Voor een project, waarbij ik VB6 wil gaan gebruiken (bewust niet .NET) Heb ik nog een paar goede boeken nodig. Ik heb de search en FAQ behoorlijk doorgespit, en het probleem is vooral dat de paar goede LEERboeken die ik kon vinden vaak niet meer te krijgen zijn (Bol.com, Proxis, amazon..en ook de site van academic services)
voor het naslag werk heb ik de keuze al laten vallen op:
- Het complete handboek Microsoft Visual Basic 6 - Academic Services
en/of
- Visual Basic 6 Unleashed - Rob Theyes
Deze zijn gewoon verkrijgbaar.
Voor het leerdeel (Van beginnend tot gevorderd) kan ik gewoon niet vinden waar je echt lekker VB6 mee kan leren. (ook is de keuze uit zoveel vb6 boeken met allemaal de naam VB6 erg moeilijk..bovendien WEET ik dat er HEEL veel rommel is..)
Ik had eerst in gedachten vb6 voor beginners + VB6 voor gevorderden van Academic services, maar deze zijn niet meer verkrijgbaar (ook volgens academic site zelf niet)
Voor de zelfstudie mis ik dus 1 of meerdere goede boeken. `Het complete handboek..` bevat ook leerdelen maar ik zoek meer een boek wat zo goed als 100% op het aanleren is gericht. Ik hoop dat jullie goede suggesties hebben.
Wat ik niet zo graag zie als reply:
- VB6 Sucks / VB6 is geen taal / C++ is veel beter, etc / Waarom VB6?
- FAQ - Search -> Echt gedaan. FAQ is heel kort qua boeken, Search - slechte topics, weinig nu nog verkrijgbare boeken, veel boeken voor naslag, weinig voor het pure leren.
De keuze staat vast, en er zijn voor mij goede redenen voor.
voor het naslag werk heb ik de keuze al laten vallen op:
- Het complete handboek Microsoft Visual Basic 6 - Academic Services
en/of
- Visual Basic 6 Unleashed - Rob Theyes
Deze zijn gewoon verkrijgbaar.
Voor het leerdeel (Van beginnend tot gevorderd) kan ik gewoon niet vinden waar je echt lekker VB6 mee kan leren. (ook is de keuze uit zoveel vb6 boeken met allemaal de naam VB6 erg moeilijk..bovendien WEET ik dat er HEEL veel rommel is..)
Ik had eerst in gedachten vb6 voor beginners + VB6 voor gevorderden van Academic services, maar deze zijn niet meer verkrijgbaar (ook volgens academic site zelf niet)
Voor de zelfstudie mis ik dus 1 of meerdere goede boeken. `Het complete handboek..` bevat ook leerdelen maar ik zoek meer een boek wat zo goed als 100% op het aanleren is gericht. Ik hoop dat jullie goede suggesties hebben.
Wat ik niet zo graag zie als reply:
- VB6 Sucks / VB6 is geen taal / C++ is veel beter, etc / Waarom VB6?
- FAQ - Search -> Echt gedaan. FAQ is heel kort qua boeken, Search - slechte topics, weinig nu nog verkrijgbare boeken, veel boeken voor naslag, weinig voor het pure leren.
De keuze staat vast, en er zijn voor mij goede redenen voor.
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 04-02-2004 16:53 ]