Ik heb een vraag. Hoelang moet je je abbonnement hebben voordat je in het buitenland met je abbo kunt bellen? Ik kon het nergens op hun site vinden.
Verwijderd
En het is reteduur, bijna 2 keer zo duur als met andere providers bellen naar Nederland, iets wat wel uit je bundel betaald wordt.
Van Egypte naar Nederland, 3.70 euro per minuut
Als jij me kunt aangeven waar dat staat. Die site is erg eenvoudig en voorwaarden zijn nergens te vinden.olof schreef op 04 februari 2004 @ 16:39:
Kun je met een abbo meteen.
En ik kan me niet voorstellen dat dat nergens op hun site staat.
Ten eerste ik ga niet vanuit Egypte naar nederland bellen, vanuit frankrijk en dat is een paar cent goedkoper dan met mijn vodafone prepaid. En al was het evenduur, dan vind ik abbo makkelijker dan van te voren 2 prepaid kaarten krassen en opladen in je telefoon en dan hopen dat je dan genoeg beltegoed hebt.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:41:
En het is reteduur, bijna 2 keer zo duur als met andere providers bellen naar Nederland, iets wat wel uit je bundel betaald wordt.
Om het makkelijk te maken:olof schreef op 05 februari 2004 @ 09:23:
http://www.orange.nl/orange/waarom/index.php
kijk daar maar eens.
http://www.orange.nl/orange/waarom/wereldwijd/index.php
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ja ok.
Maar op mijn manier kan ie meteen alle voor en nadelen bekijken.
Aangezien de TS volgens mij ook niet erg zijn best heeft gedaan om te zoeken zal er anders zo weer een vraag komen over iets wat dan niet meteen bij jou link staat.
Maar op mijn manier kan ie meteen alle voor en nadelen bekijken.
Aangezien de TS volgens mij ook niet erg zijn best heeft gedaan om te zoeken zal er anders zo weer een vraag komen over iets wat dan niet meteen bij jou link staat.
Mooi dat het in het buitenland meteen werkt.
Uitleg: Reden dat ik ORange wil is dat je bij diversen webshops gratis een free 20 abbo kunt afsluiten. Aangezien ik dan voordeliger uitben dan met mijn prepaid vodafone lijkt me duidelijk :-)
Daarom maakt het me niet uit als de belkosten evenduur zijn dan prepaid omdat ik elke maand 20 euro cadeau krijg die ik met prepaid zelf had moeten kopen.
Uitleg: Reden dat ik ORange wil is dat je bij diversen webshops gratis een free 20 abbo kunt afsluiten. Aangezien ik dan voordeliger uitben dan met mijn prepaid vodafone lijkt me duidelijk :-)
Daarom maakt het me niet uit als de belkosten evenduur zijn dan prepaid omdat ik elke maand 20 euro cadeau krijg die ik met prepaid zelf had moeten kopen.
[ Voor 25% gewijzigd door jongetje op 05-02-2004 09:37 ]
Je kunt toch met elk abbo meteen in het buitenland bellen?
Of heb ik dat nu verkeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door olof op 05-02-2004 09:38 ]
Met T-Mobile in ieder geval niet, tenzij je het uitdrukkelijk aanvraagt.olof schreef op 05 februari 2004 @ 09:38:
Je kunt toch met elk abbo meteen in het buitenland bellen?![]()
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Orange heeft nog een voordeel, als je gewoon in de maanden voordat je op vakantie gaat wat minder belt kan je in de vakantie dat tegoed opmaken.
Dat was ook de reden dat ik het vroeg...Canaria schreef op 05 februari 2004 @ 09:40:
[...]
Met T-Mobile in ieder geval niet, tenzij je het uitdrukkelijk aanvraagt.
[ Voor 22% gewijzigd door jongetje op 05-02-2004 10:10 ]
Heb Orange toch maar even gebeld en binnen 3 seconden iemand aan de lijn
Volgens hun werkt het dus direct in het buitenland (zoald jullie al zeiden).
Heb Orange free 20 abbonnement maar genomen bij www.gsm-shop.nl (cash back actie febrauri 2004) in Den Haag, meteen bellend de winkel uit
Volgens hun werkt het dus direct in het buitenland (zoald jullie al zeiden).
Heb Orange free 20 abbonnement maar genomen bij www.gsm-shop.nl (cash back actie febrauri 2004) in Den Haag, meteen bellend de winkel uit
Pagina: 1