Ik ben al een hele tijd op zoek naar software voor een meerpersoonshuishouden(zoals een studentenhuis) waarin je kunt bijhouden wie welke uitgave doet en hoeveel mensen aan elkaar verschuldigd zijn. Je kunt met excel wel een eind de goede kant op komen, maar het heeft veel nadelen: er kan maar 1 iemand tegelijk aan werken, het is lastig om rekening te houden met mensen die erbij komen of weggaan en het werkt niet eenvoudig om te verrekenen aan elkaar. zo kan ik nog wel even doorgaan.
Weet iemand of dit bestaat, of zijn er misschien excel macro's of databases in de omloop die dit aankunnen? het is technisch best eenvoudig haalbaar om iets dergelijks te maken, maar als ik dat ga doen wil ik het wel universeel toepasbaar maken, dus ik wacht nog liever even voor ik er veel tijd in ga steken...
Weet iemand of dit bestaat, of zijn er misschien excel macro's of databases in de omloop die dit aankunnen? het is technisch best eenvoudig haalbaar om iets dergelijks te maken, maar als ik dat ga doen wil ik het wel universeel toepasbaar maken, dus ik wacht nog liever even voor ik er veel tijd in ga steken...