probleem verholpen....
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 12:20 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Nou, de pcmcia-WIFI kaart zat er nog in en de bootvolgorde was in de BIOS zo ingesteld dat 'ie eerst op zoek ging naar "removable devices"... Dus dan kun je wel raden waar 'ie op boote... thanks for the interest...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 04-02-2004 12:46 ]
ARME AOW’er
Tja, voordat ik post, zoek ik wel eerst goed in het forum, of er niet al eens eerder topics zijn geopend over hetzelfde onderwerp... GoT is tot op heden altijd een belangrijke steun en toeverlaat geweest vwb computerproblemen. Ik post ook echt niet vaak als ik een probleem heb... dus... Maar ok, ik zal je raad ter harte nemen...DeMoN schreef op 04 februari 2004 @ 12:38:
Ok, maar misschien is het handig om voortaan alleen een topic te openen als je ergens ECHT niet meer uit komt?
Als ik naar je edit kijk zie ik dat dit probleem binnen 2 minuten op te lossen was.
Niet echt de moeite waard om het op GoT te posten aangezien je GoT als laatste redmiddel zou moeten beschouwen
Sinds mijn moeder de laatste update van windows XP (home) heeft gedownload en geïnstalleerd...ascona schreef op 04 februari 2004 @ 12:47:
dan heb ik de neiging om te zeggen dat er iets met die kaart niet goed is.
sinds waneer speelt dit?
dus zit daar het probleem.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 13:06:
[...]
Sinds mijn moeder de laatste update van windows XP (home) heeft gedownload en geïnstalleerd...
Kijk dat is iets waar ik wat aan heb... Ben er mee bezig... en houd je op de hoogte...Aikeleer schreef op 04 februari 2004 @ 13:08:
Zat daar niet toevallig een driver update bij? (windowsupdate gedraaid?) Die zou je normaal gesproken wel makkelijk kunnen verwijderen via je apparaatbeheer.
Probeer desnoods nog even de drivers van de fabrikant te verwijderen en opnieuw te installeren.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nee, de first boot device staat nu op de CD-rom, daarna op de HD, dan removable devices en als laatste LAN...DeMoN schreef op 04 februari 2004 @ 13:49:
Ok, je hebt de boot opties veranderd, maar heb je het ook zo ingesteld dat ie helemaal niet meer van LAN wil proberen te booten? Ik weet niet wat je precies als boot optie nu hebt staan maar heel toevallig had ik het net hier op me werk ook.
Een laptop stond op LAN als first boot device.. en dan kan het wel eens zijn dat ie dus maar naar een DHCP server blijft zoeken.
Zou je ajb je vraag willen laten staan, zo kunnen mensen die het zelfde probleem hebben in de toekomst dit alles als handleiding gebruiken naar de oplossingVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 12:18:
probleem verholpen....
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 12:43:
Nu heb ik wel het probleem, dat 'ie wel wil opstarten, maar alleen als ik de wifi-kaart eruit haal. Ook al heb ik de boot-instellingen in de bios veranderd. Daarnaast is het ook nog eens zo, dat wanneer ik XP zonder de wifi-kaart in de laptop opstart hij het prima doet, maar zodra ik de kaart er insteek, XP vastloopt...
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 15:31 ]
ARME AOW’er
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq