Toon posts:

Terratec Aureon 7.1 Space geeft problemen!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Terratec Aureon 7.1 Space aangeschaft en nu kan ik geen een programma meer installeren en pc loopt af en toe vast. Ik draai onder Windows XP. Zodra ik de gekuidskaart weer uit mijn systeem haal, kan ik vervolgens alles installeren wat me daarvoor niet lukte, ook loopt ie niet meer vast.

Het is overgens al de 2de kaart, dus denk niet dat het om een kapotte kaart gaat. Is het in fout in de serie of is het een driver kwestie? Of heel iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
iemand???

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

Lees de policy! We hebben het liever niet dat iemand binnen 24 uur zijn topic omhoog schopt. Geduld is een schone zaak :) .

Heb je al verschillende PCI slots geprobeerd. Deinstaller eens alle drivers, en duw dan de kaart erin zonder de drivers te installeren. Blijft je systeem dan nog steeds onstabiel?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Heb je de nieuwste drivers van de terratec site gedownload? De drivers die op de cd zitten zijn niet zo fantastisch en gaven bij mij ( Aureon Sky) ook problemen.

Vermeld trouwens ook de specs van je computer en software.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wat specs van je pc please :)

Heb je je audio kaart uitgeschakeld voordat je dit kaartje een plekje in je pc gaf?