[Klacht] Advertentie schiet naar onderen

Pagina: 1
Acties:

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09-2025
Beste Tweakers,

Graag wil ik hier even een beklaag houden een puntje waar ik me zwaar aan irriteer, en misschien wel vele met mij :). Het gaat om het tabelletje "Advertentie", die zich boven de "TweakDSL-checker" op de frontpage bevindt.

Ik ben zelf erg geïnteresseerd in de rubriek "Software-Updates", dus da's het eerste tabelletje waar mijn pijltje naartoe schiet zodra ik T.net binnen kom wandelen. Telkens net voordat ik op een download-update link wil klikken, schiet ineens die "Advertentie" tekst met afbeelding naar beneden, zodat het hele zootje mee naar onderen verplaatst, en mijn pijltje ineens op de advertentie wijst (en klikt)... 8)7

Blijkbaar moet die advertentie nog even laden, in de tijd dat ik net op een download-update wil klikken. En als dat nog eens één keer gebeurd, maar nee hoor, het gebeurt zowat elke keer weer...

Ik begeef met op T.net via Mozilla, maar ook IE6 heeft er last van. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of ben ik gewoon een zeurpiet.. :+

Anyway, doe er mee wat je wilt..

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mjah sorrie, maar ik vind het wel een beetje een zeurpiet actie ;)

Als je nou gewoon even 2 seconden wacht (afhankelijk van je verbinding denk ik), dan staat de ad er wel.

edit: workaround: zet http://www.tweakers.net/meuktracker/cat/77 in je favorieten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mike Jarod op 04-02-2004 15:04 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het alternatief voor een kleine verschuiving na 2 seconden is gewoon langer wachten tot de pagina er staat. Dan liever de verschuiving imo :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09-2025
Tsja, aan m'n kabel (Chello classic) verbinding kan het toch niet liggen lijkt me zo.. Toch bedankt voor die meuktracker pagina, die kon 'k nog niet! Zeker handig tussen de favorieten, en geen vervelende ads :).

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Kan me voorstellen dat je het irritant vind en ik zag het effect net ook in een flits, amar met ene beetje snelle verbinding heb je er nu toch ook weer niet zo veel last van. Anders wacht je ff tot die advertentie geladen is, geduld is een schone zaak hoor... ;)