Toon posts:

Alien Nations sluit af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb laatst weer Alien Nations uit de kast getrokken, alleen toen ik het ging spelen sloot het nadat ik 1 missie gedaan heb (maakt niet uit bij welke stam) het spel steeds af als ik probeer te laden zonder foutmelding.
Ik draai Windows XP professional met SP2 geinstalleerd. Ik heb een Neo 2 FIS2R moederbord met 2,8C ghz pentium 4, Ati Radeon 9800 Pro met 1 GB intern geheugen.
Ik heb sinds kort deze nieuwe PC dus en op mijn oude systeem had ik precies hetzelfde probleem. Opnieuw installeren of patchen hielp niet.
Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Verwijderd

Jah, even de compatibiliteits modus verzetten naar windows 98 of 95. Alien nation is zo oud dat je echt niet moet denken dat tie onder XP draait :P

Verwijderd

Topicstarter
Compatibiliteitsmode had ik ook al geprobeerd maar dat hielp ook niet. En als het spel het helemaal niet zou doen dan zou ik t niet zo vreemd vinden omdat het zo oud is, maar nu sluit het spel gewoon af zodra je 1 missie gespeeld hebt. Ik kan alleen de hele tutorial doen. Verder kan ik een never ending game spelen, maar zodra ik die wil herstarten sluit het spel weer af. Die ene missie die ik wel kan spelen kan ik van ieder van de drie stammen doen, maar zodra ik dan bijvoorbeeld een missie van de Pimmons heb gespeeld kan ik niet een missie doen van de Amazons.