Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
De NEC-telefoon is gemaakt voor gsm en gprs en is een van de kleinste in zijn soort (85 mm x 54mm x 8,5 mm). Verder is een tft-kleurenscherm ingebouwd van 1,8 inch en 120 x 160 pixels groot en een digitale camera (0,3 megapixels).

De gebruiker kan standaard kiezen uit veertig polyfone beltonen. Ook kan hij omgevingsgeluiden opnemen met de ingebouwde microfoon en een hoofdtelefoon aansluiten.

Volgens NEC is dit de dunste en kleinste mobiele telefoon. Dit was mogelijk door het gebruik van nieuwe platte technologie waarmee 40 procent in de omvang kon worden bespaard. Volgens NEC is deze technologie ook toepasbaar in handhelds en kleine mobiele pc's.

Wat het toestel gaat kosten, is nog niet bekend.

Super toestel, ik vraag me af wat ie zal kosten en wanneer hij uitkomt. Voor mij zou het perfect zijn hoef ik niet altijd mijn baksteen mee te dragen

Afbeeldingslocatie: http://www.nec.co.jp/press/en/0402/images/0301-01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nec.co.jp/press/en/0402/images/0301-02.jpg

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20
verkeerde zak en dan gaan zitten........ stuk ;)

no comment

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Is niet echt groot nee, maar dan is nog maar de vraag hoe lang dat ding op de accu kan werken. In een kleine gsm past geen grote accu dus hij zal wel na een dag of 2 leeg zijn.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Volgens NEC is dit de dunste en kleinste mobiele telefoon. Dit was mogelijk door het gebruik van nieuwe platte technologie waarmee 40 procent in de omvang kon worden bespaard. Volgens NEC is deze technologie ook toepasbaar in handhelds en kleine mobiele pc's.
nieuwe platte technologie
Tja, dat isse.... vernieuwend :X... Echt zo'n fijn marketingpraatje dat geen ruk zegt :) Maar hij ziet er wel mooi uit!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:43
Sick Nick schreef op 04 februari 2004 @ 16:47:
Is niet echt groot nee, maar dan is nog maar de vraag hoe lang dat ding op de accu kan werken. In een kleine gsm past geen grote accu dus hij zal wel na een dag of 2 leeg zijn.
Nec te kennen binnen 2 uur :P
maar ik vind hem wel supermooi.. ben benieuwd naar de kwaliteit van de camera.

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 19:33
Damn, wat een klein ding zeg!

Ik heb zelf een ST55 en die ben ik al de hele dag kwijt... laat staan met dit ding.

Obviously you're not a golfer

• Noork
  • Niet online
Hiervoor moet ik mijn vingers laten verkleinen. Ik hou het gewoon bij m'n 3310. Dat vind ik al klein genoeg.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

m3gA schreef op 04 februari 2004 @ 16:49:
[...]

Nec te kennen binnen 2 uur :P
maar ik vind hem wel supermooi.. ben benieuwd naar de kwaliteit van de camera.
0.3 Mpix, da's 640*480. Zal dus wel zelfde kwaliteit zijn als al die andere gsm's met een 640*480 cam (nokia 7650 enzo)

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Ideaal voor mij, maar even over het topic
Wil je een algemeen 'kleine telefoons topic' of een een 'NEC xx topic' ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nice specs voor zo'n klein apparaat. Ik vind m'n huidige S55 al lekker klein.
Eerst een Motorola CD 930 (toendertijd al klein), daarna een Siemens S35i die al behoorlijk klein aanvoelde, maar in vergelijking met m'n huidige S55 een baksteen.

Ik vraag me af wat er van over blijft als je dat platte ding in je kontzak doet of gewoon broekzak. Volgens mij zegt hij binnen de korste keren krak!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
ik heb steeds dat hoe kleiner ze worden des te sneller ik bang ben dat ik em kwijtraak :X
mijn huidige Nokia 6100 is dan nog niet eens de kleinste in z'n soort, maar ivm z'n voorganger de 3310 moet ik toch af en toe eens goed in m'n broekzak voelen om te kijken of ie er nog zit :P

klein en fijn is leuk natuurlijk, maar het moet ook nog wel makkelijk in gebruik zijn :)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

klein....?
de (siemens) xelibri 5 is wel smaller :P
86,5*51,6*17 mm
http://www.club-xelibri.com/review/x5/ / http://www.xelibri.com
en is nu verkrijgbaar bij de primafoon voor +/- 220 euro....
maar de (cheapass plastic) dummy die bij de primafoon lag, gaf geen vertrouwen in de degelijkheid van het toestel...

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
BC4, ik zie dat je een icon gebruikt die ik ooit gemaakt hebt, tof dat ik um es tegenkom. Maar ik heb hier de 'betere versie' die echt normaal 60x60 is en niet wazig/blokkerig. Fun :)
Thunder00x gebruikt um ook

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Die siemens is wel meer dan 2 keer zo dik, dat scheelt enorm in de 'feel' van een telefoon. Ik heb meerdere keren een Ericsson t28s gehad, die was erg dun en daardoor voelde hij extreem klein aan. Nu is die ook niet echt groot maar zeker niet de kleinste.

Verwijderd

Topicstarter
schaduw schreef op 04 februari 2004 @ 19:42:
klein....?
de (siemens) xelibri 5 is wel smaller :P
86,5*51,6*17 mm
http://www.club-xelibri.com/review/x5/ / http://www.xelibri.com
en is nu verkrijgbaar bij de primafoon voor +/- 220 euro....
maar de (cheapass plastic) dummy die bij de primafoon lag, gaf geen vertrouwen in de degelijkheid van het toestel...
Waaw, die gsm's zijn wel erg cool. Ik wist helemaal niet dat deze te koop waren. Ik heb ze wel eens op beurzen gezien in Taiwan maar dacht dat het proto was!

Verwijderd

Martinus schreef op 04 februari 2004 @ 16:46:
verkeerde zak en dan gaan zitten........ stuk ;)
Juist, weg 200 euro oh hoeveel die ook mag kosten.
:*) :*) :*) :*)
Pagina: 1