Toon posts:

[IE] geen security warning op bittorrent site *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bittorrent nog nooit gebruikt maar wil dat nu wel gaan doen.
Dus ik ga naar de site van bittorrent. Elke keer als ik op een button klik verschijnt er een popup window met daarin een applet. Als het goed is moet je dan een security warning krijgen waar je dan op 'ok' of 'accept' moet klikken.
Die krijg ik gewoon niet.
Ik heb mijn security van IE tijdelijk helemaal uit gezet en mijn router geconfigureert zodat de juiste poorten open staan (6881 - 6999).
Maar nogsteeds niks.

Iemand een idee?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:49
Er zijn net als met E-Donkey meerdere soorten te krijgen. Vraag me niet welke dat zijn. Een klas genoot van mij gebruikt altijd bittorrent. Hij is er zeer over te spreken. Ik heb het er een keer op gehad, maar vond het echt niks. Zou wel te maken kunnen hebben met het feit dat misschien die poorten niet open stonden.
Maar wat ik dus wilde zeggen is dat er betere clients zijn dan de normale.

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 09:29

Schonhose

Retro Icoon

De bittorent van de bittorent site installeerde bij mij allemaal spyware (notabene op een schoon systeem) Ik heb alles er dus weer razendsnel afgeflikkerd.

Er zijn ook versies zonder spyware zoals bijv Shareaza.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:59

Macros

I'm watching...

Probeer Azureus, die werkt erg goed.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titeledit: [bittorrent] --> [IE]

Oeh en spyware is baaaad, m'kay :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)