Hallo iedereen,
mijn 2 jarig BEN(T-Mobile dus nu) 30 (€7,50 p/m) abo is net 1 dag geleden verlopen, en toen ben ik op zoek gegaan naar een ander goedkoper abo.
Dit vond ik op GSMWeb.
Telfort Samenbellen 1 jaar.
500 belminuten, €2,50 per maand, wat wil je nog meer dacht ik. Natuurlijk heb je addertjes onder het gras en dus ben ik even opzoek gegaan:
- 500 belminuten alleen naar Telfort mobiel of vaste telefoon
Dit maakt voor mij niet heel veel uit aangezien ik toch vaak alleen maar naar vaste nr's bel
- Verrekenings schema: Hier vind je het schema.
Even korte toelichting:
- Eerste 6 maanden geen abo kosten.
- 37 Euro van GSMWeb +-8 weken na aansluiting
Uiteindelijke rekensom:
€12,50 x 12 = €150 || Eigenlijke kosten
€150/2 = €75 || Eerste 6 maanden geen abo kosten.
€75 - (€45 - €8) = €38 || Een bedrag van €37 (€45 - €8 (verzendkosten simkaart)) wordt op je rekening gestort door GSMWeb.
€38/12 = +-€3,20 Per maand.
Grootste nadeel: laatste 6 maanden 12,50 betalen per maand.
Grootste voordeel: Uiteindelijk gemiddeld 3,20 per maand.
Nu heb ik vanmiddag het contract aangevraagd en mijn vraag was of er meer mensen deze aanbieding hebben gezien/besteld?
mijn 2 jarig BEN(T-Mobile dus nu) 30 (€7,50 p/m) abo is net 1 dag geleden verlopen, en toen ben ik op zoek gegaan naar een ander goedkoper abo.
Dit vond ik op GSMWeb.
Telfort Samenbellen 1 jaar.
500 belminuten, €2,50 per maand, wat wil je nog meer dacht ik. Natuurlijk heb je addertjes onder het gras en dus ben ik even opzoek gegaan:
- 500 belminuten alleen naar Telfort mobiel of vaste telefoon
Dit maakt voor mij niet heel veel uit aangezien ik toch vaak alleen maar naar vaste nr's bel
- Verrekenings schema: Hier vind je het schema.
Even korte toelichting:
- Eerste 6 maanden geen abo kosten.
- 37 Euro van GSMWeb +-8 weken na aansluiting
Uiteindelijke rekensom:
€12,50 x 12 = €150 || Eigenlijke kosten
€150/2 = €75 || Eerste 6 maanden geen abo kosten.
€75 - (€45 - €8) = €38 || Een bedrag van €37 (€45 - €8 (verzendkosten simkaart)) wordt op je rekening gestort door GSMWeb.
€38/12 = +-€3,20 Per maand.
Grootste nadeel: laatste 6 maanden 12,50 betalen per maand.
Grootste voordeel: Uiteindelijk gemiddeld 3,20 per maand.
Nu heb ik vanmiddag het contract aangevraagd en mijn vraag was of er meer mensen deze aanbieding hebben gezien/besteld?