Hoi iedereen. Ik heb hier net het USDM programma dat ik bij men epox moederbord heb gekregen geinstalleerd. Ik startte mijn pc daarnet terug op en het gaf al een error dat mijn -12V lijn te laag was
Er staat dat het maar op -7.097 staat, kan dit kwaad? Het is een 300W voeding maar een merk staat er niet op.
Newe versie van USDM staat op de websiteSomora schreef op 04 februari 2004 @ 13:03:
Hoi iedereen. Ik heb hier net het USDM programma dat ik bij men epox moederbord heb gekregen geinstalleerd. Ik startte mijn pc daarnet terug op en het gaf al een error dat mijn -12V lijn te laag wasEr staat dat het maar op -7.097 staat, kan dit kwaad? Het is een 300W voeding maar een merk staat er niet op.
Ik heb op de website de nieuwe versie gedownload maar dit is een ander soort prog. Hetgeen dat ik heb geinstalleerd staat bij in men configuratie scherm en dit dat ik nu gedownload heb start mee op met men pc maar geeft alleen de +12, +5 en -5 volts weer.
In men bios staat ook alleen de +12, +5 en -5 volts.
In men bios staat ook alleen de +12, +5 en -5 volts.
even voor de duidelijkhijd de - voltages worden haast nergens voor gebruikt. het is een beetje een restje uit het at tijdperk. mare daar komt nog eens bij dat het waarschijnlijk verkeerd uitgelezen word door het mobo.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dus als ik het goed begrijp moet ik me dan nergens zorgen over maken?
dan begrijp je me goedSomora schreef op 04 februari 2004 @ 13:16:
Dus als ik het goed begrijp moet ik me dan nergens zorgen over maken?
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dan weet ik genoeg
Bedankt voor de hulp. Dan mag dit dicht.
Topics gaan niet dicht als ze opgelost zijn maar als ze brak, overbodig of anderszins niet door de beugel kunnen. En dat bepalen wij als modjes welSomora schreef op 04 februari 2004 @ 13:19:
Dan weet ik genoeg![]()
Mierenneukmodus
Je -12V lijn staat niet te laag maar te hoog: -7V>-12V
En de -5 en -12 lijnen worden alleen bij stokoude seriele dingen gebruikt. El-cheapo voedingbeunhazen negeren die lijnen vaak schromelijk...
[ Voor 16% gewijzigd door dion_b op 04-02-2004 14:19 ]
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1