[Win2k3] Connectie weg wanneer proxy word enabled

Pagina: 1
Acties:

• dixon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-01 21:15
Ik heb hier een Windows 2003 RAS. Een client pc op het netwerk heeft nog een modem, en belt hiermee in op een server. Ik heb een test programma die op een klasse-A ip op een bepaalde poort connect. Werkt goed, totdat ik vanaf de client pc tegen de RAS zeg, enable proxy. Op dat moment als ik met dat test programma probeer te connecten, gaat er alleen data over de netwerkkaart heen en weer, en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Kan iemand mij volgen, en wat zou het kunnen zijn?

Wat een onzin..

Verwijderd

Wat drijft je dit probleem in PNS neer te zetten :? Professional Networking & Servers -> Windows Operated Systems.

Verder kan ik er weinig van maken; "vanaf een client pc tegen de RAS zeg, enable proxy" :? Ik stel voor dat je je verhaal eens herschrijft zodat het duidelijker wordt :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26

momania

iPhone 30! Bam!

offtopic:
JSS, dit is Software Algemeen...
dus: Software Algemeen >> Windows Operated Systems
prutz0r :+

[ Voor 4% gewijzigd door momania op 04-02-2004 19:08 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• dixon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-01 21:15
Ja ik weet het het was een beetje onduidelijk, maar had het in 2 secs met stres erin getypt, ik hoopte dat iemand het toevallig ook heeft gehad. Sorry voor de onduidelijkheid. Ik ga nog wat dingen proberen, als het me niet lukt, maak ik een nette post.

Wat een onzin..