Over de lidl aanbieding: Ik denk dat ik 'm ga kopen morgen. Volgens mij is dit een topcomputer voor een topprijs. Iemand ervaringen met computers bij de lidl? ik weet van Aldi dat de service erg goed is, maar geen idee wanneer er weer zo'n computer bij de Aldi komt. En ik vraag ook naar suggesties en meningen want je weet nooit of er ineens iets inzit wat erg tegen kan vallen.
Volgens een Duitse test is de snelheid van de grafische kaart iets wat erg tegen valt:Anoniem: 127051 schreef op 27 oktober 2004 @ 13:35:
... En ik vraag ook naar suggesties en meningen want je weet nooit of er ineens iets inzit wat erg tegen kan vallen.
CHIP Online - News - Quick-Check: Lidl-PC für 1.100 Euro
Lees vooral de volgende discussies:
Jaaaaa Gute Leistungen.. *loool*
Wieso istTarga vom AMD 64 zum P4?
Hier nog een andere Duitse test:
PC-Welt - pcwelt.de - Test: Lidl-PC Targa Visionary PCX 3200 (Oktober 2004)
Iemand hier een mening over?
jsinnema
Anoniem: 96221
Niet weer de discussie of je nou wel of niet een pc bij de Lidl moet kopen.
Het gaat over deze pc die in regio1 te koop is:
http://www.lidl.nl/nl/ind...28.p.TARGA_Visionary_3200
Gewoon de vraag of voor dit geld dit werkelijk een goede pc is.
Uitgaande van koper die niet zelf de kennis en kunde heeft om een pc uit onderdelen samen te stellen.
Maar die wel een aantal jaren vooruit wil, lekker spellen kunnen spelen, internetten en ander huis-tuin-en-keuken-gebruik.
Het gaat over deze pc die in regio1 te koop is:
http://www.lidl.nl/nl/ind...28.p.TARGA_Visionary_3200
Gewoon de vraag of voor dit geld dit werkelijk een goede pc is.
Uitgaande van koper die niet zelf de kennis en kunde heeft om een pc uit onderdelen samen te stellen.
Maar die wel een aantal jaren vooruit wil, lekker spellen kunnen spelen, internetten en ander huis-tuin-en-keuken-gebruik.
Ik zou zeggen, gewoon kopen, bevalt het niet, breng je hem terugLidl garandeert!
Alle Lidl actie-artikelen kunt u teruggeven in alle Lidl-filialen tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en op vertoon van de kassabon. De aankoopprijs wordt u dan terug betaald.
Voor actie-artikelen met garantie, gelieve de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat het service-adres van de fabrikant tot wie u zich, indien nodig, kunt wenden.
Uw lidl service-team
Anoniem: 61522
Ik denk dat dit een redelijk goed systeem is voor de komende 1 á 2 jaren.
Misschien is het geheugen wat aan de kleine kant, maar je kan er altijd wat
bij (laten) zetten. En het ligt eraan wat je natuurlijk bedoelt met huis-tuin-en-keuken gebruikt. Alleen voor spellen is er natuurlijk geen garantie dat ie over 2 jaar nog alles redelijkt trekt.
Misschien is het geheugen wat aan de kleine kant, maar je kan er altijd wat
bij (laten) zetten. En het ligt eraan wat je natuurlijk bedoelt met huis-tuin-en-keuken gebruikt. Alleen voor spellen is er natuurlijk geen garantie dat ie over 2 jaar nog alles redelijkt trekt.
Dit is een PC waar menige Tweaker jaloers op kan zijn. Er zitten kwaliteitsonderdelen in en daarnaast is er 3 jaar garantie.
Ik adviseer mensen die weinig of geen verstand van PC's hebben vaker zo'n supermarkt PC aan. Mijn ervaring is dat hoogstzelden iets kapot gaat maar dat de service (meestal on-site) prima is.
Ik adviseer mensen die weinig of geen verstand van PC's hebben vaker zo'n supermarkt PC aan. Mijn ervaring is dat hoogstzelden iets kapot gaat maar dat de service (meestal on-site) prima is.
ARME AOW’er
totale specs:
TARGA® Visionary PCX 3200
Intel® Pentium® 4 Processor 540 met Hyper-Threading-Technologie
•Sensationele 3.200 MHz, met 800 MHz Front-Side-Bus en 1 MB Level 2 Cache!
•Intel i915P Chipset
Motherboard P5GD1 PCI Express
* Met Socket LGA 775
ATI® All-In-Wonder®X600 Pro PCI Express
Eén van 's wereld snelste grafische kaarten!
•Ondersteuning voor DirectX® 9
•Super snel door de PCI-Express-Technologie
•Ingebouwde Radio-/TV-tuner en Video-Decoder (geschikt voor Kabel- en antenneontvangst)
•Incl. Radiografische afstandbediening
250 GB Harde schijf
* Supersnel: 7.200 U/Min.
* 16 MB Cache
* Seriëlle ATA
SIEMENS® 512 MB DDR400-RAM
•super stabiel en snel geheugen
PHILIPS® DVD-Multinorm- en CD-Brander
Ondersteunt DVD+/-R/RW und DVD+R DL standaard!
* DVD-Multinorm und Dual-Layer-Technologie tot 8,5 GB
* Schrijft: 16x DVD+R, 4x DVD+/-RW, 8x DVD-R, 2,4x DVD+R DL, 40x CD-R, 24x CD-RW
* Leest: 16x DVD, 40x CD
TOSHIBA® DVD-ROM
* Leest: 16x DVD, 48x CD-ROM
8 in 1 Geheugenkaartlezer
Leest en beschrijft:
* SecureDigitalCard
* MultiMediaCard
* Memory Stick
* Memory Stick Pro
* SMM
* Compact Flash Typ I
* Compact Flash Typ II
* IBM Microdrive
* Smart Card
INTEL® 8-Kanaals High-Definition-Audio thuisbioscoopgeluid
Dolby-Digital 7.1 DVD-weergave
NIEUW!
Netwerk Gigabit-LAN-Anschluss
* Tot 1.000 Mbit
* DSL-Ready
Wireless-LAN
54 Mbit USB Wireless-LAN-Stick
56 k V.90 Fax/Data-Modem
Fluisterstil!
EKL Super-Silent-Cooler
Aansluitingen voorkant:
* 1x Composite-IN
* 1x S-Video-IN
* 1x Firewire IEEE 1394
* 2x USB 2.0
* 1x Line-IN
* 1x Line-OUT
* 1x Microfoon-IN
Aansluitingen achterkant:
* 1x RJ 45 Netwerk (10/100/1.000 Mbit)
* 1x SPDIF-OUT (Digital-Audio/Coaxial)
* 1x SPDIF-OUT (Optische uitgang)
* 1x RJ 11 Modem
* 1x Firewire IEEE 1394
* 2x PS/2 (Muis/Keyboard)
* 1x Parallel + 1x Serieel
* 4x USB 2.0/1.1
* 1x Line-IN
* 1x Line-OUT
* 1x Microfoon-IN
* 1x Center-Speaker
* 1x Front-Speaker L/R
* 1x Rear-Speaker L/R
* 1x Side-Speaker L/R
* 1x TV-Antenne-aansluiting
* 1x TV-OUT
* 1x VGA (Monitor)
* 1x DVI-I (Monitor)
Software:
* Microsoft® Windows®XP Home Edition
* Microsoft® WorkSuite 2005:
* Microsoft® Word 2002
* Microsoft® Works 8.0
* Microsoft® Encarta
* Microsoft® Picture It! Foto Premium
* Microsoft® AutoRoute 2005
* Pinnacle Studio 8 SE
* Pinnacle Hollywood FX SE
* Pinnacle T-Rex
* Ahead Nero 6
* eTrust 7 AntiVirus
* HD-Tronic Recovery
Videobewerking op het hoogste niveau:
Pinnacle Studio 8:
Draadloos toetsenbord en draadloze muis
*Aktieve stereoluidsprekers
Met geïintegreerde versterker van 120 Watt PMPO
lijkt mij een zeer nette pc al vind ik de kast zeer lelijk maarja dat is mijn smaak
TARGA® Visionary PCX 3200
Intel® Pentium® 4 Processor 540 met Hyper-Threading-Technologie
•Sensationele 3.200 MHz, met 800 MHz Front-Side-Bus en 1 MB Level 2 Cache!
•Intel i915P Chipset
Motherboard P5GD1 PCI Express
* Met Socket LGA 775
•Ondersteuning voor DirectX® 9
•Super snel door de PCI-Express-Technologie
•Ingebouwde Radio-/TV-tuner en Video-Decoder (geschikt voor Kabel- en antenneontvangst)
•Incl. Radiografische afstandbediening
250 GB Harde schijf
* Supersnel: 7.200 U/Min.
* 16 MB Cache
* Seriëlle ATA
SIEMENS® 512 MB DDR400-RAM
•super stabiel en snel geheugen
PHILIPS® DVD-Multinorm- en CD-Brander
Ondersteunt DVD+/-R/RW und DVD+R DL standaard!
* DVD-Multinorm und Dual-Layer-Technologie tot 8,5 GB
* Schrijft: 16x DVD+R, 4x DVD+/-RW, 8x DVD-R, 2,4x DVD+R DL, 40x CD-R, 24x CD-RW
* Leest: 16x DVD, 40x CD
TOSHIBA® DVD-ROM
* Leest: 16x DVD, 48x CD-ROM
8 in 1 Geheugenkaartlezer
Leest en beschrijft:
* SecureDigitalCard
* MultiMediaCard
* Memory Stick
* Memory Stick Pro
* SMM
* Compact Flash Typ I
* Compact Flash Typ II
* IBM Microdrive
* Smart Card
INTEL® 8-Kanaals High-Definition-Audio thuisbioscoopgeluid
Dolby-Digital 7.1 DVD-weergave
NIEUW!
Netwerk Gigabit-LAN-Anschluss
* Tot 1.000 Mbit
* DSL-Ready
Wireless-LAN
54 Mbit USB Wireless-LAN-Stick
56 k V.90 Fax/Data-Modem
Fluisterstil!
EKL Super-Silent-Cooler
Aansluitingen voorkant:
* 1x Composite-IN
* 1x S-Video-IN
* 1x Firewire IEEE 1394
* 2x USB 2.0
* 1x Line-IN
* 1x Line-OUT
* 1x Microfoon-IN
Aansluitingen achterkant:
* 1x RJ 45 Netwerk (10/100/1.000 Mbit)
* 1x SPDIF-OUT (Digital-Audio/Coaxial)
* 1x SPDIF-OUT (Optische uitgang)
* 1x RJ 11 Modem
* 1x Firewire IEEE 1394
* 2x PS/2 (Muis/Keyboard)
* 1x Parallel + 1x Serieel
* 4x USB 2.0/1.1
* 1x Line-IN
* 1x Line-OUT
* 1x Microfoon-IN
* 1x Center-Speaker
* 1x Front-Speaker L/R
* 1x Rear-Speaker L/R
* 1x Side-Speaker L/R
* 1x TV-Antenne-aansluiting
* 1x TV-OUT
* 1x VGA (Monitor)
* 1x DVI-I (Monitor)
Software:
* Microsoft® Windows®XP Home Edition
* Microsoft® WorkSuite 2005:
* Microsoft® Word 2002
* Microsoft® Works 8.0
* Microsoft® Encarta
* Microsoft® Picture It! Foto Premium
* Microsoft® AutoRoute 2005
* Pinnacle Studio 8 SE
* Pinnacle Hollywood FX SE
* Pinnacle T-Rex
* Ahead Nero 6
* eTrust 7 AntiVirus
* HD-Tronic Recovery
Videobewerking op het hoogste niveau:
Pinnacle Studio 8:
Draadloos toetsenbord en draadloze muis
*Aktieve stereoluidsprekers
Met geïintegreerde versterker van 120 Watt PMPO
lijkt mij een zeer nette pc al vind ik de kast zeer lelijk maarja dat is mijn smaak
Ziet eruit als een prima systeem, vooropgesteld dat je het ooit kunt bemachtigen met die koopjesjagers met slaapzakken voor de deur
.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Anoniem: 32767
Ja dit is een goede deal!
Goede hardware, merknamen, goede software. En hier kan je zeker komende tijd mee vooruit.
Alleen geen monitor!
Goede hardware, merknamen, goede software. En hier kan je zeker komende tijd mee vooruit.
Alleen geen monitor!
Anoniem: 127051
danke
In het foum Shockers in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..." Hebben ze er ook al iets over gezegd.
zeggen ze nou ook dat hij niet echt stil is?
In het foum Shockers in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..." Hebben ze er ook al iets over gezegd.
zeggen ze nou ook dat hij niet echt stil is?
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 127051 op 27-10-2004 16:36 ]
Anoniem: 96221
Oké, jullie zijn wel positief dus!
En geheugen bijprikken kan inderdaad altijd wel, is geen punt.
Ik wist niet of de videokaart wel oké is.
Iemand daar nog iets over te zeggen misschien?
Anoniem: 97917
Ja dat is gewoon niet al te super. Je kan nu zeker wel er leuk mee gamen, maar ga er vanuit dat je dit niet 3 jaar nog kan met alle zware gamesAnoniem: 96221 schreef op 27 oktober 2004 @ 16:35:
Oké, jullie zijn wel positief dus!

