog iets aangesloten voor de splitter.

Verwijderd

Of je splitter is niet helemaal lekker :)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

het lijkt er idd op dat je splitter rot is

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Je splitter is een quitter zo te zien.

voor zo'n 15 euro kan je een nieuwe halen bij PrimaFoon (heb ik gehoord).

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

offtopic:
bij de update kun je zelfs een originel e-tech krijgen

[ Voor 9% gewijzigd door Romke op 04-02-2004 21:45 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1