Toon posts:

UPC lite delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je zult je wel afvragen waarom wil je die ingodsnaam delen... Ik zit helaas even bij m'n moeder thuis vast en die heeft die baggerzooi, alleen is t probeem dat die met een proxy werkt welke ik met chello (nu classic) nooit heb gebruikt. De standaard PC wil niet internetbankieren dus wil ik de mijne er ook op aan sluiten.

Mijn router krijg ik er niet mee aan de praat, dus dacht ik: ik ga gewoon internet delen. Een extra netwerkkaart erin geramt en hup ik heb er internet en een netwerkje op. Alleen nu krijg ik dus de tweede voor geen meter aan de praat ten opzichte van internet dan.

wie weer hoe ik het precies moet fixen. Ik heb overigens XP pro

en een opmerking als UTFS heb ik nix aan aangezien ik daar al flink heb gekeken (al ben ik normalitair wel zo kippig als de pest, maarja)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
tipje van mij ;)
kijk hier eens: Hoe deel ik Internet ?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

ik zou een router gebruiken als ik jou was, gewoon amc adres klonen op je router's wan mac adres, maar het lijkt mij dat je dat ellemaal wel weet.
en anders moet je em automatisch naar een proxy laten zoeken

offtopic:
maar dit lijkt mij iets waarvoor je op i-net de oplossing wel kunt vinden

[ Voor 22% gewijzigd door Romke op 04-02-2004 21:51 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Mag dat? Volgens Chello zijn er toch enkele bezwaren om internet te delen danwel routers te gebruiken...

Voor je het weet valt de beruchte Chello/UPC brief op je moeders deurmat ;)

An Explanation of l33t Speak

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb je de netwerkwizard van xp al geprobeerd :? Wil nog wel eens helpen :)

Xbox Live ID:Notna8310

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Buzz_Lightyear schreef op 05 februari 2004 @ 08:53:
Mag dat? Volgens Chello zijn er toch enkele bezwaren om internet te delen danwel routers te gebruiken...

Voor je het weet valt de beruchte Chello/UPC brief op je moeders deurmat ;)
En sinds waneer mag Chello de wet voorschrijven? Regelrechte onzin en bangmakerij in de hoop meer abbo's te verkopen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
SSH schreef op 05 februari 2004 @ 13:12:

En sinds waneer mag Chello de wet voorschrijven? Regelrechte onzin en bangmakerij in de hoop meer abbo's te verkopen.
Je loopt enkel het risico afgesloten te worden van Chello diensten. Dit omdat je handelen instrijd is met de algemene voorwaarden. Zou ik niet graag willen. Met name Chello is routergebruikers steeds strenger aan het aanpakken de laatste tijd. Als ik ts was zou ik je moeder ook even inlichten, zodat ze zich niet _LAM_ schrikt als je een brief of mailtje van abuse@chello krijgt ;) Verder lekker doen wat je niet laten kan :+

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1