[Temps]Temps tot -40 nauwkeurig meten

Pagina: 1
Acties:

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 23:37
Ik heb dus nu een chiller, maar vertrouw die thermometertjes van de halfords / blokker / enz voor geen cent. De meeste betere metertjes die ik vind gaan tot de -20, mijn vraag is dus: waar vind ik (enigszins betaalbaar) een goed thermometertje dat tot de -40 netjes kan meten.

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Er zijn wel een aantal temperatuurmeters op de markt om dit soort temperaturen te meten. je zou eens langs kunnen gaan bij je lokale display / conrad. Ik vermoed dat zij je daar wel verder mee kunnen helpen, maar of ze enigzins betaalbaar zijn is nog maar de vraag.

Meestal is het hoe goedkoper hoe onnauwkeuriger. M'n el cheapo multimetertje van de gamma dacht ooit dat er 280V uit 't stopcontact kwam :?

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
YoupY schreef op 04 februari 2004 @ 21:49:
Er zijn wel een aantal temperatuurmeters op de markt om dit soort temperaturen te meten. je zou eens langs kunnen gaan bij je lokale display / conrad. Ik vermoed dat zij je daar wel verder mee kunnen helpen, maar of ze enigzins betaalbaar zijn is nog maar de vraag.

Meestal is het hoe goedkoper hoe onnauwkeuriger. M'n el cheapo multimetertje van de gamma dacht ooit dat er 280V uit 't stopcontact kwam :?
Dikke OC zeker toen he >:) 8)7

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

Zolang mijn 10eu dure multimeter maar aangeeft wat ik wil vind ik het prima.

Misschien kan je Dabit eens vragen ?, die zit geloog ik ook regelmatig onder de 0 :p