O ja, hij heeft natuurlijk ook nog een ingebouwde tv-tuner
[ Voor 14% gewijzigd door Haan op 27-10-2004 16:40 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Het topic "Lidl pc: waar voor zijn geld?" is met dit topic gemerged.
Anoniem: 117336
Ik ga um ook kopen morgen.
Ik denk dat het een heel mooie pc is voor de prijs. Alle onderdelen zijn merk, en het moederbord is super (Asus). De videokaart is redelijk, maar ik vind um genoeg. Het enige echte nadeel vind ik dat die tvkaart iop de videokaart zit; als ik de kaart dan nog eens wil vervanngen benk meteen mun tv kwijt.
Over de service van Lidl:
Ik weet niet ofie goed is, maar het lijkt er wel op, als je de site van Targa mag geloven: de site siet er super pro uit, en je krijgt een boek bij die computer van 350 ! pagina's. Ze doen dus wel veel voor de klanten
Als je trouwens alle specs precies wilt weten, ga dan naar www.targa.de, er is een uitgebreide specslijst ( wel duits natuurlijk) en ook de handleidingen van de pc en het moederbord staan er helemaal op duz..
Ik denk dat het een heel mooie pc is voor de prijs. Alle onderdelen zijn merk, en het moederbord is super (Asus). De videokaart is redelijk, maar ik vind um genoeg. Het enige echte nadeel vind ik dat die tvkaart iop de videokaart zit; als ik de kaart dan nog eens wil vervanngen benk meteen mun tv kwijt.
Ik weet niet ofie goed is, maar het lijkt er wel op, als je de site van Targa mag geloven: de site siet er super pro uit, en je krijgt een boek bij die computer van 350 ! pagina's. Ze doen dus wel veel voor de klanten
Als je trouwens alle specs precies wilt weten, ga dan naar www.targa.de, er is een uitgebreide specslijst ( wel duits natuurlijk) en ook de handleidingen van de pc en het moederbord staan er helemaal op duz..
Anoniem: 97917
Hoop dat ze niet utiverkocht zijn, vroeg aanwezig wezenAnoniem: 117336 schreef op 27 oktober 2004 @ 17:41:
Ik ga um ook kopen morgen.
Door de merge van de twee threads is de post over de slechte grafische prestaties van de Lidl-PC wat weggevallen. Ik ben wel echt benieuwd wat jullie ervan vinden. Vandaar een tweede poging:
.
.
jsinnema
.
.
Volgens een Duitse test is de snelheid van de grafische kaart iets wat erg tegen valt:Anoniem: 127051 schreef op 27 oktober 2004 @ 13:35:
... En ik vraag ook naar suggesties en meningen want je weet nooit of er ineens iets inzit wat erg tegen kan vallen.
jsinnema
Ik quote mezelf nog evenhantheman.tk schreef op 27 oktober 2004 @ 16:39:
[...]
wat een misleiding. Het is gewoon een 9600 pro op een pci express voetje. Niet slecht, maar wel al verouderd qua prestaties!
Maar met wat overklokken werkt het waarschijnlijk prima
Klopt niet voor Lidl. Bij aankoop van een laptop ruim een jaar geleden moest ik een formulier ondertekenen waarin stond dat de koop van electronica niet onder de terugbreng-garantie valt. Bij eventuele problemen moet je je rechtstreeks tot Targa wenden, van geld terug is geen sprake. (althans 1 jaar terug)proller schreef op 27 oktober 2004 @ 16:05:
Ik zou zeggen, gewoon kopen, bevalt het niet, breng je hem terug(bij de Aldi kan het zeker wel, een PC terug brengen, doen ze niet moeilijk over!)
Anoniem: 126926
Aldi Laptop Belgie
TV-tuner werkt echt goed, beeld is perfect , opnemen, pauze enzo wwerkt ook goed.
alleen de radio heb ik precies geen geluid moet nog is nazien.
scherm heb ik wel wa last van als je in het midden kijkt is het goed scherp en contrast goed
helemaal beneden en boven is contrast wa anders...
weet niet of dit normaal is
en hij is ook zeer stil
jammer dat je de remote en tuner niet voor desktop kan gebruiken
DX zegt ook dat ik een 9700 chipset heb kan dit?
greetz
ik kan fotos plaatsen als jullie willen
TV-tuner werkt echt goed, beeld is perfect , opnemen, pauze enzo wwerkt ook goed.
alleen de radio heb ik precies geen geluid moet nog is nazien.
scherm heb ik wel wa last van als je in het midden kijkt is het goed scherp en contrast goed
helemaal beneden en boven is contrast wa anders...
weet niet of dit normaal is
en hij is ook zeer stil
jammer dat je de remote en tuner niet voor desktop kan gebruiken
DX zegt ook dat ik een 9700 chipset heb kan dit?
greetz
ik kan fotos plaatsen als jullie willen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 126926 op 27-10-2004 23:53 ]
Anoniem: 79532
dit probleem heb ik ook en heb het ook nog niet op kunnen lossen. Zelfde geld voor geen geluid bij media player bij het afspelen van een dvd.Anoniem: 85852 schreef op 28 oktober 2004 @ 01:18:
Inderdaad, ik heb ook geen geluid bij radio. Zeer merkwaardig
Anoniem: 118777
Heeft al iemand van jullie geprobeerd om deze laptop op TV aan te sluiten of op een 2de scherm. Ik krijg hierop wel gewoon beeld, maar wanneer ik een film of tv op mijn tv of 2de scherm wil bekijken blijft dit gewoon zwart. Moet je hiervoor nog ergens iets extra instellen? Iemand enig idee?
Tiele
Tiele
Wat is daar misleiding aan? Hij komt in de x-serie omdat hij pci-express is. Als ATI hem gewoon 9600pro had genoemd kan je niet meer weten of hij nou AGP of pci-express is.hantheman.tk schreef op 27 oktober 2004 @ 16:39:
[...]
wat een misleiding. Het is gewoon een 9600 pro op een pci express voetje. Niet slecht, maar wel al verouderd qua prestaties!
Verder is deze videokaart wel verreweg het zwakste punt van het systeem. Voor een kant en klare pc is het wel aardig. Als je je pc zelf zou samenstellen ben je wel een stuk goedkoper uit. Maar dat is altijd zo.
Met misleiding doelde hij waarschijnlijk op de kwalificatie 'Eén van 's wereld snelste grafische kaarten!'UltraR-pc schreef op 28 oktober 2004 @ 14:27:
[...]
Wat is daar misleiding aan? Hij komt in de x-serie omdat hij pci-express is. Als ATI hem gewoon 9600pro had genoemd kan je niet meer weten of hij nou AGP of pci-express is.
Verder is deze videokaart wel verreweg het zwakste punt van het systeem. Voor een kant en klare pc is het wel aardig. Als je je pc zelf zou samenstellen ben je wel een stuk goedkoper uit. Maar dat is altijd zo.
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Anoniem: 123820
Zag van de week een advertentie in de krant van de volgende notebook bij Primafoon:
FujitsuSiemens Amilo M 1425
Intel Pentium M Processor 735 1.7 GHz, 2MB 2L Cache, 400 MHz FSB
512 MB DDR SDRAM
15,4 TFT WXGA, 1280 x 800
80 GB harde schijf
ATI Mobility Radeon 9700, 128MB
Mini PCI WLAN 802.11b/g
DVD+/-RW Dual layer
dit alles voor €1399,-
Lijkt mij een behoorlijk goede aanbieding, ik kan er alleen bijna niks over vinden op internet, zelfs niet op de site van FujitsuSiemens.
512 MB DDR SDRAM
80 GB harde schijf
Mini PCI WLAN 802.11b/g
DVD+/-RW Dual layer
dit alles voor €1399,-
Lijkt mij een behoorlijk goede aanbieding, ik kan er alleen bijna niks over vinden op internet, zelfs niet op de site van FujitsuSiemens.
Dat is inderdaad waar ik op doeldeTruus schreef op 28 oktober 2004 @ 14:40:
[...]
Met misleiding doelde hij waarschijnlijk op de kwalificatie 'Eén van 's wereld snelste grafische kaarten!'
Anoniem: 105511
Ik had dus dit probleem ook met mijn MEDION notebook. Heb de mensen van medion even gemaild, en kreeg dit antwoord terug:Anoniem: 85852 schreef op 28 oktober 2004 @ 01:18:
Inderdaad, ik heb ook geen geluid bij radio. Zeer merkwaardig
En jawel hoor, nadat ik die nieuwe drivers had geinstalleerd, deed de radio het prima!Beste heer xxxxxx,
De oorzaak is omdat de WDM drivers zijn niet geinstalleerd.
De antenne kabel moet er ook inzitten anders hoor je ook niks.
Oplossing staat hieronder beschreven :
1) Steek de kaart in het PCMCIA-slot (eerst van usb-stroom w
ord voorzien)
2) Ga naar de MEDION website (NL of DU) en doe een volltext-suche naar "7134". Download nu de goede drivers
3)Pak die drivers uit naar c:\medion
4)Open nu het apparaatbeheer > Catagorie besturing voor geluid, video en spelletjes
5)Klik n
u met rechts de MEDION SAA7134, Hybrid Capture Device aan
6) Kies voor stuurprogramma bijwerken > Nee, nu niet > Ik wil zelf kiezen > Niet zoeken, ik bepaal zelf welk stuurprogramma... > Bladeren > C:\MEDION\WINXP > Kies de MEDION (7134) WDM VIDEO Captur
e > Voltooien.
7)Als het goed is vind XP gelijk alweer een onbekend apparaat (anders gewoon even in apparaat beheer naar nieuwe hardware zoeken) > Doorloop nog een keer de wizard nieuwe hardware > Laten zoeken op c:\medionwin xp > er word een MEDION TV-T
uner 7134 MK2/3 geinstalleerd.
Volgens mij is de processor een 725 dus 1.6Ghz.Anoniem: 123820 schreef op 28 oktober 2004 @ 19:51:
Zag van de week een advertentie in de krant van de volgende notebook bij Primafoon:
512 MB DDR SDRAM
80 GB harde schijf
Mini PCI WLAN 802.11b/g
DVD+/-RW Dual layer
dit alles voor €1399,-
Ik heb hem besteld bij Primafoon.
De advertentie is wat misleidend want hij komt pas volgende week in de winkel.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
De volgende URL is een Fujitsu Siemens site:
http://www.zosimpelkanhet...CTDETAILS&AssortimentID=3

