Ik heb een oude casette deck op de kop kunne tikke voor maar 10 euro. Werkt volledig. Iemand die over dit oude model meer info heeft.Thanx op voorbaat.
Ik ben ook heel blij voor je.
Maar wat wil je nu weten? Lekker makkelijk om ff een topic te starten om wat meer info over dat ding te krijgen. Als iedereen dat doet wordt het hier een puinhoop natuurlijk.
Maar vraag je niet info aan de gene van wie je em gekocht hebt of kijk je niet op www.google.com of bel/mail je Denon niet?
Maar wat wil je nu weten? Lekker makkelijk om ff een topic te starten om wat meer info over dat ding te krijgen. Als iedereen dat doet wordt het hier een puinhoop natuurlijk.
Maar vraag je niet info aan de gene van wie je em gekocht hebt of kijk je niet op www.google.com of bel/mail je Denon niet?
het forum is niet een "zoek alles maar even voor me op" plek hoor. Je hebt je deck, dus wat je nou wil weten is onduidelijk en waarom ook. Zoek met google op het type en als je het niet vindt, is het forum ook niet echt een plek om anderen voor je te laten zoeken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()