Toon posts:

Tijdelijk vastlopen IE 6

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met IE 6.
Het maakt niet uit als ik maar een link klik en hij gaat zoeken loopt IE even voor 10 sec vast :( zwaar vervelend...
heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

Mischien handig als we even weten wat voor config & os je heb en wat je al heb geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
P4 Centrino 1,4
512 MB intern
dus daar ligt het niet aan...
Draai Windows XP Pro sp1

ik zou echt niet weten waar ik het zou moeten vinden...

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
IE updaten?
Alles uit bij msconfig?
eventvwr.msc?
Spyware?
Virussen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vragen over IE horen thuis in Software Algemeen - zie WOS Policy. Maar omdat je inderdaad toch echt te weinig info geeft, sluit ik dit topic. Open straks maar een nieuwe in SA maar geef dan wel wat meer info. Als je dergelijke topics in de GoTsearch langs loopt zie je inderdaad best wat vwb spyware en virussen. Check daar dus goed op, net als natuurlijk in het event log kijken.
edit:
En kijk natuurlijk wat je processor in die 10 seconden doet; is een bepaald proces hard bezig? Wat is en doet dat proces?

Succes & tot zo in SA. Lees Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 20-01) dan wel even door - en vooral ook de stukken over spyware (FAQ en howto) en problemen met IE (FAQ) voor je een topic opent.

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 04-02-2004 12:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.