[barebone] De externe voeding is terug! Shut. Zen ST62K

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Lang geleden al een x (ergens op GoT en de FP) door mij gepost maar nu is het zo ver. Remember de C64? It's back! De Zen is 20 procent kleiner dan de bestaande shuttle's uiteraard door de externe voeding.
piccie:
Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/reviews/imageview.php?image=5511
Hier moettie in
Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/reviews/imageview.php?image=5543
En zo ziet de kast eruit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tbreak.com/reviews/imageview.php?image=5513

De linkse uiteraard, de rechtse is een reeds bestaande >:).
meer info: http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=250

o ja, dit is waar wat GoTTers op zaten te w88:
It has built-in TV output, reasonable performance and a very noise-free operation enjoy!

[ Voor 18% gewijzigd door Spice op 04-02-2004 03:11 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Jup eindelijk een aanval op VIA/Lex

meer reviews

• Spice

Spice

Topicstarter
kickje

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Leuk als media pctje bij je tv. Maar ik zie hem toch echt mn huidge shuttle niet vervangen. Beestje lijkt me niet over te klokken. De externe voeding vind ik alleen maar onhandige voor lan party's. Hij heeft enkel een agp of pci slot. En zo te zien kan je er maar 2 hardeschijven in kwijt.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21

Sick Nick

Drop the top!

Externe voeding is juist handig, ik zie zo op het eerste gezicht geen fan. Scheelt weer in geluid. Bovendien heb je een warmtebron uit de pc gehaald, bij mijn HTPC ligt de voeding ook buiten de kast omdat dat gewoon gigantisch in de hitte scheelt.

• Seth_Chaos
  • Niet online
Sick Nick schreef op 11 februari 2004 @ 16:48:
Externe voeding is juist handig, ik zie zo op het eerste gezicht geen fan. Scheelt weer in geluid. Bovendien heb je een warmtebron uit de pc gehaald, bij mijn HTPC ligt de voeding ook buiten de kast omdat dat gewoon gigantisch in de hitte scheelt.
Ik zie geen hitte probleem bij de huidige shuttles. Heb al hele waterkoeling projecten voorbij zien komen om ze te koelen. Mijn shuttle loopt uitstekend op de laagste fan stand met 3 hardeschijven, een audigy, een radeon 9800pro en een 3.2ghz p4 momenteel al op 3,6 geklockt en het einde is nog niet in zicht. En dat draait prima op 37 graden idle zowel voor de NB de CPU als voor de PWN.

Verwijderd

Mwoh ik zie toch duidelijk een fan achter dat roostertje zitten hoor ;)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21

Sick Nick

Drop the top!

Ja, er zal altijd wel een fan in moetne zitten natuurlijk. Maar een fan die rustig kan blazen zonder een bak met onderdelen van de voeding zal minder te horen zijn.

En hitteprobleem bedoel ik meer op een box zo stil mogelijk maken, zo min mogelijk fans. Een stille 80mm casefan en een CPU heatsink zonder fan die ervoor zit is best mogelijk, als dat de enige fan is dan weet je zeker dat de boel lekker stil is :)

• Seth_Chaos
  • Niet online
Sick Nick schreef op 11 februari 2004 @ 17:04:
Ja, er zal altijd wel een fan in moetne zitten natuurlijk. Maar een fan die rustig kan blazen zonder een bak met onderdelen van de voeding zal minder te horen zijn.

En hitteprobleem bedoel ik meer op een box zo stil mogelijk maken, zo min mogelijk fans. Een stille 80mm casefan en een CPU heatsink zonder fan die ervoor zit is best mogelijk, als dat de enige fan is dan weet je zeker dat de boel lekker stil is :)
Voor mensen die voor geruisloos gaan voor bijvoorbeeld naast de tv is hij zeker ideaal. Maar voor lui die de brute kracht van een high-end desktop niet willen missen is het natuurlijk niks.

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Weet iemand of de Zen ook in het zwart te krijgen is?

Op de site van Shuttle wordt geen kleuren-informatie gegeven, behalve de foto's, maar op andere sites (Tom's Hardware Guide bijvoorbeeld) staat WEL dat 'ie in het zwart leverbaar is.

BTW: Modden is geen mogelijkheid, aangezien hij niet voor mezelf bedoeld is (helaas).

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

• Spice

Spice

Topicstarter
nee, volgens de site alleen in zilver:

http://eu.shuttle.com/st62k.htm#st62k

[ Voor 122% gewijzigd door Spice op 15-08-2004 18:46 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] --> [CSL]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even een kick, is er toevallig iemand in het bezit van deze shuttle en kan diegene dan ook meteen de voor- en nadelen noemen? :)

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal

Pagina: 1