ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Hmz, ik ken bij het Asus Accesspoint (die ook kan routeren) wel de optie om de firewall
op bepaalde tijden kan wijzigen maar of de optie die jij zoekt wel bestaat durf ik niet te zeggen Starky. Misschien moet je het DJSmiley is vragen uit je vorige topic.
op bepaalde tijden kan wijzigen maar of de optie die jij zoekt wel bestaat durf ik niet te zeggen Starky. Misschien moet je het DJSmiley is vragen uit je vorige topic.
[ Voor 38% gewijzigd door avon op 04-02-2004 08:36 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Verwijderd
Je kunt een Windows 2000 Server neerzetten als router, waarbij clients alleen toegang hebben tot het internet als ze via VPN inbellen. Per usergroep kun je aangeven wie op welke tijden mag inbellen
Huh vraagt om een router, geen serverVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 08:43:
Je kunt een Windows 2000 Server neerzetten als router, waarbij clients alleen toegang hebben tot het internet als ze via VPN inbellen. Per usergroep kun je aangeven wie op welke tijden mag inbellen
Ik heb hier zo`n sweex ding en die kan dat tot 20 PC`s ofzo, maarja het is wel een speelgoedje (wat overigens nooit wat heef) let wel alle wijzigingen die je doorvoert in dat kreng veroorzaakt een disconnect
En welke zou dat dan moeten zijn!? merk + model zou wel handig zijn.tafmaf schreef op 04 februari 2004 @ 09:30:
Sitecom kan dit
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Je zou ook zelf wellicht even kunnen kijken op de sitecom site 
De e-tech routers kunnen dit denk ik ook wel
site van e-tech is www.e-tech.nu
Vond ik ooktweakduke schreef op 04 februari 2004 @ 09:37:
Je zou ook zelf wellicht even kunnen kijken op de sitecom site
Nou ja deze heb ik al meer dan een jaar goed draaien DC-202 Broadband xDSL/Cable Router
En die heeft dus die funktie
Mja, er zal ongetwijfeld wel een scriptje voor te schrijven zijn in *ux... Dan n linux install op een >386 met 8 MB ram (rommelmarkt PC dus) en 2 NICjes en je bent klaar :]
Volledig instelbaar.
Volledig instelbaar.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Liever een Linux bak, ik heb ook zo'n e-tech. Veel van die goedkope hardwarematige routertjes lopen vast wanneer er een groot aantal connecties overheen gaat (emule e.d.) en ik vermoed dat een linux bak daar toch wat minder last van heeft
Pagina: 1