Ikke wel in elk geval. Daarnet op slashdot gelezen dat dr een nieuwe stable kernel was en direkt gedownload en gecompileerd. Ben ik de eerste?!?!?! :P:P:P
Kernel 2.2.18 ondersteunt nu ook USB veel beter, dus voor diegenen die een USB muis willen aansluiten ofzo.... probeer het eens met 2.2.18!
Verder een enorm stel bugfixes en heel veel extra support.
Voor de rest is er nog wel het een en ander aan experimentele modules bijgekomen dus dr kan weer gespeeld worden...
Voor mij niet echt nuttig maar ja, mn vorige kernel was ietsje te statisch gecompileerd, ik kon er niet genoeg mee spelen. Een nieuwe kernel lag dus al een tijdje in de planning. Ik heb nu behalve network/firewalling support ook support voor (niet allemaal 2.2.18-specifiek ofzo hoor):
- ipv6
- uitgebreid samba en nfs client(ook v3)/server
- serieel/parallel/printer
- user quota's
- extra codetabellen (o.a. de euro, kickuh man!)
Kernel 2.2.18 ondersteunt nu ook USB veel beter, dus voor diegenen die een USB muis willen aansluiten ofzo.... probeer het eens met 2.2.18!
Verder een enorm stel bugfixes en heel veel extra support.
Voor de rest is er nog wel het een en ander aan experimentele modules bijgekomen dus dr kan weer gespeeld worden...
Voor mij niet echt nuttig maar ja, mn vorige kernel was ietsje te statisch gecompileerd, ik kon er niet genoeg mee spelen. Een nieuwe kernel lag dus al een tijdje in de planning. Ik heb nu behalve network/firewalling support ook support voor (niet allemaal 2.2.18-specifiek ofzo hoor):
- ipv6
- uitgebreid samba en nfs client(ook v3)/server
- serieel/parallel/printer
- user quota's
- extra codetabellen (o.a. de euro, kickuh man!)