Artikelnaam: Multimedia Notebook - AMILO M-1425 MN 81104
Artikelnummer:
Beschrijving: Draagbaar entertainment
Dit is wel heel veel kracht om mee te nemen! Het extra brede scherm is ideaal om films op te kijken en met z'n snelle processor kan hij de moeilijkste klussen aan. Op de harddisk is genoeg ruimte om al je favoriete mp3's te zetten en met de cardreader haal je met het grootste gemak al je foto's binnen. Via het draadloze internet kun je ze vervolgens weer zo doorsturen. Of brand gewoon alles op een DVD. Met dit notebook onder je arm hoef je je nooit meer te vervelen.
Specificaties:
* Intel® Pentium® Mobile Processor 735 (1.70 GHz)
* Besturingsysteem MS Windows XP Home Edition NL
* Beeldscherm 15,4 inch TFT WXGA 1280x800
* Intern geheugen 512 MB DDR
* Harde schijf 60 GB IDE
* Videochip 128 MB ATI Mobility Radeon 9700
* 2 interne stereospeakers
* DVD +/- R/RW
* Aansluitingen 3 x USB 2.0, S-Video, Fast Infrared, CRT, LAN,
* FireWire IEEE1394, 3-in-1 cardreader, IntelPro/Wireless LAN2200BG, parallel
* Modem 56 k, V.90
* Gewicht 3,0 kg
* Afmetingen 358 x 269 x 366 cm
* Accu Li-Ion, 6-cells
Software: MS Windows XP Home Edition NL, MS Works, Nero, Win DVD, Easy Guide On-Line user documentation, Driver & Utility CD, Adobe Acrobat Reader.
Garantie: 1 jaar de-koerier-haal-en-breng-garantie, 1 jaar telefonische helpdesk
Prijs: € 1499,00
(excl. BTW € 1259,66)
Is echter niet precies dezelfde configuratie...
http://www.zosimpelkanhet...CTDETAILS&AssortimentID=3
Artikelnaam: Multimedia Notebook - AMILO M-1425 MN 81104
Artikelnummer:
Beschrijving: Draagbaar entertainment
Dit is wel heel veel kracht om mee te nemen! Het extra brede scherm is ideaal om films op te kijken en met z'n snelle processor kan hij de moeilijkste klussen aan. Op de harddisk is genoeg ruimte om al je favoriete mp3's te zetten en met de cardreader haal je met het grootste gemak al je foto's binnen. Via het draadloze internet kun je ze vervolgens weer zo doorsturen. Of brand gewoon alles op een DVD. Met dit notebook onder je arm hoef je je nooit meer te vervelen.
Specificaties:
* Intel® Pentium® Mobile Processor 735 (1.70 GHz)
* Besturingsysteem MS Windows XP Home Edition NL
* Beeldscherm 15,4 inch TFT WXGA 1280x800
* Intern geheugen 512 MB DDR
* Harde schijf 60 GB IDE
* Videochip 128 MB ATI Mobility Radeon 9700
* 2 interne stereospeakers
* DVD +/- R/RW
* Aansluitingen 3 x USB 2.0, S-Video, Fast Infrared, CRT, LAN,
* FireWire IEEE1394, 3-in-1 cardreader, IntelPro/Wireless LAN2200BG, parallel
* Modem 56 k, V.90
* Gewicht 3,0 kg
* Afmetingen 358 x 269 x 366 cm
* Accu Li-Ion, 6-cells
Software: MS Windows XP Home Edition NL, MS Works, Nero, Win DVD, Easy Guide On-Line user documentation, Driver & Utility CD, Adobe Acrobat Reader.
Garantie: 1 jaar de-koerier-haal-en-breng-garantie, 1 jaar telefonische helpdesk
Prijs: € 1499,00
(excl. BTW € 1259,66)
Is echter niet precies dezelfde configuratie...
[ Voor 3% gewijzigd door jsinnema op 29-10-2004 14:18 ]
Anoniem: 98248
Zou iemand misschieen de folder van de primafoon met die notebook kunnen scannen? Ik zoek namelijk een laptop die ook geschikt is om af en toe een spelletje te spelen, deze lijkt me daar wel geschikt voor.
Die fujitsu bij de primafoon, is dat geheugen in die radeon shared of dedicated?
P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024
Hmm... Nou ik er eens goed naar kijk, lijkt hij wel heel erg op een Toshiba laptop die ik afgelopen week in Media Markt Maastricht gezien heb... Althnas de design, vooral het klepAnoniem: 126926 schreef op 29 oktober 2004 @ 19:52:
fotos notebook medion :
http://users.pandora.be/waanzin-productions/pc.zip

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Ja, want ik ben ook best benieuwd. Het lijkt erop dat het hier om dezelfde barebone gaat als die van de Jewel Diamond 2500. Maar als deze nou iets sneller leverbaar is, gaan we gewoon hiervoor.Anoniem: 98248 schreef op 29 oktober 2004 @ 20:16:
Zou iemand misschieen de folder van de primafoon met die notebook kunnen scannen? Ik zoek namelijk een laptop die ook geschikt is om af en toe een spelletje te spelen, deze lijkt me daar wel geschikt voor.
[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 31-10-2004 16:38 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Aha, ja dat is idd misleiding en niet zo'n beetje ook. Echter, gaat het zo niet overal bij alle complete pc's? Een complete pc met Pentium4 3.4ghz en 1 gig geheugen en geweldige grafische kaart (die ze dan niet bij naam noemen). De videokaart blijkt dan een 9200se of een 9600 non pro te zijn. De videokaart is gewoon datgene waar de minste mensen verstand van hebben en waar die naaiers van bedrijven als vobis en dixons etc. op verdienen.Truus schreef op 28 oktober 2004 @ 14:40:
[...]
Met misleiding doelde hij waarschijnlijk op de kwalificatie 'Eén van 's wereld snelste grafische kaarten!'
Anoniem: 71746
Volgens mij gaat je dat niet lukken.UltraR-pc schreef op 28 oktober 2004 @ 14:27:
[...]
Als je je pc zelf zou samenstellen ben je wel een stuk goedkoper uit. Maar dat is altijd zo.
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 71746 op 31-10-2004 20:10 ]
Nou, ik ben het helemaal met je oneens!UltraR-pc schreef op 31 oktober 2004 @ 16:42:
[...]
Aha, ja dat is idd misleiding en niet zo'n beetje ook. Echter, gaat het zo niet overal bij alle complete pc's? Een complete pc met Pentium4 3.4ghz en 1 gig geheugen en geweldige grafische kaart (die ze dan niet bij naam noemen). De videokaart blijkt dan een 9200se of een 9600 non pro te zijn. De videokaart is gewoon datgene waar de minste mensen verstand van hebben en waar die naaiers van bedrijven als vobis en dixons etc. op verdienen.
Ik heb zelf een Medion 8080XL, hij heeft een Medion videokaart (128 mb) hij is te vergelijken met een Ati Radeon 9800. Bij 3dmark '03 haalde hij de 5.342 punten, ik vind dus dat het voledig onterecht is dat je oordeelt dat de "Aldi" merken slechte cideokaarten leveren. Ze zetten er wel zelf hun iegen naam erop--> dardoor zijn ze goedkoper, maar de kwaliteit is hetzelfde (soms zelfs beter) dan hun "collega's" met duurdere namen.
Ik heb maar 1 keer een probleem gehad met mijn videokaart, deze was gewoon defekt, werd netjes vervangen door ICC (repareer bedrijf van Medion), gratis ook nog.
Aan het oordeel van jou over de diskount pc's valt er dus nogal wat te betwisten....

[ Voor 11% gewijzigd door ibr op 31-10-2004 20:11 ]
Anoniem: 27039
Ik heb nog een exemplaar van deze ALDI laptop liggen. Heb paar weken terug 2 exemplaren gekocht (was even schrikken voor de kassiereBigB schreef op 25 oktober 2004 @ 10:57:
Weet iemand toevallig of de laptop van de aldi van vorige week nog ergens te krijgen is in de omgeving Amersfoort?
Amersfoort,Hoogland en Voorthuizen was hij niet meer op vooraad
Misschien iemand hier die er toevallig nog een aantal heeft gezien bij een aldi in de buurt??
Bij nader inzien heb ik er toch maar één nodig voor mijn bedrijf. De andere staat nog in dichte verpakking (ongeopend) op een nieuwe eigenaar te wachten.
Het is overigens een hele goede Laptop. Bijna geen minpuntjes.
U vraagt ik antwoord:Anoniem: 98248 schreef op 29 oktober 2004 @ 20:16:
Zou iemand misschieen de folder van de primafoon met die notebook kunnen scannen?

