Beste tweakers!!
ik gebruikte altijd winroute, en dit heeft ook altijd prima gewerkt.
nu wilde ik een firewall installeren, en toen crashde mn systeem. winroute + firewall gaat niet goed blijkbaar..
nouja hij moest toch schoon, duz ff geformateerd, en ipv winroute, winroute-firewall v5 geinstalleerd.. noudat werkt, maar daar is ookgelijk alles mee gezegd.
Ik heb een 8 mbit lijntje (adsl), maar ik trek max. 2.5 mbit vanaf een client, terwijl ik direct vanaf de server wel de volle bandbreedte heb. dus eht leek mij logisch dat het probleem bij de router software ligt..de vraag is waar.. heb zon beetej alles geprobeerd.
overgens met de gewone winroute pro had ik wel met alle clients volle bandbreedte!!
kent iemand dit probleem?!
Ik wil mn volle bandbreedte op mn client(s)
en nog iets anders... portmappen bij winroute pro vond ik al vaag, maar aan de hand van de handleiding en webstie kwam ik er wel uit..
maar portmappen met winroute - firewall is helemaal vaag..
heb de handleiding er al bijgepakt (een geruimte 200 blz) maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van...
het hele idee is om kazaa en emuile weer aan de gang te krijgen..
ik weet dat de website van smuile precies zegt welke poortjes open moeten, maar het werkt simpelweg niet.. met de test op de site:
http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test
krijg ik de foutmelding:
timeout : timeout on ip ***.***.***.*** (6 sec)
this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall
heeft iemand misschien de goede instellingen van de firewall voor me?
en misschien tips hoe ik de rest aan de gang kan krijgen
someone please help me!! loop al een paar dagen (en nachten!!) mn hoofd erover te breken
ik gebruikte altijd winroute, en dit heeft ook altijd prima gewerkt.
nu wilde ik een firewall installeren, en toen crashde mn systeem. winroute + firewall gaat niet goed blijkbaar..
nouja hij moest toch schoon, duz ff geformateerd, en ipv winroute, winroute-firewall v5 geinstalleerd.. noudat werkt, maar daar is ookgelijk alles mee gezegd.
Ik heb een 8 mbit lijntje (adsl), maar ik trek max. 2.5 mbit vanaf een client, terwijl ik direct vanaf de server wel de volle bandbreedte heb. dus eht leek mij logisch dat het probleem bij de router software ligt..de vraag is waar.. heb zon beetej alles geprobeerd.
overgens met de gewone winroute pro had ik wel met alle clients volle bandbreedte!!
kent iemand dit probleem?!
Ik wil mn volle bandbreedte op mn client(s)
en nog iets anders... portmappen bij winroute pro vond ik al vaag, maar aan de hand van de handleiding en webstie kwam ik er wel uit..
maar portmappen met winroute - firewall is helemaal vaag..
heb de handleiding er al bijgepakt (een geruimte 200 blz) maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van...
het hele idee is om kazaa en emuile weer aan de gang te krijgen..
ik weet dat de website van smuile precies zegt welke poortjes open moeten, maar het werkt simpelweg niet.. met de test op de site:
http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test
krijg ik de foutmelding:
timeout : timeout on ip ***.***.***.*** (6 sec)
this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall
heeft iemand misschien de goede instellingen van de firewall voor me?
en misschien tips hoe ik de rest aan de gang kan krijgen
someone please help me!! loop al een paar dagen (en nachten!!) mn hoofd erover te breken
Is somebody not editing what I'm saying here???