Toon posts:

[java] Inlogscript nu compleet...

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tomme vorige topic zit een slot op omdat ik perongeluk de code was vergeten.. :s

Dit heb ik op het moment:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<script language="javascript">

var agePrompt=prompt("Hiervoor is een wachtwoord noodzakelijk. Vul in het onderstaande veld uw wachtwoord in.");

if (agePrompt=='toegang')
else {
alert('Wachtwoord onjuist...')
document.location="foutwachtwoord.html";

}
</script>
 <SCRIPT LANGUAGE='JavaScript'>

Dit werkt maar vindt het niet een mooie oplossing...

Helaas is gebruik van php of asp geen optie... omdat deze ondersteuning niet aanwezig is anders had ik idd daar gebruik van gemaakt.

Hoe kan ik dit wat opfraaien dus bijvoorbeeld de invoer een echt wachtwoord veld van te maken met sterretjes etc...

Onder deze code komt het betreffende document.. op deze manier moet je eerst het wachtwoord invullen anders krijg je de pagina foutwachtwoord.html...

Beveiliging is niet 100% maar dat is in dit geval ook niet nodig.

En waarom mag een script request trouwens niet ?!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 11:14 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Je mag sluitmessages ook lezen hoor, er staat wel eens iets nuttigs in:
a) je vorige topic is niet op slot gegaan omdat je de code was vergeten maar omdat je code vroeg, zie [rml]curry684 in "[ java] Inlog script"[/rml]
b) het feit dat je nu 3 voor de hand liggende regels code zelf schrijft verandert weinig aan het feit dat het een botte scriptrequest is voor de volgende 20 regels.
c) je zit nog steeds in het verkeerde subforum, zie [rml]curry684 in "[ java] Inlog script"[/rml]

En scriptrequests mogen niet omdat dit een forum is, geen scripts-site. www.hotscripts.com is geen forum, maar een scripts-site. Combineer en profiteer.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.