Hey!
Ik ben bezig met een Asus SK8V en een nVENTIV Mach II. Apart werken ze als een tierelier, maar ja, het moet samen he
The thing is: de Mach II koelt af, geeft het startsignaal aan het mainboard, de casefan gaat draaien en het beeld flikkert even, maar dan... schakelt het systeem zichzelf uit en de Mach II gaat in de countdown modus.
Ik heb het systeem wel kunnen starten met de Mach II koeling door:
1) Op de startknop te drukken
2) De Power knop-kabel losmaken van de blauw/witte draad van de Mach II
3) De Power knop-kabel op de power-pins van het mainboard aansluiten
4) Wachten tot de temperatuur van de Mach II ca. -30 is
5) Het systeem starten via de power knop.
Maar je begrijpt dat dit niet zo fantastisch is.
Ik heb bij nVENTIV gezien dat er RESET problemen zijn voor dit mainboard icm met de Mach I, maar niet met de Mach II.
Wie o wie weet een oplossing (zonder twee aparte voedingen te moeten gebruiken)?
Thanx.
Ik ben bezig met een Asus SK8V en een nVENTIV Mach II. Apart werken ze als een tierelier, maar ja, het moet samen he
The thing is: de Mach II koelt af, geeft het startsignaal aan het mainboard, de casefan gaat draaien en het beeld flikkert even, maar dan... schakelt het systeem zichzelf uit en de Mach II gaat in de countdown modus.
Ik heb het systeem wel kunnen starten met de Mach II koeling door:
1) Op de startknop te drukken
2) De Power knop-kabel losmaken van de blauw/witte draad van de Mach II
3) De Power knop-kabel op de power-pins van het mainboard aansluiten
4) Wachten tot de temperatuur van de Mach II ca. -30 is
5) Het systeem starten via de power knop.
Maar je begrijpt dat dit niet zo fantastisch is.
Ik heb bij nVENTIV gezien dat er RESET problemen zijn voor dit mainboard icm met de Mach I, maar niet met de Mach II.
Wie o wie weet een oplossing (zonder twee aparte voedingen te moeten gebruiken)?
Thanx.