Ik heb wel is vaker zomaar een reboot gehad, volgens mij irq conflict door me audigy, maar goed.
Ik kreeg zomaar een reboot en naja pc herstart en in Windows XP. Begon explorer.exe constant te crashen. Één of andere fout melding dan herstart explorer.exe weer en crashed weer. Startbalk verscheen en verdween dus aldoor.
Toen opeens een reboot.
Het beeld bleef echter op zwart en tot verbazing, begon de power led af te nemen van felheid en ging uiteindelijk uit. Alleen de HD led bleef fel branden.
Mijn Radeon 9800 Pro heb ik nog in een andere pc uitgetest, werkt prima.
Alle apparaten los (ook toetsenbord en muis etc) en alleen geheugen en een videokaart in me pc, nog steeds geen beeld.
Asus P4P800 Deluxe (intel 865)
Intel Pentium 4 2800 (800 fsb)
Radeon 9800 Pro
Enermax 460 Watt
2x 512MB Corsair ddr 3500
Het lijkt mij dat moederbord kapot is aangezien deze ook niet iets zegt van CPU test fail.
Iemand nog suggesties voordat ik het moederbord maar terug moet sturen?
Ik kreeg zomaar een reboot en naja pc herstart en in Windows XP. Begon explorer.exe constant te crashen. Één of andere fout melding dan herstart explorer.exe weer en crashed weer. Startbalk verscheen en verdween dus aldoor.
Toen opeens een reboot.
Het beeld bleef echter op zwart en tot verbazing, begon de power led af te nemen van felheid en ging uiteindelijk uit. Alleen de HD led bleef fel branden.
Mijn Radeon 9800 Pro heb ik nog in een andere pc uitgetest, werkt prima.
Alle apparaten los (ook toetsenbord en muis etc) en alleen geheugen en een videokaart in me pc, nog steeds geen beeld.
Asus P4P800 Deluxe (intel 865)
Intel Pentium 4 2800 (800 fsb)
Radeon 9800 Pro
Enermax 460 Watt
2x 512MB Corsair ddr 3500
Het lijkt mij dat moederbord kapot is aangezien deze ook niet iets zegt van CPU test fail.
Iemand nog suggesties voordat ik het moederbord maar terug moet sturen?