[XP]Netware verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb een pc waarbij vanaf het begin al de client van netware was op geinstalleerd terwijl ik toch nog nooit zoiets heb geinstalleerd :? en nu krijg ik dus niet meer het welkoms scherm als ik mijn computer opstart. Ik heb al die andere topic doorgelezen over dit probleem maar niks mocht baten.

p.s. misschien dom maar ik weet ook niet welke versie van netware dit is.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

En un-installen :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• FlipFlink
  • Niet online
dat lukt dus niet zomaar door even bij "software verwijderen" bij de configuratie scherm, want hij staat daar simpel weg niet. ik heb door die andere topics gelezen en heb dus begrepen dat dit weghalen een hele werk is.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FastBunny

Give it the Works !

Haal bij je netwerkkaart eens de client voor Netware weg :z

Daar staat ie vast wel :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Zoeken op je HDD naar "rollback.exe" en opstarten.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Bij eigenschappen van je netwerkkaart kan je de netware client verwijderen, mits het de standaard netware client is. Is er een client van Novell geinstalleerd dan zal er toch bij je program files iets te vinden zijn.

Na het verwijderen van de client, moet je nog wel het welkonscherm activeren.

Ga naar Start>Instellinggen>Config. scherm>gebruikers>gebruikersaccounts>de manier waarop gebruikers zich af en aanmelden

Ik weet uiteraard niet welke taal jij gebruikt maar dit jou je probleem moeten oplossen

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

• FlipFlink
  • Niet online
twitt schreef op 04 februari 2004 @ 16:58:
Bij eigenschappen van je netwerkkaart kan je de netware client verwijderen, mits het de standaard netware client is. Is er een client van Novell geinstalleerd dan zal er toch bij je program files iets te vinden zijn.
FastBunny schreef op 04 februari 2004 @ 16:49:
Haal bij je netwerkkaart eens de client voor Netware weg :z

Daar staat ie vast wel :)
yep het werkt, bedankt!
Pagina: 1