Toon posts:

Plus Min gebrand????

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Uhm ik heb een vraag:

Wij hebben een home cinnemaset gekocht en volgens de verkoper kan er wel gekopieerde cd's op afspelen maar alleen MIN gebrand wat is het verschil tussen min en plus....???en als iemand bv alleen plus brand zou die dan ook min kunnen branden???

gr dafna

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 11:06:
Uhm ik heb een vraag:

Wij hebben een home cinnemaset gekocht en volgens de verkoper kan er wel gekopieerde cd's op afspelen maar alleen MIN gebrand wat is het verschil tussen min en plus....???en als iemand bv alleen plus brand zou die dan ook min kunnen branden???

gr dafna
Ik denk dat jouw topic binnen een minuut dicht zit. Maar als ik jou was zou ik eens zoeken met google.

Dit + en - verhaal is zeeeeeer uitvoerig te vinden op internet.
Zoekt en gij zult vinden. Je kunt ook de search gebruiken van het forum zelf

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Pak www.google.com eens en tik eens in DVD- en DVD+ Als het goed is kun je nu precies uitvogelen wat het verschil is. Sowieso moet je wel even kijken welke DVD's geaccepteerd worden door je home cinema set, dat wil nog wel eens verschillen.

Ook staat in de OM FAQ / Beleid een keurig stukje over - en + OFtewel, probeer voortaan ook eerst zelf eens te zoeken, dat is beter voor jou en voor ons :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
nou denk reageer hier wel zo makkelijk dan zou je in principe alle vragen die je hebt op dit forum zelf op kunnen zoeken....d8 dat daar een forum voor bedoeld was...

later

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

Hier staat wel wat info in: Wie wint DVD+R(W) of DVD-R(W)?
Zoals opgemerkt, heb je + en - dvd's
cd's zijn gewoon cd's. dus het + - verhaal is alleen voor dvd

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 11:13:
nou denk reageer hier wel zo makkelijk dan zou je in principe alle vragen die je hebt op dit forum zelf op kunnen zoeken....d8 dat daar een forum voor bedoeld was...

later
Als iedereen zo denkt dan wordt het op dit forum binnen 1 jaar een grote chaos. (volgens mij slapen de modjes nog, of er moeten nog slotjes worden ingekocht)

[ Voor 11% gewijzigd door Mavvie op 04-02-2004 11:18 ]

Twitter | Linkedin

• Sparhawk
  • Nu online

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 11:13:

later
En als alle 90.000 leden dat doen, dan heb je binnen no time een puinhoop. Het heet hier ook tweakers en niet beginnersweb. Er wordt hier gestreefd naar een hoog niveau en ook dan mensen eerst zelf moeite doen voordat ze hier zomaar een vraag neerplempen. Het is niet leuk om als je iets wilt weten, dat er dan geroepen wordt van "google" maar uiteindelijk leer je daar veel meer van dan als wij jou domweg het antwoord geven.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Niet alle vragen zijn makkelijk op te zoeken maar zulke vragen wel en om niet 1001 topics op een dag geopend te zien en dus de overzichtelijkheid te bewaren wordt dit beleid gevoerd. Best logisch ook, en bevendien, als je zelf Googeld ben je nog veel sneller ook.

Verwijderd

Topicstarter
dat jij dit nou weet,

bepaalde onderwerpen hiero weet ik ook genoeg van kan ik ook zeggen: ja zoek maar op google enz...beetje jammer dit :(

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 11:17:
dat jij dit nou weet,

bepaalde onderwerpen hiero weet ik ook genoeg van kan ik ook zeggen: ja zoek maar op google enz...beetje jammer dit :(
Het gaat er niet om of je het weet, maar dit is al heel vaak langs gekomen. Dus het staat al hier op het forum, en zulke dingen zijn via de search op te zoeken

[ Voor 11% gewijzigd door Mavvie op 04-02-2004 11:20 ]

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Als je een - brander hebt kun je alleen - branden, heb je een plus brander kun je alleen + branden, heb je een +/- brander kun je + OF - branden.

Lezers lezen vaak beide standaarden. Het + en - zijn standaarden van merken en het ligt aan je lezer welke gelezen kan worden, beiden hebben voor de consument niet echt voordelen of nadelen. Het is gewoon afwachten welke standaard gaat winnen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier op GoT wordt inzet van de gebruikers verwacht. Ook van jou. Hierover is de [faq]registratievoorwaarden[/] duidelijk (zie met name het forumgedrag gedeelte).

Wanneer je hier de schijt aan hebt en liever direct een pasklaar antwoord ontvangt in plaats van om eerst vooronderzoek te doen, dan zit je hier dus goed verkeerd. Maar geen nood, er zijn zat hardware-fora waar je dit wél kan doen: beginnersweb.nl, iksnaphetniet.nl, computeridee.nl, helpmij.nl, etc.. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.