Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Wat heeft dit met PHP te maken?BacardiBreezer schreef op 04 februari 2004 @ 20:39:
De vraag is heel kort en simpel...... ik moet voor in een kleine opdracht een virusscanner in een eigen pagina kunnen pluggen, de vraag is kan dit ?
Ja tuurlijk kan dit, maar aangezien die standaard online scanners allemaal beveiligd zijn tegen het opnemen in een andere site schiet dat niet echt op.
Zoiets zelf maken is niet te doen volgens mij.... een virusscan ben je wel wat langer mee bezig en anders zou iedereen hem toch wel zelf maken ??
Zijn hier mogelijkheden voor om op te lossen ?
Nou dat PHP staat er alleen maar voor omdat Mr. Curry anders weer boos wordt...... Anders mag ie het mooi verandere in ActiveX want dat moet je idd gebruiken lijkt mij ook maarja.... was bang dat dat hier ook weer niet geaccepteerd werd.... It's just that personBillie schreef op 04 februari 2004 @ 20:41:
[...]
Wat heeft dit met PHP te maken?Volgens mij moet je met ActiveX gaan werken. (iig client-side)
Ik dacht dat ik een keer gezien had dat iemand de virusscanner op zijn server geinstalleerd had en dat aanriep. Ik weet niet of dat mogelijk is bij jou?
Human Bobby
Jouw reply deed me denken aan Jotti. Die heeft in z'n sig de volgende site staan: http://virusscan.jotti.dhs.org/. Ken heel die gast niet (ex-mod geloof ikJustice schreef op 04 februari 2004 @ 20:50:
Ik dacht dat ik een keer gezien had dat iemand de virusscanner op zijn server geinstalleerd had en dat aanriep. Ik weet niet of dat mogelijk is bij jou?
[ Voor 4% gewijzigd door Mike Jarod op 04-02-2004 20:56 ]
Jazeker !! Heel graag zelfsJustice schreef op 04 februari 2004 @ 20:50:
Lullig he, dat die persoon dit forum modereert en de hele tijd jou zit te pesten met dat je je aan een paar simpele regels hoort te houden om hier te mogen posten. Lullig he, dat de gastheer jou als gast daar de hele tijd over lastig valt.BacardiBreezer schreef op 04 februari 2004 @ 20:48:
[...]
Nou dat PHP staat er alleen maar voor omdat Mr. Curry anders weer boos wordt...... Anders mag ie het mooi verandere in ActiveX want dat moet je idd gebruiken lijkt mij ook maarja.... was bang dat dat hier ook weer niet geaccepteerd werd.... It's just that person
JE ZOU OOK EEN KEER KUNNEN LUIS-TE-REN IPV KOPPIG DOOR TE BLIJVEN GAAN
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()