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
(Hier nog maar een keer...
Deze laptop is dus in feite dezelfde als de Diamond 2500 van Jewel. Das goed te zien aan de aansluitingen aan de voorkant en het touchpad met scrollpad aan de zijkant.
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 49530
probleem plaatjes toe te voegen
[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 49530 op 01-11-2004 14:57 . Reden: onmogelijk mediamarkt website ]
Ik ben zojuist half Eindhoven afgestruind op zoek naar een laptop, en je staat er nog van te kijken wat alles opeens slecht leverbaar is! 
Computerland kon de twee Jewel-modellen die ik interessant vond pas op z'n vroegst over 2 weken weer leveren. 4Launch had een aantal leuke ASUS notebooks in de aanbieding maar die zijn dus ook niet fatsoenlijk te krijgen de komende week en bij MyCom zijn diezelfde modellen een stuk duurder.
Dus ikke nog met m'n laatste hoop naar Primafoon voor die Fujitsu-Siemens aanbieding, en zeggen ze me daar dat ik die laptop deze week nog zou moeten kunnen hebben als ik em vandaag zou bestellen.
Dus maar gedaan, en ik ben benieuwd, want in feite gaat het hier gewoon om de Jewel Diamond 2500 (met iets minder videogeheugen) die ik qua specs verder erg interessant vond. 
Ik houd jullie nog op de hoogte.
Computerland kon de twee Jewel-modellen die ik interessant vond pas op z'n vroegst over 2 weken weer leveren. 4Launch had een aantal leuke ASUS notebooks in de aanbieding maar die zijn dus ook niet fatsoenlijk te krijgen de komende week en bij MyCom zijn diezelfde modellen een stuk duurder.
Dus ikke nog met m'n laatste hoop naar Primafoon voor die Fujitsu-Siemens aanbieding, en zeggen ze me daar dat ik die laptop deze week nog zou moeten kunnen hebben als ik em vandaag zou bestellen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Check de AH eens.... Heeft deze week ook een leuke laptop in de aanbieding...--MeAngry-- schreef op 01 november 2004 @ 18:25:
Ik ben zojuist half Eindhoven afgestruind op zoek naar een laptop, en je staat er nog van te kijken wat alles opeens slecht leverbaar is!
Dus ikke nog met m'n laatste hoop naar Primafoon voor die Fujitsu-Siemens aanbieding, en zeggen ze me daar dat ik die laptop deze week nog zou moeten kunnen hebben als ik em vandaag zou bestellen.Dus maar gedaan, en ik ben benieuwd, want in feite gaat het hier gewoon om de Jewel Diamond 2500 (met iets minder videogeheugen) die ik qua specs verder erg interessant vond.
Mja, die heeft een langzamere processor, en een slomere videochip met minder videogeheugen. Misschien ook nog een kleinere HD... Laat maar zitten dus.bosaap22 schreef op 01 november 2004 @ 20:55:
[...]
Check de AH eens.... Heeft deze week ook een leuke laptop in de aanbieding...
Nee, toch maar niet, heb die F-S al besteld.
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 116336
Zag vanavond op de AH-site het volgende systeem voor 1249 euro:
Type model Q-Motion Media Center PC
Type processor AMD Athlon TM 64 3400+
Intern geheugen 512 MB DDR RAM (1 module)
Moederbord Gigabyte GA-K8VT800M, DDR single channel, met 8x AGP, Lan
Grafische kaart XFX nVidia Geforce 6800LE 8x AGP, 128MB DDR-RAM, TV-out, D-SUB VGA en DVI-I Plug.
Harde schijf 200 GB 7200 rpm S-ATA Maxtor Diamondmax 10 type 6B200M0
DVD 16/50 DVD-ROM BenQ type 1650
DVD-RW DVD Writer (Write: 2,4x DVD DL+R, 16x DVD-R, 4xDVD-RW, 16x DVD+R, 4x DVD+RW, 40x CD-R, 24x CD-RW) BenQ DVDRW DUAL DL DW1620
Diskettestation Geen
Fax-data modem Geen
IR Ontvanger (voor afstands bediening) Philips
Afstandsbediening (MCE gecertificeerd) Philips
TV-Tunerkaart Hauppauge Amity 2, analoge TV, FM radio, MPEG2 Hardware wncoding chip, Externe RCA audio en Video-in.
Videogeheugen 128 MB DDR-RAM
Uitbreidingssloten 1 x AGP / 3 x PCI / 1 PCI slot vrij
IEEE1394 [firewire] 1 x aansluiting aan de voorkant, 2 x aansluitingen aan de achterkant
LAN Ja, on board [10/100 Mbit ethernet]
Aansluitmogelijkheden
Voorzijde - 1 x IEEE1394
- 1 x Microphone
- 1 x Headphone
- 2 x USB 2.0
- Flashgeheugenkaartlezer (USB 2.0 Hi)
- Memory Stick
- Memory Stick Pro
- IBM Microdrive
- MultiMediaCard
- CompactFlashCard Type I
- CompactFlashCard Type II
- Smart MediaCard
- SD Card
- xD Picture Card (geheugenkaarten niet inbegrepen)
Achterzijde - 4 x USB 2.0
- 2 x PS/2 [toetsenbord, muis]
- 1 x Parallel
- 1 x VGA
- 1 x COM-Serieel
- 1 x LAN [RJ45]
- 2 x IEEE1394
- 1 x 6-channel audio:
1 x Line-Out
1 x Line-In
1 x Microphone-In
Geluid On-board ALC 655 CODEC [6 channel audio]
Toetsenbord PS/2 incl Multimedia toetsen
Muis PS/2 Optical Wheel Mouse
Software - MS Windows MCE 2005 NL OEM preinstalled.
Overige software - Sonic DVD-brander MCE software op CD-rom, VERSIE 6.70 PLUS.
- Norman Anti-virus versie 5, 3 maanden licentie, licentienummer in assybox, preinstalled.
- DVD software: MS MCE inclusief MCE PowerDVD MPEG encoder, preinstalled.
- Recovery software
Garantie - 24 maanden, reparatie (hardware) aan huis
Lijkt me niet onaardig, of zal ik wachten tot de Aldi met een nieuwe Medion komt? Heb ook nog wat twijfels over de comptabiliteit van Windows MCE....
Iemand een mening over de specs? ( is vooral bedoeld om mee te gamen )
Type model Q-Motion Media Center PC
Type processor AMD Athlon TM 64 3400+
Intern geheugen 512 MB DDR RAM (1 module)
Moederbord Gigabyte GA-K8VT800M, DDR single channel, met 8x AGP, Lan
Grafische kaart XFX nVidia Geforce 6800LE 8x AGP, 128MB DDR-RAM, TV-out, D-SUB VGA en DVI-I Plug.
Harde schijf 200 GB 7200 rpm S-ATA Maxtor Diamondmax 10 type 6B200M0
DVD 16/50 DVD-ROM BenQ type 1650
DVD-RW DVD Writer (Write: 2,4x DVD DL+R, 16x DVD-R, 4xDVD-RW, 16x DVD+R, 4x DVD+RW, 40x CD-R, 24x CD-RW) BenQ DVDRW DUAL DL DW1620
Diskettestation Geen
Fax-data modem Geen
IR Ontvanger (voor afstands bediening) Philips
Afstandsbediening (MCE gecertificeerd) Philips
TV-Tunerkaart Hauppauge Amity 2, analoge TV, FM radio, MPEG2 Hardware wncoding chip, Externe RCA audio en Video-in.
Videogeheugen 128 MB DDR-RAM
Uitbreidingssloten 1 x AGP / 3 x PCI / 1 PCI slot vrij
IEEE1394 [firewire] 1 x aansluiting aan de voorkant, 2 x aansluitingen aan de achterkant
LAN Ja, on board [10/100 Mbit ethernet]
Aansluitmogelijkheden
Voorzijde - 1 x IEEE1394
- 1 x Microphone
- 1 x Headphone
- 2 x USB 2.0
- Flashgeheugenkaartlezer (USB 2.0 Hi)
- Memory Stick
- Memory Stick Pro
- IBM Microdrive
- MultiMediaCard
- CompactFlashCard Type I
- CompactFlashCard Type II
- Smart MediaCard
- SD Card
- xD Picture Card (geheugenkaarten niet inbegrepen)
Achterzijde - 4 x USB 2.0
- 2 x PS/2 [toetsenbord, muis]
- 1 x Parallel
- 1 x VGA
- 1 x COM-Serieel
- 1 x LAN [RJ45]
- 2 x IEEE1394
- 1 x 6-channel audio:
1 x Line-Out
1 x Line-In
1 x Microphone-In
Geluid On-board ALC 655 CODEC [6 channel audio]
Toetsenbord PS/2 incl Multimedia toetsen
Muis PS/2 Optical Wheel Mouse
Software - MS Windows MCE 2005 NL OEM preinstalled.
Overige software - Sonic DVD-brander MCE software op CD-rom, VERSIE 6.70 PLUS.
- Norman Anti-virus versie 5, 3 maanden licentie, licentienummer in assybox, preinstalled.
- DVD software: MS MCE inclusief MCE PowerDVD MPEG encoder, preinstalled.
- Recovery software
Garantie - 24 maanden, reparatie (hardware) aan huis
Lijkt me niet onaardig, of zal ik wachten tot de Aldi met een nieuwe Medion komt? Heb ook nog wat twijfels over de comptabiliteit van Windows MCE....
Iemand een mening over de specs? ( is vooral bedoeld om mee te gamen )
Anoniem: 10233
Ik ben maandag ronduit schofterig behandeld in de primafoon. Medewerkers wisten niet waar ik het over had, terwijl er nu zelfs reclame voor wordt gemaakt op de radio.
K*tzaak zeg!
K*tzaak zeg!
--MeAngry-- schreef op 01 november 2004 @ 18:25:
Dus ikke nog met m'n laatste hoop naar Primafoon voor die Fujitsu-Siemens aanbieding, en zeggen ze me daar dat ik die laptop deze week nog zou moeten kunnen hebben als ik em vandaag zou bestellen.Dus maar gedaan, en ik ben benieuwd, want in feite gaat het hier gewoon om de Jewel Diamond 2500 (met iets minder videogeheugen) die ik qua specs verder erg interessant vond.

En deze laptop bij AH:
Specificaties
Type model
Joybook 8100
Processor
Intel Centrino Mobile Technology PM715 (1.5GHz, 400MHz FSB, 2MB L2 Cache).
Display
15,4 inch TFT W-XGA Kleuren scherm 1280 x 800 px
16:10 voor geoptimaliseerd DVD af te spelen
Battery
Hoog vermogen Lithium-ion
Floppy drive
Geen
Grafische chipset
ATI Radeon 9600 met 64 MB DDR V-Ram
Harde schijf
40 GB 2.5 inch IDE HDD
Optical Drive
DVD combo drive DVD+R 4x, DVD+RW 2.4x, CD-RW 10x, DVDROM 8x,
CDROM 24x, CD-R 16x
Aansluitingen
4 x USB 2.0, 1 x S-Video, 2x Firewire IEEE 1394, 1x LAN (RJ45), 1x modem (RJ11), 1x microphone-in, 1x PCMCIA, 1 x line out met S/P-DIF, Printer out 1x
Audio
Realtek codec ALC250 (AC97 16bit/48khz), 2 geïntegreerde luidsprekers
Modem
Intern 56 K. V90 modem
Wireless lan
802.11b + g met een maximale snelheid van 54 Mbit/s.
IEEE Firewire
Aansluiting op moederbord
LAN
10/100 Mbit snel Ethernet LAN port
Memory
512 MB DDR-RAM, 2 x 256 MB DDR333 256M Infineon
Keyboard
Toetsenbord met geïntegreerde touchpad met 2 muis knoppen, 6 multimedia sneltoetsen
Others
Incl. AC adapter
Gewicht
3.0 kg incl batterij
Afmetingen
L x B x H, 352 x 260 x 33 mm
Garantie
24 maanden, pick-up en return (bij hardware problemen)
Software
Operating system
Microsoft® Windows® XP Home versie SP2 NL Recovery versie,
voorgeïnstalleerd en op CD-Rom
Other Software
- Adobe Acrobat reader 6.xxx
- Cyberlink PowerDirector 2.55
- Q-Media Center 3.0.xx
- BenQ QMusic 2.0xx
- BenQ Q-MediaBar 2.0xx
- BenQ HotKey Manager 1.0.xx
- Ahead Nero OEM 6.0xx
- ACEGAIN SmartManager 1.0.xx
- ACEGAIN EZQ 1.0
- PenPower Q-Sync 1.0.xx
- O2Micro SuperDJ 5.6xx
- TREND MICRO PC-Cillin 2004 engels
Videokaart is wat minder, rest ziet er wel goed uit....
Specificaties
Type model
Joybook 8100
Processor
Intel Centrino Mobile Technology PM715 (1.5GHz, 400MHz FSB, 2MB L2 Cache).
Display
15,4 inch TFT W-XGA Kleuren scherm 1280 x 800 px
16:10 voor geoptimaliseerd DVD af te spelen
Battery
Hoog vermogen Lithium-ion
Floppy drive
Geen
Grafische chipset
ATI Radeon 9600 met 64 MB DDR V-Ram
Harde schijf
40 GB 2.5 inch IDE HDD
Optical Drive
DVD combo drive DVD+R 4x, DVD+RW 2.4x, CD-RW 10x, DVDROM 8x,
CDROM 24x, CD-R 16x
Aansluitingen
4 x USB 2.0, 1 x S-Video, 2x Firewire IEEE 1394, 1x LAN (RJ45), 1x modem (RJ11), 1x microphone-in, 1x PCMCIA, 1 x line out met S/P-DIF, Printer out 1x
Audio
Realtek codec ALC250 (AC97 16bit/48khz), 2 geïntegreerde luidsprekers
Modem
Intern 56 K. V90 modem
Wireless lan
802.11b + g met een maximale snelheid van 54 Mbit/s.
IEEE Firewire
Aansluiting op moederbord
LAN
10/100 Mbit snel Ethernet LAN port
Memory
512 MB DDR-RAM, 2 x 256 MB DDR333 256M Infineon
Keyboard
Toetsenbord met geïntegreerde touchpad met 2 muis knoppen, 6 multimedia sneltoetsen
Others
Incl. AC adapter
Gewicht
3.0 kg incl batterij
Afmetingen
L x B x H, 352 x 260 x 33 mm
Garantie
24 maanden, pick-up en return (bij hardware problemen)
Software
Operating system
Microsoft® Windows® XP Home versie SP2 NL Recovery versie,
voorgeïnstalleerd en op CD-Rom
Other Software
- Adobe Acrobat reader 6.xxx
- Cyberlink PowerDirector 2.55
- Q-Media Center 3.0.xx
- BenQ QMusic 2.0xx
- BenQ Q-MediaBar 2.0xx
- BenQ HotKey Manager 1.0.xx
- Ahead Nero OEM 6.0xx
- ACEGAIN SmartManager 1.0.xx
- ACEGAIN EZQ 1.0
- PenPower Q-Sync 1.0.xx
- O2Micro SuperDJ 5.6xx
- TREND MICRO PC-Cillin 2004 engels
Videokaart is wat minder, rest ziet er wel goed uit....
Anoniem: 73593
Hier is-ie te vinden (wat 'n irritante site zeg met dat scrollding):
http://www.ah.nl/multimed...=multimedia/index.joybook
1369 euro dus
Ik ben de laatste tijd ook hevig op zoek naar 'n laptop, maar wat ik zo jammer vind is dat je er al die software bij 'krijgt', reken maar dat je er voor betaalt. En die verrekte XP hoef ik al helemaal niet
. Dus de meeste van deze aanbiedingen vallen al af voor mij...
1369 euro dus
Ik ben de laatste tijd ook hevig op zoek naar 'n laptop, maar wat ik zo jammer vind is dat je er al die software bij 'krijgt', reken maar dat je er voor betaalt. En die verrekte XP hoef ik al helemaal niet

