Toon posts:

Nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe PC kopen, maar ik heb er niet veel verstand van. Ik zou dan willen vragen welke combinatie jullie het beste vinden (welke processor, videokaart, harddisk, enz.). De kosten mogen maximaal 3000 euro zijn.
Mischien klinkt dit een beetje noob-achtig, maar ik zou het toch leuk vinden als er hierop gereageerd zou worden.

Later

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 21:29

JdM

Humbled

lees dit eens, ik denk dat je topic niet lang open blijft.

Verwijderd

het lijkt me verstandig aan te geven wat je met de pc wilt gaan doen, anders wordt het een beetje lastig om nuttige adviezen te geven.

Voor mij persoonlijk volstaat een duron 1300 met gemak bijvorbeeld.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Reactie? Ok, hier heb ik er eentje: Lees de FAQ ;)

/Spuit 7 :9

[ Voor 9% gewijzigd door RSpliet op 04-02-2004 20:29 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Neem eens een kijkje bij de Best buy Guides. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik raad je allereerst aan eens goed de FAQ forumgedrag en de Policy door te nemen. Deze twee zijn eigenlijk de basis bij het reageren of het plaatsen van topics op GoT.
Daarnaast dien je ook op de hoogte te zijn van de CSL FAQ in dit forum; waar nog een aparte alinea over dit onderwerp staat; Wat moet ik nu kopen?.

Over de vraag over z'n algemeen; hier gaat het niet zo in z'n werk. Bij het kiezen van hardware komt erg veel kijken, en vaak is er al veel informatie te vinden. Je kan bijvoorbeeld op zoek gaan naar Best Buy Guides en reviews op de Frontpage. Zie dus ook het stukje in de FAQ, waar nog veel meer tips hier over staan.

[ Voor 35% gewijzigd door Laurent op 04-02-2004 20:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.