Toon posts:

{XP}Gedownloade programma's beschadigt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, heb al een tijdje probleemen met me pc.

Ik had een tijd terug in me pc het mobo asus a7v8x in zitten, alles wat ik downloaden werkte goed maar toen ik dat mobo een half jaar had kreeg ik dit: alles wat ik download is beschadigt en dan kan ik et niet instaleren we hebben het hier over updates mods movies van 200 tot 1,2gb.
Dat asus mobo ging kapot 2maanden geleden en ik kocht het mobo abit nf7 en nieuwe harddisk en nieuwe videokaart. Maar nu heb ik nog steeds dat me bestanden zijn beschadigt het ligt niet aan het internet of server want als ik het op me vaders pc download van de zelfde server doet hij het gewoon duz ik begrijp het niet meer, o ja als ik naar me lankaart kijk zitten er 2 lampjes in groene en orangje. die groene hoort altijd te branden en die orangje knippert als je online bent maar ze branden allebij ook al als me pc uit staat.
Ligt ook niet aan de kabel.
Heb al een aantal keren windows op nieuw geformateerd ja er zit een nieuwe hdd in duzz daar ligt het ook niet aan hier heb ik een paar voorbeelden.

http://dutch-mission.clanhome.nl/naamloos.JPG (naamloos.jpg JPG moet met hoofdletters.

nou ik hoor het wel als iemand het weet

Verwijderd

Topicstarter
en ik draai op windows xp prof

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Welkom op GoT :) Er is ook een Edit-knop aanwezig Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif.

Bij mij brandt het Numlocklampje en de oranje lampjes van mijn dual onboard LAN ook... Niets bijzonders dus. Betekent dat moederbord een paar Volt krijgt.

Al gebruik gemaakt van de Search? Staan genoeg voorbeelden in.

[ Voor 74% gewijzigd door PcDealer op 04-02-2004 18:44 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 22:42
Heb je ook nieuw geheugen? Als je het oude nog hebt, kan het misschien zijn dat het ook beschadigt is.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat oude geheugen van me oude pc in de pc gedaan 256mb ram pc 222

• doodindegoot
Als ik jou was zou ik even een memtest laten runnen.

Verwijderd

Topicstarter
doodindegoot schreef op 04 februari 2004 @ 18:50:
Als ik jou was zou ik even een memtest laten runnen.
Ja en hoe doe ik dat weet al veel van comps af maar dat niet

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Topicstarter
oke moet dat allemaal op diskette zetten instal doen en dan station op geven en dan reboot ie automatisch maar als het te lang duurt kan ik reset drukken en dan kan ik gewoon noormaal op de pc zodat die test is geanuleert of gaat er iets vaags gebeuren wil niet dat me pc kapot gaat want laatst was me bios van me mobo af en ook van de cmos af duzz help me wil niet weer molle heb een amd1800+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 19:40:
oke moet dat allemaal op diskette zetten instal doen en dan station op geven en dan reboot ie automatisch maar als het te lang duurt kan ik reset drukken en dan kan ik gewoon noormaal op de pc zodat die test is geanuleert of gaat er iets vaags gebeuren wil niet dat me pc kapot gaat want laatst was me bios van me mobo af en ook van de cmos af duzz help me wil niet weer molle heb een amd1800+
Sorry, dit kan ik niet helemaal volgen?

• doodindegoot
Je weet al veel van computers af, maar je begint wel te flippen als er ergens staat dat het wel eens lang kan duren?
De resetbutton is geen selfdestruction knop hoor. 8)7 Gewoon memtest laten runnen en mocht hij vast lopen, of wat dan ook, gewoon resetten.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt

• doodindegoot
Wil je ons ook nog vertellen of het inderdaad aan het geheugen lag. Altijd handig als er iemand hetzelfde probleem heeft en dit topic toevallig vindt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
doodindegoot schreef op 05 februari 2004 @ 00:31:
Wil je ons ook nog vertellen of het inderdaad aan het geheugen lag. Altijd handig als er iemand hetzelfde probleem heeft en dit topic toevallig vindt.
Een memtest kan je het beste even een nachtje laten draaien. En enkele dagen om het nog beter te testen ;) Zou erg snel zijn als ts nu al klaar was :)

@ Topicstarter : Nog andere apparatuur recentelijk nieuw geplaatst of overgezet uit de oude pc ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ja ik moet het nog doen als ik uit school kom zet ik hem ook aan

Verwijderd

Topicstarter
heb et uitgevoert maar me ram is oke en nu??????????? er is duz een ander probleem

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
  1. Is de andere pc voorzien van het zelfde besturingssysteem op hetzelfde patchlevel ? Zelfde virusscanner etcetera ?
  2. Heb je memtest een aantal uren laten draaien ? Het volledig testen van het geheugen kan enkele dagen in beslag nemen. Echter na een paar uur zonder fouten kan je er meestal vanuit gaan dat het geheugen nog naarbehoren functioneert.
  3. Heb je al op virussen gescand ? Zoja doe het nog een keer met een andere scanner. Deze site biedt een gratis online scan aan :)
  4. Spyware eveneens uitgesloten ? Check voor meer info hierover [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] :)
  5. Alle Windows updates binnen inclusief service pack 1 en de patch voor 'Microsoft Data Access Components' die onlangs is uitgekomen ?
  6. Probeer ook eens je netwerkdrivers opnieuw te installeren of plaats eens een andere netwerkkaart in de pc.
  7. Misschien een programmatje downloaden van Intel website om je processor mee te testen ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:45
Gaat het alleen om .RAR bestanden? Er is een keer een update geweest van WinRar die files produceert die niet meer backward compatible zijn. Als je die nieuwe bestanden probeert te openen met een te oude versie van WinRAR dan krijg je dit soort foutmeldingen.

Een alternatief is fysieke schade aan het opslagmedium of bij de transmissie over internet. Geen van beide is erg waarschijnlijk als je hetzelfde probleem hebt als je verschillende bestanden van verschillende bronnen binnenkrijgt (transmissiefouten worden sowieso al voor het grootste deel in de IP-layer opgevangen).

• nike
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
vast en zeker geheugen, dus nog maar testen

-edit-

Verwijderd

Topicstarter
op me vaders pc zit precies dezelfde updates er op en viruscanner en ik heb laatst me windows op nieuw geinstaleerd. netwerk driver is goed dan ga ik hem maar maandag wegbrengen kom er echt niet uit en heb ook geen exstra ram hier liggen anders had ik die er wel in gedaan
Pagina: 1