Ik heb een probleem met een email formulier in flash. Op de website die ik heb gemaakt werkt het formulier wel, alleen er word geen email verzonden naar mijn mailbox.
Het PHP script dat ik heb gebruikt is het volgende :
In flash heb ik de volgende Actionscript aan de button gekoppeld :
Op aanvraag wil ik best de url posten zodat jullie kunnen kijken, want denk dat de modjes meteen zullen zeggen dat het spam is.
Overigens het php script (MailPHP.php) en de flash movie staan beide in de root van men site.
Het PHP script dat ik heb gebruikt is het volgende :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| $ToEmail = "ocmonster@planet.nl"; $ToSubject = "MendyKiss.Com Mail"; $EmailBody = "Sent By: $FirstName\nSenders Email: $Email\n\nMessage Sent:\n$ToComments\n"; mail($ToName." <".$ToEmail.">",$ToSubject, $EmailBody, "From: ".$FirstName." <".$Email.">"); |
In flash heb ik de volgende Actionscript aan de button gekoppeld :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| on (release) { if (!FirstName.length) { EmailStatus = "Please Enter your name."; } else if (!Email.length || Email.indexOf("@") == -1 || Email.indexOf(".") == -1) { EmailStatus = "Please enter a valid E-mail"; } else if (!ToComments.length) { EmailStatus = "Please enter your message"; } else { loadVariablesNum("MailPHP.php", "0", "POST"); gotoAndPlay(25); } } |
Op aanvraag wil ik best de url posten zodat jullie kunnen kijken, want denk dat de modjes meteen zullen zeggen dat het spam is.
Overigens het php script (MailPHP.php) en de flash movie staan beide in de root van men site.
[ Voor 25% gewijzigd door curry684 op 04-02-2004 17:02 ]