Windows 2000 printscreen bureaublad

Pagina: 1
Acties:

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:05
Hey,

Ik heb een redelijk ongewone vraag.
Ik herinner me nog het 'blauw' van de Windows2000 achtergrond. Dit soort blauw lijkt me geschikt voor een website die ik ga ontwikkelen.

Ik heb helaas geen Windows2000... kan iemand me het standaard-blauw van Windows2000 geven (de rgb, htmlkleurcode of printscreen)? Dit is dus de blauwe kleur die verschijnt als je geen achtergrond (wallpaper) hebt ingesteld bij Windows2000.

En voorbeeld (gevonden op internet) vind je hier: http://www.pjf-creations....enshots/verbwin200001.gif maar door het feit dat het als gif is opgeslagen is de kleur een beetje verneukt.

Bedankt!

Dries

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
58,110,165 (RGB)

Is dit genoeg?!?

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• DriesA
Thx!

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tip voor de volgende keer:

- Misschien heb je XP? Dan is die achtergrondkleur van het Windows Standaard kleurenschema volgens mij hetzelfde.

Plak achtergrond in Paint of ander grafisch programma en check de RGB waarden.

• DriesA
- Misschien heb je XP? Dan is die achtergrondkleur van het Windows Standaard kleurenschema volgens mij hetzelfde.
Ik weet het niet, ik dacht van niet. Maar aangezien ik geen Win2000 heb kan ik dat niet checken.

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-05 10:46
hier de achtergrond van win2k Advance server printscreen

[img=http://jordy.servebeer.com/fotos/achtergrond.bmp[/img]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Deze waardes staan overigens in je registry - HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Colors\Background :)
Pagina: 1