Toon posts:

[java] Inlog script

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een javascript wat een beveiligde toegang tot een html document kan realiseren.

Het gaat dus om een html document waar je alleen bij kan door een gebruikersnaam & wachtwoord in te typen.. of eventueel slechts een wachtwoord..

Heeft iemand zo'n script voor mij ?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 10:52:
Ik ben op zoek naar een javascript wat een beveiligde toegang tot een html document kan realiseren.

Het gaat dus om een html document waar je alleen bij kan door een gebruikersnaam & wachtwoord in te typen.. of eventueel slechts een wachtwoord..

Heeft iemand zo'n script voor mij ?
Dan zou je absoluut GEEN javascript moeten nemen, maar een serverside taal, als PHP, ASP oid...
Verder: Search

En Java != Javascript.

[ Voor 34% gewijzigd door gorgi_19 op 04-02-2004 10:56 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
[aanvulling] Omdat javascript op de client gedraaid wordt, moet de code daar van bij de client bekend zijn en dus ook het wachtwoord wat nodig is om in te loggen.
Als het de client niet bekend mag zijn, dan mag het eigenlijk er ook niet aanwezig zijn.

• DukeMan
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij zijn scripts-request niet toegestaan FAQ

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 10:52:
Ik ben ook wel eens ergens op zoek. Ik ga dan zoeken op plaatsen die daar wel voor bedoeld zijn :)

Daarnaast is dit Javascript en geen Java, een wereld van verschil. Je zit dus zelfs in het verkeerde forum met je scriptrequest.

P&W FAQ - Scriptrequests
P&W FAQ - HTML / javascript /css, etc...

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.