Toon posts:

CS bindings MS IntellyEye 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas de nieuwe muis aangeschaft van ms met daarop de horizontale scrollbutton.

Mijn probleem is dat ik juist die 2 extra knoppen niet kan binden in counter-strike. Als iemand het weet, graag :D

ps. de muis bevalt me prima.

Verwijderd

Zat er ook software bij de muis en heb je die geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Jah,

er zat een versie van de nieuwe muisware van ms bij (iig 6 weken terug). Misschien dat er inmiddels een nieuwe versie uit is waar wel de knoppen in te stellen zijn. IIG niet bij de versie die ik nu heb (alleen de normale scrollbutton)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even nagekeken.

Ik heb de laaste versie van Intelli point(5.0) er al opstaan. Daarin kan je dus niet die 2 knoppen instellen.

Verwijderd

Bedoel je als je omhoog en omlaag scolt?

typ de binding dan gewoon in console.

Ik heb bv op mijn scrollwheel staan....

bind "mwheelup" "+jump; +duck; adjust_crosshair"
bind "mwheeldown" "+jump; adjust_crosshair"
MOUSE3 "awptopistol"

dat laatse is als ik mijn scollwheel indruk dan schiet hij, switch hij naar pistol en gelijk weer terug maar awp en zoomed 1 keer in. awptopistol is een alias die in mijn usercfg.cfg staat.

suc6 ermee

-edit-

als je niet weet welke key dat is kan je daar achter komen door (als hij ge-unbind is) even die key`s gebruiken en in console kijken, als het goed is vertel de console jou its in de volgende richting <key> is nog bound waarbij <key> de desbetreffende key is, als je die dan weet kan je die key gaan binden zoals jij wilt.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de horizontale scroll :D

de andere heb ik inderdaad gebind. Deze muis heeft juist een apparte scroll waarmee je alle kanten op kunt. Cs zelf herkent ze niet, dit heb ik al geprobeerd. Ik denk dat het meer aan de software van de muis zelf ligt.

btw. die bindings van jou zijn voortaan verboden op clanbase (duckjump en awm to pistol )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 15:01 ]

Verwijderd

duckjump is niet verboden....en wij spelen btw niet op noobyCB :p

awp2pistol is gewoon makkelijk en ik ben niet zon awp-camp-naab ;)
dus zovaak gebruik ik het nie.

maarja als CS hem niet herkent dan kun je eventueel hier kijken http://www.sogamed.com en opzoeken wie dezelfde muis als jou heeft en dan even zijn of haar`s cfg downen en kijken hoe hij het gebind heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal al gedaan :D Niemand weet het. Mysod speelt ook met die dingen, maar weet het ook niet. :(

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

ken je niet die horizon scroll met software die erbij zit windows knoppen mee instellen bijv. backspace en dan backspace binden in cs
zo doe ik het wel is (heb zelf logitech muis + software)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Verwijderd

Topicstarter
Nope helaas :D

Verwijderd

En als je handmatig die mousebutton bind, bijvoorbeeld MOUSE5 ofzo ( even experimenteren welke het is)?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 13:22:
Ik heb pas de nieuwe muis aangeschaft van ms met daarop de horizontale scrollbutton.

Mijn probleem is dat ik juist die 2 extra knoppen niet kan binden in counter-strike. Als iemand het weet, graag :D

ps. de muis bevalt me prima.
Misschien hebben ze de knoppen voor de sier gemaakt, zodat je niet naar gepaalde links kunt scrollen om er op te klikken.

Maar ik neem aan dat de veritacale scrol (de gewone) is om in ie o.i.d. naar boven en beneden te scrollen. De horizontale is er dan voor om van links naar rechts te scrollen. Probeer nu eens een applicatie o.i.d. te openen met een schuifblalk onder in beeld. Je zou nu met de horizontale scrol naar rechts en naar links kunnen scrollen. kan dit?

en wat voor muis heb je eigenlijk precies. de intellyeye 4 staat niet op de microsoft pagina.

op www.sogamed.com staat dat de mysod gamers de volgende muis hebben gekregen:
MS Intelli Mouse Explorer
en steelpad dingen.
Welke heb je? Wat staat er op het doosje en wat staat er onder muis. Geef eens een linkje van ms naar jou muis.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk ondersteund HL engine scrollwheelleft en right niet en kan je er ook niet aan binden.

Verwijderd

Topicstarter
Even wat antwoorden op de hierboven gestelde vragen:

1. De knoppen zijn inderdaad bedoeld om horizontaal te kunnen scrollen. Dit werkt ook in bijvoorbeel photoshop. Het werkt door gewoon de scroll naar links of naar rechts te klikken!.

2. De software die erbijzit biedt geen mogelijkheid om die functie in te stellen. Alle andere knoppen wel. Deze knoppen zijn wel te binden (mouse 1 t/m 6).

3. De muis is de nieuwe versie van Intelli 3 --> nr4. Op de microsoft pagina staat nog een afbeelding van de oude muis. Als je naar de draadloze versie kijkt zie je wel al de juist scrollbutton waarover ik praat.

http://www.macworld.co.uk/news/main_news.cfm?NewsID=6697

Verwijderd

Oke, om je even uit je droom te halen dat je deze horizontale scroll functie kan gebruiken in CS. Dat kan dus niet, want CS ondersteund simpelweg deze nieuwere en zledzame functie niet. Het zit gewoon niet ingbouwd in de bestaande programmatuur. Misschien heb je bij de volgende patch geluk...

Mark

Verwijderd

Topicstarter
thx mark :D

jammer dat het niet gaat, ik dacht misschien is er wel een programma beschikbaar die de muisknoppen uit kan lezen, en daaraan een 'normale' toets aan kan binden.

Helaas.

DUS : je kan beter de logitec MX serie kopen of de oudere versie van MS>

OUT>
Pagina: 1