Dit is echt een zeer wazig probleem. Het begon gister avond al. Ik merkte dat sommige sites het niet deden. Ook in Microsoft Outlook kreeg ik error bij het ophalen/verzenden van mail. Dus vandaag probeer ik weer aan de slag te gaan voor school en 1 van de belangerijkste sites, www.go-ime.nl site van school zeg maar, doet het niet. Samen met heeeeel veeeel andere sites. Toch doen aardig wat sites het nog wel. O.a. www.clanbase.com, tweakers.net, fok.nl en ook van allerlei verschillende sites. (ook .com) Maar toch doen er dus ook HEEEL veel het nog niet
En ik kan dus ook geen mail meer sturen. Alleen nog ontvangen. IRC, msn werkt nog wel. Hotmail weer niet........
Het ligt niet aan mijn instellingen. Ik heb niets veranderd, ben wel een ervaren computer gebruiker, dus weet wel wat ik doe. Nou heb ik al mijn modem gereset, computer opnieuw opgestart, ipconfig release/renew en het zelfs even op mijn andere netwerkkaartje geprobeerd. Maar nee, het blijft hetzelfde.
De chello helpdesk al gebeld, maar dat werkt niet, daar krijg ik ruzie mee. Zij probeerd me naar mijn (email) instellingen te verwijzen. En daar ligt het toch echt niet aan.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? En wat ik het beste kan doen?
Ik ga zo nog 1x de helpdesk proberen iig. Hopen dat ik iemand beters aan de lijn krijg.
Andere mensen in mijn buurt hebben trouwens nergens last van.
Ook hebben ze vandaag een beetje in de straat lopen kloten. Paaltjes neergezet e.d. Van 10-50m van mijn huis. Maar het lijkt me niet echt dat dat er iets mee te maken heeft.
edit: Owja. Er komt nog bij dat ik opeens een nieuw IP-adres heb. Ik denk sinds ik mijn modem gereset heb. Maarja, toch raar na echt HEEEEL lang al dezelfde te hebben. Lijkt me er wel mee te maken te hebben.
Het ligt niet aan mijn instellingen. Ik heb niets veranderd, ben wel een ervaren computer gebruiker, dus weet wel wat ik doe. Nou heb ik al mijn modem gereset, computer opnieuw opgestart, ipconfig release/renew en het zelfs even op mijn andere netwerkkaartje geprobeerd. Maar nee, het blijft hetzelfde.
De chello helpdesk al gebeld, maar dat werkt niet, daar krijg ik ruzie mee. Zij probeerd me naar mijn (email) instellingen te verwijzen. En daar ligt het toch echt niet aan.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? En wat ik het beste kan doen?
Ik ga zo nog 1x de helpdesk proberen iig. Hopen dat ik iemand beters aan de lijn krijg.
Andere mensen in mijn buurt hebben trouwens nergens last van.
Ook hebben ze vandaag een beetje in de straat lopen kloten. Paaltjes neergezet e.d. Van 10-50m van mijn huis. Maar het lijkt me niet echt dat dat er iets mee te maken heeft.
edit: Owja. Er komt nog bij dat ik opeens een nieuw IP-adres heb. Ik denk sinds ik mijn modem gereset heb. Maarja, toch raar na echt HEEEEL lang al dezelfde te hebben. Lijkt me er wel mee te maken te hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 19:16 ]