Sinds de nieuwste patch van punkbuster crasht mijn computer keihard als ik op een PB enables server probeer te gamen. Johei!!
Een paar maanden eerder kon ik niet gamen omdat de PB servers down waren.
Zowat 50% van de keren als ik wil gamen wordt ik uit het spel gesmeten omdat m'n PB niet up to date is.
(Ik game trouwens niet meer zo heel veel, dan is het wel extra frustrerend als je eens lekker een potje wil gamen, en dat niet lukt
)
Ik weet wel dat ik dan gewoon op een niet-pb-enabled server kan spelen,
maar de meeste servers van de (niet zo populaire) mods die ik speel zijn jammer genoeg pb-enabled.
Persoonlijk vind ik het nog altijd toffer om te kunnen gamen, zelfs al zit er een cheater op, dan helemaal niet te kunnen gamen.
Is een client-side anti-cheater progje trouwens per definitie niet gedoemd om te falen?
Ik ben dus nogal anti-punkbuster. Maar graag had ik eens jullie menig gehoord.
Hebben jullie slechte/goeie ervaringen met punkbuster?
Wat vinden jullie ervan?
PS: TrueCombat mod voor Q3 rulet echt wel immens hoor!
Een paar maanden eerder kon ik niet gamen omdat de PB servers down waren.
Zowat 50% van de keren als ik wil gamen wordt ik uit het spel gesmeten omdat m'n PB niet up to date is.
(Ik game trouwens niet meer zo heel veel, dan is het wel extra frustrerend als je eens lekker een potje wil gamen, en dat niet lukt
Ik weet wel dat ik dan gewoon op een niet-pb-enabled server kan spelen,
maar de meeste servers van de (niet zo populaire) mods die ik speel zijn jammer genoeg pb-enabled.
Persoonlijk vind ik het nog altijd toffer om te kunnen gamen, zelfs al zit er een cheater op, dan helemaal niet te kunnen gamen.
Is een client-side anti-cheater progje trouwens per definitie niet gedoemd om te falen?
Ik ben dus nogal anti-punkbuster. Maar graag had ik eens jullie menig gehoord.
Hebben jullie slechte/goeie ervaringen met punkbuster?
Wat vinden jullie ervan?
PS: TrueCombat mod voor Q3 rulet echt wel immens hoor!