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 73593 op 03-11-2004 11:40 ]
Daarom heb ik die bij Primafoon besteldAnoniem: 73593 schreef op 03 november 2004 @ 11:39:
Hier is-ie te vinden (wat 'n irritante site zeg met dat scrollding):
1369 euro dus
Ik ben de laatste tijd ook hevig op zoek naar 'n laptop, maar wat ik zo jammer vind is dat je er al die software bij 'krijgt', reken maar dat je er voor betaalt. En die verrekte XP hoef ik al helemaal niet. Dus de meeste van deze aanbiedingen vallen al af voor mij...
Is maar een klein beetje duurder dan de aanbieding van de AH, maar je krijgt er veel meer voor terug, zoals een snellere proc (1.6 tov 1.5ghz) grotere HD (80gb tov 40gb) en een snellere videokaart met meer geheugen (128mb 9700 tov 64mb 9600), voor mij was de keuze dus vlug genoeg gemaakt, en ik heb nog nergens een laptop kunnen vinden (van bijvoorbeeld Jewel) die met deze prijs kan concurreren.
Vreemd, hier in Eindhoven stond erg vriendelijk personeel die ook nog extra specificaties voor me opzochten om me tot de koop te laten overgaan.Anoniem: 10233 schreef op 03 november 2004 @ 10:31:
Ik ben maandag ronduit schofterig behandeld in de primafoon. Medewerkers wisten niet waar ik het over had, terwijl er nu zelfs reclame voor wordt gemaakt op de radio.
K*tzaak zeg!
[...]
En dan hoef je nog niet op me te kotsen hoor.
Tesla Model Y RWD (2024)
Heeft iemand die laptop van de Primafoon (Die Fujitsu 1425 dus) al in zijn bezit.
Ik ben nl. vandaag bij een Primafoon geweest en daar konden zij mij vertellen dat er al een heleboel van verkocht zijn en dat die en de bestellingen naar de grotere (??) Primafoon winkels zijn gegaan.
Ik ben nl. vandaag bij een Primafoon geweest en daar konden zij mij vertellen dat er al een heleboel van verkocht zijn en dat die en de bestellingen naar de grotere (??) Primafoon winkels zijn gegaan.
Vergelijkbaar model kost 1555,- bij MM Nederland.Anoniem: 126309 schreef op 16 oktober 2004 @ 17:42:
leuke aanbieding
microstar Prof. P550250
pentium 4 3,4
2048 geheugen
250 gb
ati radion x700 pro 128 mb video kaart
bij de duitse MM
voor alle specs:
http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=10002
kosten 1399 euri
zal binnenkort wel in nederland komen
Pentium 4 3.4 Ghz
2GB RAM
2x200GB
Radeon x700
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Anoniem: 67264
De actielaptop van de Primafoon is ook te koop bij de Mediamarkt in Duitsland. Kijk maar op deze link: http://shop.mediamarkt.de...ogId=5000&productId=45252
Volgens mij is dit precies dezelfde, al kan ik het verkeerd hebben. Deze bij Mediamarkt Duitsland is echter wel 100 euro goedkoper. Dus ritje naar Duitsland kan wat opleveren.
Volgens mij is dit precies dezelfde, al kan ik het verkeerd hebben. Deze bij Mediamarkt Duitsland is echter wel 100 euro goedkoper. Dus ritje naar Duitsland kan wat opleveren.
In de winkel waar ik em gekocht heb waren er schijnbaar iig 2 mensen voor me die em al besteld hadden vorige week en em dus goed vandaag of gisteren gekregen hebben. Ik hoop em donderdag te hebben, anders moet ik maar wachten op volgende week.JEV schreef op 03 november 2004 @ 13:40:
Heeft iemand die laptop van de Primafoon (Die Fujitsu 1425 dus) al in zijn bezit.
Tesla Model Y RWD (2024)
Je hebt dan alleen een probleempje met een Duits toetsenbord te klaren.Anoniem: 67264 schreef op 03 november 2004 @ 14:44:
De actielaptop van de Primafoon is ook te koop bij de Mediamarkt in Duitsland. Kijk maar op deze link: http://shop.mediamarkt.de...ogId=5000&productId=45252
Ik heb hem vorige week besteld en nog niks gehoord.--MeAngry-- schreef op 03 november 2004 @ 14:49:
[...]
In de winkel waar ik em gekocht heb waren er schijnbaar iig 2 mensen voor me die em al besteld hadden vorige week en em dus goed vandaag of gisteren gekregen hebben. Ik hoop em donderdag te hebben, anders moet ik maar wachten op volgende week.
ik zit er ook over te denken om deze laptop te kopen, want voor deze prijs en met dezelfde spec's of hoger is niet veel te vinden.

op internet is er alleen niet veel te vinden over de amilo series, alleen van de oude versies kan ik reviews vinden, en hier op got staat ook niet echt veel.
Dus ik zou wel graag willen weten of iemand ervaringen heeft met deze of een vergelijkbare laptop. is de schermkwaliteit goed? stevige laptop?
ff de volledige specs want zag hier iets verkeerd staaniets verder terug:
• Specificaties: Intel® Pentium® Mobile Processor 735 (1.70 GHz)
• Besturingsysteem MS Windows XP Home Edition NL
• Beeldscherm 15,4 inch TFT WXGA 1280x800
• Intern geheugen 512 MB DDR
• Harde schijf 60 GB IDE
• Videochip 128 MB ATI Mobility Radeon 9700
• 2 interne stereospeakers
• DVD +/- R/RW double layer
• Aansluitingen 3 x USB 2.0, S-Video, Fast Infrared, CRT, LAN,
• FireWire IEEE1394, 3-in-1 cardreader, IntelPro/Wireless LAN2200BG, parallel
• Modem 56 k, V.90
• Gewicht 3,0 kg
• Afmetingen 35,8 x 27,2 x 3,31 mm
• Accu Li-Ion, 6-cells
[ Voor 35% gewijzigd door Davitos op 03-11-2004 15:59 ]
De specs die jij hier neerzet kloppen dus niet helemaal, want er zit een Pentium M 725 in ipv 735 en hij heeft een 80GB schijf ipv 60GB.Davitos schreef op 03 november 2004 @ 15:54:
[...]
ik zit er ook over te denken om deze laptop te kopen, want voor deze prijs en met dezelfde spec's of hoger is niet veel te vinden.![]()
op internet is er alleen niet veel te vinden over de amilo series, alleen van de oude versies kan ik reviews vinden, en hier op got staat ook niet echt veel.
Dus ik zou wel graag willen weten of iemand ervaringen heeft met deze of een vergelijkbare laptop. is de schermkwaliteit goed? stevige laptop?
ff de volledige specs want zag hier iets verkeerd staaniets verder terug:
• Specificaties: Intel® Pentium® Mobile Processor 735 (1.70 GHz)
• Besturingsysteem MS Windows XP Home Edition NL
• Beeldscherm 15,4 inch TFT WXGA 1280x800
• Intern geheugen 512 MB DDR
• Harde schijf 60 GB IDE
• Videochip 128 MB ATI Mobility Radeon 9700
• 2 interne stereospeakers
• DVD +/- R/RW double layer
• Aansluitingen 3 x USB 2.0, S-Video, Fast Infrared, CRT, LAN,
• FireWire IEEE1394, 3-in-1 cardreader, IntelPro/Wireless LAN2200BG, parallel
• Modem 56 k, V.90
• Gewicht 3,0 kg
• Afmetingen 35,8 x 27,2 x 3,31 mm
• Accu Li-Ion, 6-cells
Voor de volledige, goede specs zie hier:
http://www.notebooksbilli...1425_centrino_1600_dothan
Een paar reviews:
Datasheet:
http://www.notebooksbilliger.de/pdfs/m1425.pdf
Duidelijk plaatje:

[ Voor 8% gewijzigd door --MeAngry-- op 03-11-2004 18:48 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
ohw ff verkeerd gekeken--MeAngry-- schreef op 03 november 2004 @ 18:45:
[...]
De specs die jij hier neerzet kloppen dus niet helemaal, want er zit een Pentium M 725 in ipv 735 en hij heeft een 80GB schijf ipv 60GB.
Voor de volledige, goede specs zie hier:
.....

De 1425 MET 1.7Ghz kost op internet klik :) net geen €1300, maar dan heb je wel een 60gb HD. Dat is wat interessanter dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Davitos op 03-11-2004 20:48 ]
Toch maar die Ah-laptop besteld, die leveren tenminste gewoon hoop ik. Die primafoonaanbieding is inderdaad scherper, maar ook de 2e poging vandaag + een telefoontje naar KPN leverde niets op. Zeker alleen in Limburg of zo te koop? Niemand weet er iets van hier.....
AH videokaart is iets minder, maar wie gaat er nu gamen op een laptop?
Anoniem: 73593
Wat ik nu zie in het krantje van de Office Centre:
Notebook Compaq Presario R3345
Is dat nou niet spotgoedkoop? Of zie ik iets over het hoofd?
Notebook Compaq Presario R3345
- Intel Pentium 4 2.8 GHz Hyperthreading
- 15" XGA TFT kleurenscherm
- 512 MB werkgeheugen
- 40 GB harde schijf
- DVD-Rewriter (+rw)
- Video geheugen: tot 128 MB shared, ATI Mobility Radeon 9000 IGP
- 56 Kbps/V.92 Modem (daar doe ik het voor!)
- O.a. Wired & Wireless LAN, 3 USB 2.0, TV-out
- Cardreader 5-in-1
- Lithium-ion batterij
- MS Windows XP Home Edition, Word 2002, Works 7.0, Norton anti-virus e.a.
- Gewicht: 3.65 kg
- 1 Jaar garantie
Tja, echt duur is het zeker niet... Maar kijk even naar de prijzen van laptops met een P4 desktop processor erin. Die zijn meestal gecombineerd met een 15" SXGA(+) of WXGA scherm, een flink Radeon Mobility met eigen geheugen, een grote HD en een gig aan ram.Anoniem: 73593 schreef op 04 november 2004 @ 21:19:
Wat ik nu zie in het krantje van de Office Centre:
Notebook Compaq Presario R3345999 euro's
- Intel Pentium 4 2.8 GHz Hyperthreading
- 15" XGA TFT kleurenscherm
- 512 MB werkgeheugen
- 40 GB harde schijf
- DVD-Rewriter (+rw)
- Video geheugen: tot 128 MB shared, ATI Mobility Radeon 9000 IGP
- 56 Kbps/V.92 Modem (daar doe ik het voor!)
- O.a. Wired & Wireless LAN, 3 USB 2.0, TV-out
- Cardreader 5-in-1
- Lithium-ion batterij
- MS Windows XP Home Edition, Word 2002, Works 7.0, Norton anti-virus e.a.
- Gewicht: 3.65 kg
- 1 Jaar garantie
Die kosten dan meestal net iets boven de 1500 euro (of soms zelfs al minder

