Toon posts:

Probleme

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probleempje, ... ik heb een oude ATAPI CD ROM speler in een oude PC (500mhz, TNT2 32MB video, 4GB harde schijf, 512MB intern, CD speler (44x), CD brander (adaptec), .... Op zich nog prima voor internet en oudere games en ik wil hem graag aan iemand geven. Alleen als films van games via de Atapi worden afgespeeld gaat het beeld en het geluid haperend en te langzaam (klinkt als: Di....t spe.... l.... loo.....pt..... voo.....r.....g....een... me...t...er) dus alsof de CD ROM speler t niet bij kan benen. Zowel met oude als nieuwe games.... Heb de originele drivers al opnieuw geïnstalleerd, maar geen resultaat en op internet kan ik hier niets over vinden. De adaptec speelt helemaal nada af, maar brand wel als een trein. Dus dat laat ik maar zo. Zijn er nog briljante geesten die een oplossing voor deze Atapi-ellende weten (behalve het inbouwen van een nieuwe)? Heeft Adaptec ASPI (drivers) hier iets mee te maken of is dat iets volkomen anders?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Waarom open je hem dubbel, en hier ook nog eens in het verkeerde forum? Ik heb net je topic naar OM gemoved: Problemen met oude atapi cd rom

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Ok, merci voor de correctie. Want ik liep inderdaad te klooien. 8)7

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.