Toon posts:

T/S parameters Wharfedale Model D086H

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb een Woofer uit een subwoofer van Wharfedale.
De versterker hiervan is gestorven en ik heb eigenlijk wel zin in een Sub-projectje.

Nu heb ik dus de Woofer eruit gehaald en gekeken wat het type is.
Maar ik kan op inet geen gegevens vinden van de speaker (T/S par.)

Weet iemand deze van deze speaker? Of waar ik ze kan vinden/krijgen?
Het type is: Wharfedale Model D086H , 15"

alvast bedankt.

Verwijderd

Hmm, ik heb verder niet echt problemen met het verzoek hieraan, maar let wel even op je topictitel "woofer" is een beetje vaag.

Grote kans overigens dat wanneer google je niet kan helpen, een ander wel een site weet. In dat geval zou ik ook eens kijken of je het zelf kan meten, Atgast heeft daar laatst een mooie guide voor geschreven:

[rml][ how-to] Het meten van de Thiele en Small parameters[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:39:
Hmm, ik heb verder niet echt problemen met het verzoek hieraan, maar let wel even op je topictitel "woofer" is een beetje vaag.

Grote kans overigens dat wanneer google je niet kan helpen, een ander wel een site weet. In dat geval zou ik ook eens kijken of je het zelf kan meten, Atgast heeft daar laatst een mooie guide voor geschreven:

[rml][ how-to] Het meten van de Thiele en Small parameters[/rml]
- Klopt, ik wist er niet zo gauw een passende titel voor te zoeken :) De mod's mogen dit aanpassen als zij een betere titel weten.

- Die thread heb ik ook gezien ja. Maar nog niet helemaal doorgelezen. Ik ben er een beetje huiverig voor om dat te doen aangezien ik zoiets nog nooit gedaan heb. :)

- En ik zat stiekum te hopen dat iemand die dit leest toevallig wel deze gegevens heeft of de mogelijkheid heeft om eraan te komen......

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 16:48 ]