Ik heb een videoband gecaptured, nadat ik dit gedaan heb, heb ik d.m.v. de optie in VirualDubMod "Change so audio and video durations match" het geluid en video laten matchen. Het resultaat is oke. De framerate van de video wordt dan 25.003 fps. Als ik nu de film wil gaan omzetten naar DVD formaat d.m.v. TMPGEnc, kan ik alleen kiezen voor PAL en NTSC, kies ik voor PAL dan wordt de framerate automatisch 25.000 fps. Gevolg hiervan is dat de audio en video niet meer in sync zijn. Hoe kan ik in TMPGEnc kiezen voor een framerate van 25.003 fps? Of zijn er andere programmatjes die ervoor zorgen dat ik een avi op dvd kan branden met framerate 25.003?
Ik heb op doom9.org gezocht, maar hier hebben ze het erover dat ik het geluid moet aanpassen d.m.v. cooledit, maar de avi is op de pc goed, alleen bij het omzetten naar m2v gaat het verkeerd!
Ik heb op doom9.org gezocht, maar hier hebben ze het erover dat ik het geluid moet aanpassen d.m.v. cooledit, maar de avi is op de pc goed, alleen bij het omzetten naar m2v gaat het verkeerd!