[outlook2003] Start niet meer, ook niet in veilige modus

Pagina: 1
Acties:

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Ik ben al dagen aan het zoeken naar de goede oplossing, maar ik kan hem niet vinden.

Situatie
Ik ben bezig met een Exchange2000 server op te zetten voor thuis. Dit was op een gegeven moment gelukt alleen toen ben ik weer verder gaan klooien en heb op mijn workstation de map geleegd waarin outlook lokaal de mappen van de exchange server opslaat.

Probleem
Outlook 2003 start nu helemaal niet meer op, ook niet in veilige modus. De voutmelding die ik krijg is volgend screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~carthago/tweakers/foutmeldingoutlook.jpg
Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen.

Ik heb ook geprobeerd om via een nieuwe account op mijn laptop de .pst file te kopieren e.d. maar dat mocht ook niet baten.

Ik heb me al een ongeluk gezocht maar het heeft allemaal nog niet geholpen vandaar dit topic. ;)

Alvast bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 04-02-2004 15:58 . Reden: even de error in tekstformaat eronder zodat dit topic beter met de search is terug te vinden ]

BOINC stats

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Er is dus inderdaad een mappenprobleem.

Verwijder de gebruiker die je hebt aangemaakt op je systeem, en maak deze opnieuw aan. Niet de gebruikersnaam is namelijk uniek binnen Windows XP, maar een achterliggend gebruikersnummer. Het aanmaken van een gebruikersnaam die je eens verwijderd hebt, zorgt er NIET voor dat je oude instellingen terugkomen. Mogelijke oplossing dus: gebruiker verwijderen uit je Windows, en opnieuw aanmaken... Outlook zal dit als volledig nieuwe gebruiker zien, en vragen welke instellingen je wil gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door OZ-Gump op 04-02-2004 14:14 ]

My personal website

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
bedankt, dit heeft geholpen, alleen jammer dat ik alles weer opnieuw moet instellen ;)

BOINC stats

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Sja... wat wil je als je al je mappen gaat wegkinkelen :+

My personal website