Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[GSM] GSMWeb Telfort SB 500

Pagina: 1
Acties:

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Hallo iedereen,

mijn 2 jarig BEN(T-Mobile dus nu) 30 (€7,50 p/m) abo is net 1 dag geleden verlopen, en toen ben ik op zoek gegaan naar een ander goedkoper abo.

Dit vond ik op GSMWeb.

Telfort Samenbellen 1 jaar.
500 belminuten, €2,50 per maand, wat wil je nog meer dacht ik. Natuurlijk heb je addertjes onder het gras en dus ben ik even opzoek gegaan:

- 500 belminuten alleen naar Telfort mobiel of vaste telefoon

Dit maakt voor mij niet heel veel uit aangezien ik toch vaak alleen maar naar vaste nr's bel :)

- Verrekenings schema: Hier vind je het schema.

Even korte toelichting:
- Eerste 6 maanden geen abo kosten.
- 37 Euro van GSMWeb +-8 weken na aansluiting

Uiteindelijke rekensom:

€12,50 x 12 = €150           || Eigenlijke kosten

€150/2 = €75                    || Eerste 6 maanden geen abo kosten.

€75 - (€45 - €8) = €38        || Een bedrag van €37 (€45 - €8 (verzendkosten simkaart))                                           wordt op je rekening gestort door GSMWeb.

€38/12 = +-€3,20 Per maand.

Grootste nadeel: laatste 6 maanden 12,50 betalen per maand.
Grootste voordeel: Uiteindelijk gemiddeld 3,20 per maand.

Nu heb ik vanmiddag het contract aangevraagd en mijn vraag was of er meer mensen deze aanbieding hebben gezien/besteld?

:7

Verwijderd

Die 'aanbieding' bestaat al maanden. Het is eigenlijk een standaard aanbieding, verder niet zo speciaal dus.
Het abo is vooral bedoeld als vervanging voor de huistelefoon.

Ik zou even beter en verder zoeken als ik jou was. Denk bijvoorbeeld aan een T-Mob 150 voor 2 euro per maand via www.gsmtrack.nl.

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Ik heb ook het Telfort Samen bellen abbo.

kBen dr erg tevreden mee.. zeker nu je ook via de telfort site kan sms-en voor 4 cent naar telfort gebruikers en 8 cent naar overig.. erg netjes allemaal, super snel contact, goed netwerk, enz. :)

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 15:23:
Die 'aanbieding' bestaat al maanden. Het is eigenlijk een standaard aanbieding, verder niet zo speciaal dus.
Het abo is vooral bedoeld als vervanging voor de huistelefoon.

Ik zou even beter en verder zoeken als ik jou was. Denk bijvoorbeeld aan een T-Mob 150 voor 2 euro per maand via www.gsmtrack.nl.
150 Belminuten naar alles tegenover 500 belminuten naar Telfort mobiel/vast.

2 euro tegenover 3,20.

Nog steeds lijkt mij het Telfort abo makkelijker, ik bel vaak uren naar vaste tel nr's. Kan ik ook ergens anders dan thuis zolag bellen, terwijl je door 150 minuten snel heen bent als je elke dag even belt.

Dat zet mij nog voor een andere vraag, waarom zou je niet 2 abo's op 1 nummer kunnen hebben? :D

1 Telfort voor Telfort mobiel en vast, 1 T-Mobile voor andere mobiele nr's.
Lijkt wel een geniale oplossing :D

Verwijderd

Ik had in de haast over het feit heen gelezen dat je veel naar vast belt. Dan is Samenbellen dus ideaal, zoals jij al had berekend.