[Norton Antispam] kan niet meer niet browsen *

Pagina: 1
Acties:

• ahrik
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Hallo, ik heb een probleempje,
Op mijn stage plek hadden ze Norton Antispam geinstaleerd en sinds dien werkt het internet niet meer op dat werkstation.

Na dat ik het programma verwijderd had werkte het internet wel weer gewoon.

Zijn er meerdere met dit probleem en/of weet iemand wat ik er aan moet doen zo dat internet wel werkt icm Norton Antispam?

BVD. Erik

[ Voor 3% gewijzigd door ahrik op 04-02-2004 09:26 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 22:51

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien is het net de bedoeling dat je niet meer kan surfen vanaf je stageplek, maar dat heeft dan niks te maken met Norton Antispam.

Ik mis trouwens het feit of je al dan niet zoekwerk verricht hebt of wat je zelf al geprobeerd hebt (behalve het verwijderen van het programma).

SPV > Software Algemeen

[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 04-02-2004 10:24 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ahrik
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb al het een en ander gezocht, maar echt oplossingen heb ik niet gevonden.
Wat ik wel gevonden had is een soortgelijke probleem dat beschreven stond op de suport site van Symantec.

De oplossing die daar bij stond heeft hier niet geholpen..

Symantec's oplossing

[ Voor 7% gewijzigd door ahrik op 04-02-2004 11:25 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

werkt het internet niet meer op dat werkstation.
"Het internet" is niet bepaald gelijk aan een niet werkende browser :D Ik neem aan dat je bedoeld dat je niets meer krijgt te zien in je browser, of doet pak-em-beet een ping ook niets meer?

Geef ook even wat aan over welke browser, welk OS, of het onder andere browsers wel goed gaat, welke versie van antispam.

Ook is me niet helemaal duidelijk wat nu het resultaat is van die tip niet autostart te gebruiken; kan je wel browsen op het moment dat het uit staat?

Zonder info helpt het wat moeilijk ;)
edit:

Lees dus FAQ topicstart even door voor je ooit een nieuw topic start :*
Ik pas je topictitel trouwens ook aan, alleen de naam van een prog is niet duidelijk, zie ook het SA Policy.

Maar probeer dus eens een andere browser zoals firebird, en ping een site - dan weet je of het een DNS probleem is.

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 04-02-2004 12:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)