Weet iemand of er ergens een lijst te bekijken is van best verkochte mobiele telefoons in Nederland? Google levert mij iig niks op
.
Misschien wel handig als je de reden waarom ook hiet neer zet.
Verder weet ik wel zo goed als zeker dat de 3310/3330 tijden lang het populairst was. (die telefoon zie je simpelweg het meest)
Als je het neer zet, omdat je dan de populairste foon kiest, ben je imo niet handig bezig, want dan kan je beter gewoon op basis van eigen wensen/mening een keuze maken.
Verder weet ik wel zo goed als zeker dat de 3310/3330 tijden lang het populairst was. (die telefoon zie je simpelweg het meest)
Als je het neer zet, omdat je dan de populairste foon kiest, ben je imo niet handig bezig, want dan kan je beter gewoon op basis van eigen wensen/mening een keuze maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 04-02-2004 19:13 ]
{signature}
Ik ben gewoon nieuwsgierigVoutloos schreef op 04 februari 2004 @ 19:13:
Misschien wel handig als je de reden waarom ook hiet neer zet.
En ik ben gewoon nieuwsgierig, verder geen reden