Maar duur is het niet nee
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 98248
IK!Anoniem: 10233 schreef op 03 november 2004 @ 21:03:
Toch maar die Ah-laptop besteld, die leveren tenminste gewoon hoop ik. Die primafoonaanbieding is inderdaad scherper, maar ook de 2e poging vandaag + een telefoontje naar KPN leverde niets op. Zeker alleen in Limburg of zo te koop? Niemand weet er iets van hier.....
Die fujitsu-siemens m 1425 komt/is ook in de aanbieding bij de mediamarkt, zie http://www.wannahaves.nl/inno5/0411_amilom1425.asp je krijgt er dan ook nog 3 maanden lang gratis draadloos internet bij op hotspots.
Bij de mediamarkt is hij ook €1399,-.
Dus ook een optie om hem daar te halen, omdat primafoon ze slecht kan leveren.
Anoniem: 67264
Prima, dan haal ik hem wel bij de Mediamarkt. Bij de Primafoon is hij totaal niet te leveren. Bedankt voor de informatie. Enige wat ik mis in het hele verhaal is de snelheid van de harde schijf, heeft iemand daar informatie over??Davitos schreef op 05 november 2004 @ 00:32:
Die fujitsu-siemens m 1425 komt/is ook in de aanbieding bij de mediamarkt, zie http://www.wannahaves.nl/inno5/0411_amilom1425.asp je krijgt er dan ook nog 3 maanden lang gratis draadloos internet bij op hotspots.
Ik heeb hem net bij de Mediamarkt gekocht
Anoniem: 29797
Kijk eens aan, hij is dus al te koop bij de MM. Laat even weten wat je van de laptop vindt!

Geweldige Toshiba laptop, effekes de specs voor mensen zoder PDF

- 15 inch XGA TFT beeldscherm
- Mobile Intel Pentium 4 processor 532 (3,06 Ghz, 1mb L2 cache, 533 MHz FSB)
- 512 mb DDR RAM
- 60 GB HDD
- DVD-revriter
- Ati Mobility Radeon 7000 IGP video (64 mb als ik Kelkoo geloven mag.)
- 10/100 netwerk
- 56 K modem (jaja, nog altijd... wanneer gaan ze er nou ADSL modems in zetten???)
- IEEE-1394 Firewire
- Win XP
Minpuntjes:
- IP 4, geen centrino
- Geen info over usb en evt. andere aanslutingen...
P.s. Linkje naar Kieskeurig
[ Voor 35% gewijzigd door ibr op 05-11-2004 20:39 ]
Heeft iemand hier die AH notebook van Benq? Op de AH site dat ie ook de 802.11g standaard ondersteund, maar op de Benq site vind ik daar niets van terug. Zou dat wel zeker willen weten voordat ik hem volgende week eventueel aanschaf.
Macoholic & Mavic
En hoe bevalt hij je?
Ook nog een kleine review gevonden en wat ervaringen http://www.whatlaptop.co....howPost.aspx?PostID=95288
[ Voor 26% gewijzigd door Davitos op 07-11-2004 15:26 ]
Ben bij AH geweest, daar stond erop dat hij wel degelijk 802.11G ondertsteund (op de doos staat er niets, alleen een sticker. Ffkes aan de medewerker gevraagdCrashHouse schreef op 05 november 2004 @ 21:04:
Heeft iemand hier die AH notebook van Benq? Op de AH site dat ie ook de 802.11g standaard ondersteund, maar op de Benq site vind ik daar niets van terug. Zou dat wel zeker willen weten voordat ik hem volgende week eventueel aanschaf.
Sorry dat het zo lang geduurt heeft maar ik wou hem eerst even gebruiken voor ik een reviewtje schreef.
Ten eerste:
De eerste die ik haalde toen ik thuis was bleek de optische drive er een stukje uit te steken. ==> Geen probleem MediaMArkt gebeld en ik kon hem meteen omruilen. Zo de service daar is goed te noemen.
Verder over de laptop zelf:
Hij werkt heerlijk :):):)
Het enige nadeel dat ik tot nu toe gevonden heb is de scroll pad naast de touchpad. Soms als je het touchpad hebruik raak je perongeluk het scrollpad aan en verspringt de pijl van hot naar her. Hetzelfde ongeveer als dat je met 2 vingers het touchpad probeert te gebruiken.
Als je vragen hebr zet ze dan maar in het forum.
P.s.: De specificaties zeggen 3 usb poorten. Maar er zit naast de harddisk nog een usb poort aan de binnenkant van de laptop. (Ik ga bproberen er een bluetooth stick in te hangen kijken of het werkt. :):))
Ten eerste:
De eerste die ik haalde toen ik thuis was bleek de optische drive er een stukje uit te steken. ==> Geen probleem MediaMArkt gebeld en ik kon hem meteen omruilen. Zo de service daar is goed te noemen.
Verder over de laptop zelf:
Hij werkt heerlijk :):):)
Het enige nadeel dat ik tot nu toe gevonden heb is de scroll pad naast de touchpad. Soms als je het touchpad hebruik raak je perongeluk het scrollpad aan en verspringt de pijl van hot naar her. Hetzelfde ongeveer als dat je met 2 vingers het touchpad probeert te gebruiken.
Als je vragen hebr zet ze dan maar in het forum.
P.s.: De specificaties zeggen 3 usb poorten. Maar er zit naast de harddisk nog een usb poort aan de binnenkant van de laptop. (Ik ga bproberen er een bluetooth stick in te hangen kijken of het werkt. :):))
Heb hem nu 3 dagen, bevalt goed.CrashHouse schreef op 05 november 2004 @ 21:04:
Wat mij vooral opvalt is de supergoede ontvangst op mijn wireless netwerkje (G!!). Overal in huis uitstekende verbinding en ik haal dus echt de volle snelheid. Met mijn desktop wordt ik soms teruggeschopt naar 2Mbps.....
Perfect ding, wel eerst alle rotzooi er af gegooid en Xp-proSP2 er op gegooid. Stomme hidden partities mer recovery zooi.....heb gewoon een ghost backup gemaakt en op ander PC gezet......
Volgens mij kun je nu wel dromen van garantieAnoniem: 10233 schreef op 07 november 2004 @ 23:59:
[...]
Heb hem nu 3 dagen, bevalt goed.
Wat mij vooral opvalt is de supergoede ontvangst op mijn wireless netwerkje (G!!). Overal in huis uitstekende verbinding en ik haal dus echt de volle snelheid. Met mijn desktop wordt ik soms teruggeschopt naar 2Mbps.....
Perfect ding, wel eerst alle rotzooi er af gegooid en Xp-proSP2 er op gegooid. Stomme hidden partities mer recovery zooi.....heb gewoon een ghost backup gemaakt en op ander PC gezet......

Verklaar je nader
of bedoelde je dat niet ?
Als je bij medion e.d. software/hardware wijzigt gaat de garantie verloren, omdat je dan de oorspronkelijke instellingen wijzigt. Is btw terug te halen door 50 euro te storten op de rekening van Medion...thejoker80 schreef op 08 november 2004 @ 12:47:
[...]
Verklaar je naderomdat hij de software eraf gooit zou hij zijn garantie op zijn hardware verliezen?
of bedoelde je dat niet ?
Anoniem: 128151
Zeg wat je wil, maar door de software te wijzigen ga je volgens mij nooit je recht op garantie op de hardware verliezen. Er zijn veel bedrijven die mooie termen in hun garanties zetten, maar uiteindelijk zijn ze nog altijd gebonden door Europere en Nederlandse wetgeving.
Wat Medion doet zou ik graag wel eens in een rechtbank voorbij zien komen. Ik heb het gevoel dat ze op hun bek zouden gaan.
Wat Medion doet zou ik graag wel eens in een rechtbank voorbij zien komen. Ik heb het gevoel dat ze op hun bek zouden gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 128151 op 08-11-2004 12:54 ]
Ik geef je ook gelijk, maar toch is het zo dat de normale consument daar niet zo'n heissa om zou gaan maken. Die betalen dan netjes die 50 euro om vervolgens toch nog geholpen te worden.Anoniem: 128151 schreef op 08 november 2004 @ 12:53:
Zeg wat je wil, maar door de software te wijzigen ga je volgens mij nooit je recht op garantie op de hardware verliezen. Er zijn veel bedrijven die mooie termen in hun garanties zetten, maar uiteindelijk zijn ze nog altijd gebonden door Europere en Nederlandse wetgeving.
Wat je wel kunt doen natuurlijk is de schijf formatteren en zeggen datie kapot is naast hetgeen wat echt kapot is.
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 123197
Ik zie hier net een aanbieding in het mediamarkt krantje van deze week:
Amilo M1425 Notebook
Intel centrino 1,6
512 MB ddr-ram geheugen
80 GB HDD
Ati mobility radeon 9700 128 MB
15,4" XGA
Weet iemand misschien hoeveel toeren die HDD draait en of XGA een beetje leuke kwaliteit is? want het leek me wel een leuke notebook om aan te schaffen voor "slechts" 1444 euro.
G-kire
Amilo M1425 Notebook
Intel centrino 1,6
512 MB ddr-ram geheugen
80 GB HDD
15,4" XGA
Weet iemand misschien hoeveel toeren die HDD draait en of XGA een beetje leuke kwaliteit is? want het leek me wel een leuke notebook om aan te schaffen voor "slechts" 1444 euro.
G-kire
Software wijzigingen dat is een gebruikersrecht. Moest je 't verprutsen gebruik dan de recovery optie, dus volledige herinstallatie. Als er, door softwarewijzigingen een hardwaredefect optreedt (grafische chip kapotgetweakt bijv.) dan kan het zijn dat ze het nakijken, maar die kans is klein. Ook het gebruiken van gehackte firmware versies ondermijnt de garantievoorwaarden, maar ook daar geldt dat de kans heel klein is dat ze je er op betrappen. Maar als ze je betrappen dan ben je wellicht idd je garantie kwijt. Als het kan stuur dan het defecte onderdeel op naar het Medion servicecenter. Je stuurt gewoon het defecte stuk op en zonder verdere vragen sturen ze een nieuw stuk terug.ibr schreef op 08 november 2004 @ 12:50:
[...]
Als je bij medion e.d. software/hardware wijzigt gaat de garantie verloren, omdat je dan de oorspronkelijke instellingen wijzigt. Is btw terug te halen door 50 euro te storten op de rekening van Medion...
[ Voor 18% gewijzigd door medionsucks op 08-11-2004 15:11 ]
Als je ff een beetje leest, zie je dat we het hier al een pagina lang over hebbenAnoniem: 123197 schreef op 08 november 2004 @ 13:01:
Ik zie hier net een aanbieding in het mediamarkt krantje van deze week:
Amilo M1425 Notebook
Intel centrino 1,6
512 MB ddr-ram geheugen
80 GB HDD
15,4" XGA
G-kire

Tesla Model Y RWD (2024)
hmzz, owja--MeAngry-- schreef op 08 november 2004 @ 16:21:
[...]
Als je ff een beetje leest, zie je dat we het hier al een pagina lang over hebben

