Toon posts:

[XP] alleen in safe mode, install loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe HD gekocht, alles netjes geinstalleerd en alles loopt prima.
Tot opeens de computer opnieuw opstart, kan alleen nog in safe mode windows in. Als ik probeer de gewone modus op te starten loopt de computer vast.
HD geformateerd, clean install, computer loopt vast tijdens installatie!

Iemand een oplossing/oorzaak?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Wat meer specs zou geen kwaad kunnen...

Hardware al gecontroleerd? DUs je HD, je mem, je temps, je voltages, etc..?

Zie ook: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Alles is 100% normaal

• momania
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Dat vraag ik niet.
Vertel eens wat je allemaal gedaan hebt dan?

Verwijderd

Heb ik ook gehad, geen id wat het was, heb ik er ff naar laten kijken (wat ik anders nooit zou doen, maar ik kwam er echt niet uit), kwamen ze erachter dat me geheugen naar de klote was, doordat ik het kabeltje van me hd niet stevig genoeg had aangedrukt (geen id wat dat met elkaar te maken heeft). Maarja er werd dus af en toe sluiting gemaakt ofzow. nahja, niew geheugen, en kabeltje van me hd er weer in en hij deed het weer helemaal

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb ik precies gedaan:
Ik heb een nieuwe HD gekocht, deze geinstalleerd. Alles liep prima. Op een gegeven moment verschuif ik de computer een stukje en op dat moment start deze opnieuw op (het lijkt mij stug dat het aan het verschuiven ligt, maar je weet nooit). De computer wil dus alleen nog maar in safe mode opstarten. Als ik in gewone mode wil opstarten gaat de computer hangen op het moment dat het logo in beeld staat en de blauwe voortgangsbalk zichtbaar is.
Uiteindelijk heb ik de partitie geformateerd en op nieuw geinstalleerd, echter de installatie gaat ook hangen!

• momania
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 17:23:
Wat heb ik precies gedaan:
Ik heb een nieuwe HD gekocht, deze geinstalleerd. Alles liep prima. Op een gegeven moment verschuif ik de computer een stukje en op dat moment start deze opnieuw op (het lijkt mij stug dat het aan het verschuiven ligt, maar je weet nooit). De computer wil dus alleen nog maar in safe mode opstarten. Als ik in gewone mode wil opstarten gaat de computer hangen op het moment dat het logo in beeld staat en de blauwe voortgangsbalk zichtbaar is.
Uiteindelijk heb ik de partitie geformateerd en op nieuw geinstalleerd, echter de installatie gaat ook hangen!
lees je wel?

Ik vraag dus: heb je je hardware getest? Wat je gedaan hebt tot het stuk ging had je al verteld.

En ja, schuiven van je PC terwijl hij aanstaat, kan schade aanrichten ivm met draaiende delen (zeker van je HD)

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
en als je de nieuwe hd er uit neemt, en opnieuw met de oude probeert ?
Pagina: 1