Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

soortgelijke ervaringen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• xmen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:47
Ik ben ongeveer 1.5 maand geleden ingegaan op het aanbod van De gebruiker 'JSPANJAARD' om een radeon 9200 PCI te kopen.

Heb dan ook stante-pede gestort. Het heeft ongeveer 3 weken geduurt eer hij het geld op zijn rekening had staan. Ik was niet direct wantrouwig daar het een internationale overschrijving was en ik kijk ook niet dagelijks mijn rekening-uitreksels na.

Nu wacht ik reeds meer dan drie weken op deze kaart (die volgens de koper reeds 3 weken onderweg is).

Ik aanzie dit dan maar als mijn allereerste slechte ervaring, en wil niet direct met een beschuldigende vinger gaan wijzen, maar mochten er nog klachten zijn over deze user : let me know ... :( :( :(

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bedankt voor het melden, maar hier kunnen wij niks mee. Pas als de kaart echt lang op zich laat wachten en de verkoper niks meer van zich laat horen, kan je het beste aangifte doen bij de lokale politie. Voor de rest is het afwachten.

Dit topic is gesloten.