G-kire
Yo bedankt! (Hmm... interessant... (geen gamer))ibr schreef op 07 november 2004 @ 18:32:
[...]
Ben bij AH geweest, daar stond erop dat hij wel degelijk 802.11G ondertsteund (op de doos staat er niets, alleen een sticker. Ffkes aan de medewerker gevraagd)
Macoholic & Mavic
Die prijs in het mediamarkt krantje is met een Gprs/wlan T-mobile Multimedia Net Card . Waar je tevens een abonnement op moet nemen van 2 jaar(data 15 abonnement). Je kan hem dus beter gewoon zonder dat kaartje kopen, want dan is hij goedkoper en zit je niet met dat T-mobile kaartje.Anoniem: 123197 schreef op 08 november 2004 @ 16:55:
[...]
hmzz, owja![]()
, maarja de prijs is wel anders of niet, want in zwolle kost ie 1444 en volgens wannahaves kost ie 1399. Ook zie ik niks staan over 3 maanden gratis wifi
of een snelheid van de HDD, weet iemand dat misschien dan?
![]()
G-kire
Maar als je een bep. onderdeel v.e. HDD wist, dan ben je wel de l*l, b.v. als je het "ghost" image ef een ander bestand wist op de E-partitie van een Medion-pc.medionsucks schreef op 08 november 2004 @ 14:56:
[...]
Software wijzigingen dat is een gebruikersrecht. Moest je 't verprutsen gebruik dan de recovery optie, dus volledige herinstallatie. Als er, door softwarewijzigingen een hardwaredefect optreedt (grafische chip kapotgetweakt bijv.) dan kan het zijn dat ze het nakijken, maar die kans is klein. Ook het gebruiken van gehackte firmware versies ondermijnt de garantievoorwaarden, maar ook daar geldt dat de kans heel klein is dat ze je er op betrappen. Maar als ze je betrappen dan ben je wellicht idd je garantie kwijt. Als het kan stuur dan het defecte onderdeel op naar het Medion servicecenter. Je stuurt gewoon het defecte stuk op en zonder verdere vragen sturen ze een nieuw stuk terug.
Heb het wel eens vaker hier op tweakers langs zien komen...
Nou, als ie kapot gaat wik ik de discussie wel aan gaan, laat het desnoods voorkomen. Als ik een hidden partitie er af gooi en mijn eigen indeling maak en hij gaat kapot, heeft dat helemaal niets met de garantie te maken!ibr schreef op 08 november 2004 @ 21:50:
[...]
Maar als je een bep. onderdeel v.e. HDD wist, dan ben je wel de l*l, b.v. als je het "ghost" image ef een ander bestand wist op de E-partitie van een Medion-pc.
Heb het wel eens vaker hier op tweakers langs zien komen...
Geen rechter die hun gelijk geeft, no way!
Dus je mag geen linux draaien? Is jouw laptop, niet die van hun!
Anoniem: 96837
goede aanbieding bij de mediamarkt. (lijkt mij)
Fujitsu siemens SCALEO T 32400:
specs:
P4 3,2 ghz HT 800mhz FSB
1024 mb ddrram
400GB HD
ATI Radeon 9600xt DVI 256 mb
tvtuner met AB
Wlan
16x48x dvd-rom
dvd+- Rewriter dual layer
geheugenkaartlezer
firewire
incl draadloos toetsenbord en draadloze muis
software:
winxp nl, works, Nero, pinnacle mediacenter- studio 9 en instant dvd.
zie ook de krant op www.mediamarkt.nl (laatste pagina)
PRIJS: 1199,-
Dit lijkt mij dus een goede aanbieding en zeker als je het vergelijkt met de site van fujitsu siemens.
http://www.zosimpelkanhet...&strDialog=PRODUCTDETAILS
daar staat dus de scaleo met dezelfde prijs alleen minder qua inhoud(helft geheugen en helft harde schijf)
ik denk dat ik hm gaat kopen alleen hebben ze hem niet bij de mediamarkt.
ik heb Rdam centrum, alexandrium en Rijswijk al gebeld. zeggen dat ze leveringsproblemen hebben maar ze verwachten hem donderdag.
hopelijk is het geen lokkertje
Fujitsu siemens SCALEO T 32400:
specs:
P4 3,2 ghz HT 800mhz FSB
1024 mb ddrram
400GB HD
ATI Radeon 9600xt DVI 256 mb
tvtuner met AB
Wlan
16x48x dvd-rom
dvd+- Rewriter dual layer
geheugenkaartlezer
firewire
incl draadloos toetsenbord en draadloze muis
software:
winxp nl, works, Nero, pinnacle mediacenter- studio 9 en instant dvd.
zie ook de krant op www.mediamarkt.nl (laatste pagina)
PRIJS: 1199,-
Dit lijkt mij dus een goede aanbieding en zeker als je het vergelijkt met de site van fujitsu siemens.
http://www.zosimpelkanhet...&strDialog=PRODUCTDETAILS
daar staat dus de scaleo met dezelfde prijs alleen minder qua inhoud(helft geheugen en helft harde schijf)
ik denk dat ik hm gaat kopen alleen hebben ze hem niet bij de mediamarkt.
ik heb Rdam centrum, alexandrium en Rijswijk al gebeld. zeggen dat ze leveringsproblemen hebben maar ze verwachten hem donderdag.
hopelijk is het geen lokkertje
Ah, dat verklaartDavitos schreef op 08 november 2004 @ 18:01:
[...]
Die prijs in het mediamarkt krantje is met een Gprs/wlan T-mobile Multimedia Net Card . Waar je tevens een abonnement op moet nemen van 2 jaar(data 15 abonnement). Je kan hem dus beter gewoon zonder dat kaartje kopen, want dan is hij goedkoper en zit je niet met dat T-mobile kaartje.
Ben ik toch blij dat ik em bij Primafoon heb gekocht voor 1399 met dezelfde specs!
Hoop em deze week te krijgen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik zie net op computerpirates.com dat de jewel diamond2500 ook eindelijk leverbaar is.
Heeft iemand die al thuis bezorgd gekregen misschien?
G-kire
Heeft iemand die al thuis bezorgd gekregen misschien?
G-kire
Hoe zit het eigenlijk met de warmteontwikkeling bij de Amilo M1425 Notebook van de MM?
En het beeldscherm is da goed te zien allemaal? Geen dode pixels?
Voor de mensen die er naar vroegen: De Amilo M-1425, zoals die door de mediamarkt verkocht wordt, heeft een 80 GB Fujitsu MHT2080AT harde schijf, met toerental 4200 rpm. De internet winkels leveren voorlopig alleen een 60 GB schijf, en ik heb derhalve ook het sterke vermoeden dat ze dan Fujitsu MHT2060AT gebruiken; die is ook 4200 rpm.
Overigens heeft de Fujitsu een NEC ND-6500A DVD±RW, wat slimline branders betreft heb je een van de beste, zo niet de beste.
Het beeldscherm is gewoon goed.
Laptop schijnt wel erg warm te worden, maar ik heb zelf, toen ik hem vasthad, niet als te warm bevonden.
Overigens heeft de Fujitsu een NEC ND-6500A DVD±RW, wat slimline branders betreft heb je een van de beste, zo niet de beste.
Het beeldscherm is gewoon goed.
Laptop schijnt wel erg warm te worden, maar ik heb zelf, toen ik hem vasthad, niet als te warm bevonden.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Anoniem: 73046
Heb er een gehaald afgelopen maandag bij de MM. Geen dooie pixels en een supermooi scherm! Ook goed te bekijken van schuine hoeken. Wat betreft de warmteontwikkeling: ik vind hem niet zo heel warm worden... Volgens mij kun je er prima schootwerk mee doen iig.ibr schreef op 11 november 2004 @ 21:05:
Hoe zit het eigenlijk met de warmteontwikkeling bij de Amilo M1425 Notebook van de MM?
Het scrollbalkje is superhandig en zit wat mij betreft niet in de weg (van de touchpad).
En nog een vraagje over het spuitwerk: Is dat goed gespoten? Want bij de "Medion" Laptops vond ik dat het net leek of het net met de spuitbussen uit de Gamma werd gespoten...Anoniem: 73046 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 12:52:
[...]
Heb er een gehaald afgelopen maandag bij de MM. Geen dooie pixels en een supermooi scherm! Ook goed te bekijken van schuine hoeken. Wat betreft de warmteontwikkeling: ik vind hem niet zo heel warm worden... Volgens mij kun je er prima schootwerk mee doen iig.
Het scrollbalkje is superhandig en zit wat mij betreft niet in de weg (van de touchpad).

offtopic:
Sorry dat ik met zulke lastige vragen kom...
Maar ik moet het echt ff weten, want ik ben eik van plan om hem morgen te gaan halen
Sorry dat ik met zulke lastige vragen kom...

