ik kan het niet vinden/? verwijder dit topic niet direct als er antwoord is gegeven. want ik kome hier niet elke dag
dat kunnen alleen modjes
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Die kan jij niet versturen..
Alleen moderators kunnen dat, alleen heet het dan geen Personal Message maar een Push Message.
Een bericht dus dat je eerst moet lezen voordat je verder kan op het forum
Alleen moderators kunnen dat, alleen heet het dan geen Personal Message maar een Push Message.
Een bericht dus dat je eerst moet lezen voordat je verder kan op het forum
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Niet, enkel Push Messages gestuurd door moderators kunnen hier.
Skat! Skat! Skat!
Private/personal messages sturen staat uit op GoT, en
Okee, dat bleek er dus niet in te zitten, Was in de war met profilemessages denk ik
alleen moderators/admins kunnen een 'pushmessage' sturen (dat is een bericht waar je van moet bevestigen dat je hem hebt gelezen voordat je verder kan op GoT kan).
Okee, dat bleek er dus niet in te zitten, Was in de war met profilemessages denk ik
alleen moderators/admins kunnen een 'pushmessage' sturen (dat is een bericht waar je van moet bevestigen dat je hem hebt gelezen voordat je verder kan op GoT kan).
[ Voor 31% gewijzigd door Rafe op 04-02-2004 20:37 ]
wat een dikke poep hey!, kan dat in de volgende update niet ingevoegd worden.. ? personal messages pm-en zit op elk bijna elk forum.. vaag
zijn al redelijk veel topics over geweest, het zit er ook in, staat alleen niet aanVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:25:
wat een dikke poep hey!, kan dat in de volgende update niet ingevoegd worden.. ? personal messages pm-en zit op elk bijna elk forum.. vaag
Ik denk dat dat er niet in zit. Zoiets is al vaak voorgesteld en keer op keer afgewezen.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:25:
Zie ook de search.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
De reden dat het uit staat is dat je anders het probleem krijgt dat mensen via de PM warez enzo gaan uitwisselen. En Tweakers.net BV komt in de problemen als dat zou gebeuren.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:25:
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
sorryVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:25:
Taalgebruik mag wel wat genuanceerder hoor
Wij zijn niet 'elk forum'.
Als je iemand een persoonlijk bericht wil sturen kan je mail/icq/msn/etc gebruiken.
Daarbij:
Personal Messages zit niet in React, dus dat kan ook niet 'aan'
En de Push Messages zijn voorbehouden aan de moderators.
[ Voor 15% gewijzigd door momania op 04-02-2004 20:28 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:37
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Wie zegt dat het in react zitRafe schreef op 04 februari 2004 @ 20:24:
Private/personal messages sturen staat uit op GoT, en alleen moderators/admins kunnen een 'pushmessage' sturen (dat is een bericht waar je van moet bevestigen dat je hem hebt gelezen voordat je verder kan op GoT kan).
Dit is het enige wat ik kan vinden, maar dat is niet echt een private message. Je kan dan een push message sturen of email/icq/msn.
Correct me if I am wrong, maar het zit volgens mij nog niet in react gebakken
edit:
/me slaps momania met het handboek van react. Ben ik eindelijk het wijze mannetje, begin jij een beetje eerder te posten. Bah
/me slaps momania met het handboek van react. Ben ik eindelijk het wijze mannetje, begin jij een beetje eerder te posten. Bah
[ Voor 13% gewijzigd door We Are Borg op 04-02-2004 20:33 ]
Hier dus niet. En da's maar goed ook.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:25:
Als je wilt PM'en doe je dat maar via ICQ, MSN, whatever.
[ Voor 10% gewijzigd door whoami op 04-02-2004 20:31 ]
https://fgheysels.github.io/
Kan het niet vinden.... vind ik toch knap, als je de 2 hoofdwoorden uit je titel invult in de zoekmachine kom je toch echt Personal Message tegen van een paar weken terugVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:21:
ik kan het niet vinden/? verwijder dit topic niet direct als er antwoord is gegeven. want ik kome hier niet elke dag

En op die toon discussieren we niet in LAVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:25:

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.