je zult je wel afvragen waarom wil je die ingodsnaam delen... Ik zit helaas even bij m'n moeder thuis vast en die heeft die baggerzooi, alleen is t probeem dat die met een proxy werkt welke ik met chello (nu classic) nooit heb gebruikt. De standaard PC wil niet internetbankieren dus wil ik de mijne er ook op aan sluiten.
Mijn router krijg ik er niet mee aan de praat, dus dacht ik: ik ga gewoon internet delen. Een extra netwerkkaart erin geramt en hup ik heb er internet en een netwerkje op. Alleen nu krijg ik dus de tweede voor geen meter aan de praat ten opzichte van internet dan.
wie weer hoe ik het precies moet fixen. Ik heb overigens XP pro
en een opmerking als UTFS heb ik nix aan aangezien ik daar al flink heb gekeken (al ben ik normalitair wel zo kippig als de pest, maarja)
Mijn router krijg ik er niet mee aan de praat, dus dacht ik: ik ga gewoon internet delen. Een extra netwerkkaart erin geramt en hup ik heb er internet en een netwerkje op. Alleen nu krijg ik dus de tweede voor geen meter aan de praat ten opzichte van internet dan.
wie weer hoe ik het precies moet fixen. Ik heb overigens XP pro
en een opmerking als UTFS heb ik nix aan aangezien ik daar al flink heb gekeken (al ben ik normalitair wel zo kippig als de pest, maarja)