Toon posts:

Lijm? Ofzoiets?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb nog nooit zelf een pc in elkaar gezet, maar wel allerlei dingen er in geplaatst zoals cd-writer, kaartjes en meer van die troep.
Om de fikker erin te stoppen moest ik de front van de kast eraf halen. Hierin zitten dus de powerknop, ledjes etc.
Nou ben ik nog wel eens lomp met dit soort zaken |:( en nou zijn de 2 draadjes van m'n resetknop los geraakt. Dus resetten is er niet meer bij. En om nou elke keer de PC uit te zetten is ook niet echt fijn. Nou zaten ze vast met een soort van lijm ofzo. Maar ik wil ff zeker weten dat dit lijm is of iets dergelijks voordat ik er gewoon zomaar lijm uit een lijm-pistool op pleur om die dingen er weer aan vast te maken. Dus wie kan er even duidelijkheid scheppen?

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

DOH! |:( Solderen!

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

is gewoon met een lijmpistool vast te zetten
ook met secondelijm hoor of siliconenshit
tenminste als je het ledje aan je kast bedoeld anders natuurlijk solderen he!!!!!!!!

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dus die 2 draadjes naar m'n reset knop. Zat vast met een soort lijm hoor. Was zeker niet gesoldeerd.

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

klinkt heel wazig het lijkt mij ze dat er gewoon aanvast gesoldeerd waren en daarna lijm erop gespoten om het zooitje te beschermen of zoiets

Oh ja joh!!!

Verwijderd

De draadjes zitten op het reset knopje GESOLDEERD! maar als jij lomp bent geweest heb je mischien de pootjes van het knopje er ook afgetrokken..

Dus even opnieuw : Draadjes GESOLDEERD op het knopje, knopje VASTGELIJMD op het frontje!

het knopje is dus gewoon een maak contact dus als je em gemold hebt >> ga naar de electo zaak een haal een nieuwe!

sux6

Verwijderd

lijmpistool is dat, reuze handig. Tientje bij de gamma/formido/praxis/whatever

Ohja, de lijm pas aanraken als het koud is. "Effe voelen of het al hard is" en de blaren staat op je fikken

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 december 2000 09:12 schreef t.e.n het volgende:
Ohja, de lijm pas aanraken als het koud is. "Effe voelen of het al hard is" en de blaren staat op je fikken
>:) Ik weet het. Heb al jaren zo'n ding.
Pagina: 1