Toon posts:

[win2k3] NET.exe is kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn NET.exe heb ik op de een of andere manier gesloopt want nu geeft ie aan dat
code:
1
2
 'net' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

ik heb al geprobeerd van een andere comp net.exe terug te zetten maar dat hielp ook niet. Kan ik dit op een andere manier fixen of is een reinstallen?

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 16:06
waarschijnlijk is je path environment variabele van streek, probeert eens het commando ping op te starten, gaat dat ook fout ?

Verwijderd

Topicstarter
ja ping doet het ftp doet het ook gewoon, dus daarom vini khet zo vreemd. is er mischien iets in het register kapot ofzo?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 12:59

FastBunny

Give it the Works !

zoek eens naar net.exe :) kan ie hem vinden en wat is het path ernaar?

[ Voor 52% gewijzigd door FastBunny op 04-02-2004 15:36 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Ja net.exe bestaat gewoon, dat vind ik zo vreemd, ik heb er zelf een nieuwe opgezet

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bijbehorende dll's even met regsvr32 opnieuw registreren ? Waar heb je het bestand neergezet toen je het er opnieuw opzette ? In 'system32' neem ik aan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Mm ja ik heb em in de system32 map gezet maar ik heb geen idee welke dll's erbij horen.

Laat maar ik heb het al gevonden
http://labmice.techtarget.com/articles/standardexe.htm

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 09:26 ]

Pagina: 1