Anoniem: 787
Ik denk dat dit nog deels geruchten zijn.
http://www.pcwelt.de/news/discounter/104699/index1.html
De nieuwe ALDI-PC, 17nov. in Duitsland (en na enkele weken dus in Nederland):
Titanium MD 8383 XL
Intel Pentium 4 Prozessor 550 3,40
512 Megabyte DDR-RAM (400 Megahertz)
Geforce 6610 XL PCI-Express-Grafikkarte (x16). 800 Megahertz (effektiv) Grafikchiptakt 400 Megahertz 128 Megabyte DDR3 VGA/DVI-Buchse.
16fach DVD-Laufwerk
Dual Multi-Format DVD-/CD-Brenner Pioneer
DVD+R Double Layer 4facher
4fach DVD+RW beschreiben
4fach DVD-RW beschreiben
32fach CD-R brennen
24fach CD-RW beschreiben
16fach DVDs lesen
40fach CDs lesen
Western Digital 250 Gigabyte 7200 8 Megabyte
56K-Modem
Fast Ethernet 10/100 Mbit/s
WLAN (IEEE 802.11g).
Bluetooth
Tunerkarte DVB-T (Digital Video Broadcasting Terrestrial) niet in Nederland, vrees ik
9-in-1-Card-Reader
6x USB 2.0 (2x Vorderseite, 4x Rückseite)
2x Firewire (1x Vorderseite, 1x Rückseite)
1x Mikronfon (Vorderseite)
1x Kopfhörer (Vorderseite)
1x Audio-In (Vorderseite)
1x Composite-In (Vorderseite)
1x S-Video-In (Vorderseite)
1x S-Video-Out (Rückseite)
1x Scart-RGB (Rückseite)
1x Composite-Out (Rückseite)
Fernbedienung, Funktastatur optische Funkmaus.
Medion Power Cinema 3.0
Power Director 3.0 SE
Power Producer 2 Gold
Power DVD 5
Media Show SE
Musicmatch
Etrust Antivirus
Nero Burning Rom 6
Nero Recode 2 SE
Wiso Mein Geld 5.0 SE
Microsoft Works Suite 2005 bei. Sie enthält neben Works 8, Autoroute 2005 , Picture It! Foto Premium 10, Word und die Encarta Enzyklopädie Standard 2005.
Windows XP Home Edition (mit SP2)
36 Monate (mit Vor-Ort-Service und 365-Tage-Hotline).
999 Euro
Bij ons dus 1099 euro, of met analoge tv-kaart misschien 999
http://www.pcwelt.de/news/discounter/104699/index1.html
De nieuwe ALDI-PC, 17nov. in Duitsland (en na enkele weken dus in Nederland):
Titanium MD 8383 XL
Intel Pentium 4 Prozessor 550 3,40
512 Megabyte DDR-RAM (400 Megahertz)
Geforce 6610 XL PCI-Express-Grafikkarte (x16). 800 Megahertz (effektiv) Grafikchiptakt 400 Megahertz 128 Megabyte DDR3 VGA/DVI-Buchse.
16fach DVD-Laufwerk
Dual Multi-Format DVD-/CD-Brenner Pioneer
DVD+R Double Layer 4facher
4fach DVD+RW beschreiben
4fach DVD-RW beschreiben
32fach CD-R brennen
24fach CD-RW beschreiben
16fach DVDs lesen
40fach CDs lesen
Western Digital 250 Gigabyte 7200 8 Megabyte
56K-Modem
Fast Ethernet 10/100 Mbit/s
WLAN (IEEE 802.11g).
Bluetooth
Tunerkarte DVB-T (Digital Video Broadcasting Terrestrial) niet in Nederland, vrees ik
9-in-1-Card-Reader
6x USB 2.0 (2x Vorderseite, 4x Rückseite)
2x Firewire (1x Vorderseite, 1x Rückseite)
1x Mikronfon (Vorderseite)
1x Kopfhörer (Vorderseite)
1x Audio-In (Vorderseite)
1x Composite-In (Vorderseite)
1x S-Video-In (Vorderseite)
1x S-Video-Out (Rückseite)
1x Scart-RGB (Rückseite)
1x Composite-Out (Rückseite)
Fernbedienung, Funktastatur optische Funkmaus.
Medion Power Cinema 3.0
Power Director 3.0 SE
Power Producer 2 Gold
Power DVD 5
Media Show SE
Musicmatch
Etrust Antivirus
Nero Burning Rom 6
Nero Recode 2 SE
Wiso Mein Geld 5.0 SE
Microsoft Works Suite 2005 bei. Sie enthält neben Works 8, Autoroute 2005 , Picture It! Foto Premium 10, Word und die Encarta Enzyklopädie Standard 2005.
Windows XP Home Edition (mit SP2)
36 Monate (mit Vor-Ort-Service und 365-Tage-Hotline).
999 Euro
Bij ons dus 1099 euro, of met analoge tv-kaart misschien 999
Anoniem: 99835
[quote]Anoniem: 787 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:21:
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_47/OFF001.HTM
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_47/OFF001.HTM
Anoniem: 787
Geen gerucht, dus! 
Even copypasten voordat het weg is:
3,40 GHz Intel® Pentium® 4 Prozessor 550 mit HT Technology
3.40 GHz, 800 MHz Front Side Bus, Intel® 915P Chipsatz,
4x S-ATA Festplattenanschluss, High Definition Audio Home Theater Sound*
GeForce 6610 XL Grafikkarte 128MB DDR3 Memory 800MHz, 6610 XL GPU 400 MHz PCI-Express x16 Bus-Konzept
Pioneer 16x Dual Layer Multi-Standard DVD-/CD-Brenner beschreibt einschichtige 4.7 GB und doppelschichtige 8.5 GB DVDs Max. Schreibgeschwindigkeit:
4x DVD+R9(DL), 16x DVD+R, 16x DVD-R, 4x DVD+RW, 4x DVD-RW, 32x CD-R, 24x CD-RW Max. Lesegeschwindigkeit: 16x DVD-ROM, 40x CD-ROM DVD-ROM 16x DVD-ROM
Medion XL DIGITAL-TV DVB-T:
Analog Stereo-TV & FM Radio-Tunerkarte
Analog TV:
Stereo TV-Empfang im herkömmlichen Umfang über die normale Haus- und Zimmerantenne oder Ihren vorhandenen Kabelanschluss. FM Stereo Radio:
Bluetooth
Western Digital 250GB Festplatte 8MB Cache, S-ATA 150 Interface, Superschnelle 7200 U/Min
Medion WLAN 54 MBit/s IEEE 802.11g 802.11b kompatibel Drahtloser Netzwerkzugang
Medion 9in1 USB 2.0 Kartenleser (integriert)
512 MB DDR-RAM 400 MHz 64 Bit, dual channel memory (1 Bank frei zur Aufrüstung)
USB 2.0 6x 2 x Front, 4 x Rückseite
FireWire 2 x FireWire (IEEE 1394) 1 x Front, 1 x Rückseite
DOLBY DIGITAL "Dolby Certified Power DVD included" 8 Kanal Intel® High Definition Audio
Netzwerkcontroller on board Fast Ethernet 10/100 MBit/s
Medion 56K V.9x PCI Daten Fax Modem inklusive Telefon-Anschlusskabel
Anschlüsse Frontseite:
• 2 x USB 2.0,
• 1 x FireWire,
• 1 x Kopfhörer,
• 1 x Audio-In,
• 1 x S-Video-In,
• 1 x Composite In,
• 1 x Mikrofon
Anschlüsse Rückseite:
• 2x PS/2 Port (Maus, Tastatur),
• 1 x COM Port,
• 1 x LPT1 Port (Parallel Port),
• 1 x SPDIF in (optisch),
• 1 x SPDIF out (optisch),
• 1 x SPDIF in (coaxial),
• 1 x SPDIF out (coaxial),
• 4 x USB Port,
• 1 x Netzwerkanschluss,
• 1 x Firewire (IEEE 1394),
• 1 x Modem,
• 1 x TV-Antenne,
• 1 x FM-Antenne,
• 2 x Monitor (D-Sub VGA, DVI-I),
• 1 x TV-out (S-Video, Composite,
Scart-RGB)
Audio Anschlüsse:
• 1 x Back surround line out,
• 1 x Audio in,
• 1 x Microfon,
• 1 x Front surround line out,
• 1 x Surround line out,
• 1 x Center-Subwoofer line out
Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2 OEM-Version vorinstalliert und auf Recovery CD-ROM
Microsoft® WorksSuite® 2005 vorinstalliert und auf DVD-ROM (OEM Versionen)
• Word
• Works 8
• Picture It!
• Photo Premium 10
• Encarta Enzyklopädie 2005
• AutoRoute 2005
MEDION® HOME CINEMA XL OEM-Versionen,
• MEDION Power Cinema 3.0
• Cyberlink® PowerDirector 3.0 SE
• Cyberlink® Power Producer 2 Gold
• Cyberlink® Power DVD 5
• Cyberlink® Media Show SE
• Musicmatch
• eTrust Antivirus inklusive 90 Tage Update aus dem Internet
• Videon
• Nero Burning ROM 6 ***
• Nero Recode 2 SE ***
• WISO Mein Geld 5.0 SE
• AOL 9.0
• DivX OEM Version
• System Recovery powered by Symantec
• Funkfernbedienung
• Funktastatur
• Optische Funkmaus
36 Monate Garantie, inklusive 365 Tage Service-Hotline, auch sonn- und feiertags.
Even copypasten voordat het weg is:
3,40 GHz Intel® Pentium® 4 Prozessor 550 mit HT Technology
3.40 GHz, 800 MHz Front Side Bus, Intel® 915P Chipsatz,
4x S-ATA Festplattenanschluss, High Definition Audio Home Theater Sound*
GeForce 6610 XL Grafikkarte 128MB DDR3 Memory 800MHz, 6610 XL GPU 400 MHz PCI-Express x16 Bus-Konzept
Pioneer 16x Dual Layer Multi-Standard DVD-/CD-Brenner beschreibt einschichtige 4.7 GB und doppelschichtige 8.5 GB DVDs Max. Schreibgeschwindigkeit:
4x DVD+R9(DL), 16x DVD+R, 16x DVD-R, 4x DVD+RW, 4x DVD-RW, 32x CD-R, 24x CD-RW Max. Lesegeschwindigkeit: 16x DVD-ROM, 40x CD-ROM DVD-ROM 16x DVD-ROM
Medion XL DIGITAL-TV DVB-T:
Analog Stereo-TV & FM Radio-Tunerkarte
Analog TV:
Stereo TV-Empfang im herkömmlichen Umfang über die normale Haus- und Zimmerantenne oder Ihren vorhandenen Kabelanschluss. FM Stereo Radio:
Bluetooth
Western Digital 250GB Festplatte 8MB Cache, S-ATA 150 Interface, Superschnelle 7200 U/Min
Medion WLAN 54 MBit/s IEEE 802.11g 802.11b kompatibel Drahtloser Netzwerkzugang
Medion 9in1 USB 2.0 Kartenleser (integriert)
512 MB DDR-RAM 400 MHz 64 Bit, dual channel memory (1 Bank frei zur Aufrüstung)
USB 2.0 6x 2 x Front, 4 x Rückseite
FireWire 2 x FireWire (IEEE 1394) 1 x Front, 1 x Rückseite
DOLBY DIGITAL "Dolby Certified Power DVD included" 8 Kanal Intel® High Definition Audio
Netzwerkcontroller on board Fast Ethernet 10/100 MBit/s
Medion 56K V.9x PCI Daten Fax Modem inklusive Telefon-Anschlusskabel
Anschlüsse Frontseite:
• 2 x USB 2.0,
• 1 x FireWire,
• 1 x Kopfhörer,
• 1 x Audio-In,
• 1 x S-Video-In,
• 1 x Composite In,
• 1 x Mikrofon
Anschlüsse Rückseite:
• 2x PS/2 Port (Maus, Tastatur),
• 1 x COM Port,
• 1 x LPT1 Port (Parallel Port),
• 1 x SPDIF in (optisch),
• 1 x SPDIF out (optisch),
• 1 x SPDIF in (coaxial),
• 1 x SPDIF out (coaxial),
• 4 x USB Port,
• 1 x Netzwerkanschluss,
• 1 x Firewire (IEEE 1394),
• 1 x Modem,
• 1 x TV-Antenne,
• 1 x FM-Antenne,
• 2 x Monitor (D-Sub VGA, DVI-I),
• 1 x TV-out (S-Video, Composite,
Scart-RGB)
Audio Anschlüsse:
• 1 x Back surround line out,
• 1 x Audio in,
• 1 x Microfon,
• 1 x Front surround line out,
• 1 x Surround line out,
• 1 x Center-Subwoofer line out
Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2 OEM-Version vorinstalliert und auf Recovery CD-ROM
Microsoft® WorksSuite® 2005 vorinstalliert und auf DVD-ROM (OEM Versionen)
• Word
• Works 8
• Picture It!
• Photo Premium 10
• Encarta Enzyklopädie 2005
• AutoRoute 2005
MEDION® HOME CINEMA XL OEM-Versionen,
• MEDION Power Cinema 3.0
• Cyberlink® PowerDirector 3.0 SE
• Cyberlink® Power Producer 2 Gold
• Cyberlink® Power DVD 5
• Cyberlink® Media Show SE
• Musicmatch
• eTrust Antivirus inklusive 90 Tage Update aus dem Internet
• Videon
• Nero Burning ROM 6 ***
• Nero Recode 2 SE ***
• WISO Mein Geld 5.0 SE
• AOL 9.0
• DivX OEM Version
• System Recovery powered by Symantec
• Funkfernbedienung
• Funktastatur
• Optische Funkmaus
36 Monate Garantie, inklusive 365 Tage Service-Hotline, auch sonn- und feiertags.
Anoniem: 73046
Tja moeilijke vraag... Is natuurlijk ook persoonlijk, maar ik vind hem er iig goed uit zien! Als je morgen naar de MM gaat dan kun je hem nog zien voor je hem aanschaft en dan kun je altijd nog bepalen of je hem mooi vindt of niet...ibr schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:45:
[...]
En nog een vraagje over het spuitwerk: Is dat goed gespoten? Want bij de "Medion" Laptops vond ik dat het net leek of het net met de spuitbussen uit de Gamma werd gespoten...![]()
offtopic:
Sorry dat ik met zulke lastige vragen kom...Maar ik moet het echt ff weten, want ik ben eik van plan om hem morgen te gaan halen
Dit topic is gesloten.