Toon posts:

[MS SBS 2003] MS Fax Service ( Header mee sturen )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje,
Wij gebruikte tot voorkort Zetafax om faxen te versturen en te ontvangen.
Nu was het hiermee mogelijk om in een word bestand of elk ander tekst soortig bestand een header mee te geven waar de adres gegevens in staan. Dit word gedaan , omdat we werken met formulieren die ons relatie programma automatisch aanmaakt.

Nu is mijn vraag of dit bij de Microsoft Fax service is Win2003 Small Business Server ook op een of andere manier mogelijk is. Want heb heel de support pagina van MS afgezocht en niets hier over gevonden.

Dit is nodig omdat de fax formulieren automatisch gemaakt worden en om dan elke keer de persoonsgegevens weer op te zoeken in de database is voor de werknemers "not done".

Als het gewoon echt niet bestaat in MS fax service gooi dan dit topic maar dicht.

Alvast bedankt,

OJ

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar volgens mij had ik dit topic in software algemeen moeten plaatsen. Zou een moderator hem even kunnen moven?

Alvast bedankt,

OJ

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
WOS --> SA dus. Maar gebruik ajb de volgende keer even Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport als je ons wilt bereiken voor zoiets - dat zien we duidelijker / eerder :)

Trouwens is steeds groeten niet nodig hoor, doe je in het echt ook niet elke keer als je aan het woord bent. Je nickname zien we al ;)

Verder geen idee dus geen ontopic hulp :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)