Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Daarmee kun je installer-packages maken voor alles
Kan ik daarmee ook met weinig werk heel veel pc's besmetten?
Uiteraard houd ik me aanbevolen voor iedereen die (gratis) alternatieven heeft.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Een gast had als eens in een "msn icon pack" koetje in gepakt ...
Enige dat is de "disclaimer" van het programma stond was "dit programma installeert een RC5 client"
Die gast is dus van distributed.net gekickt en zijn team bijna ook.
... kijk als je het MAG installeren, dat is dan iets anders. Maar als je op het werk niet mededeelt dat je het installeert dan zit je zwaar fout!
There is no place like ::1
Denk niet dat de TS er mee zit als hij bij dnet gebanned gezien het feit dat hij het over DF heeftswampy schreef op 04 februari 2004 @ 01:50:
Mmm, mag ik je efkes waarschuwen dat het draaien van een koetje zonder agreement van het werk dus niet toegestaan is en dat je zo geband kan worden op distributed.net
Een gast had als eens in een "msn icon pack" koetje in gepakt ...
Enige dat is de "disclaimer" van het programma stond was "dit programma installeert een RC5 client"
Die gast is dus van distributed.net gekickt en zijn team bijna ook.
... kijk als je het MAG installeren, dat is dan iets anders. Maar als je op het werk niet mededeelt dat je het installeert dan zit je zwaar fout!
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, zonder toestemming hoort het niet. Gebanned worden is op zich niet zo'n ramp, wat erger is is bv ruze krijgen met de baas. Er zijn voor het onrechtmatig installen van koetjes wel eens mensen ontslagen...
Maar goed weer on-topic, als je antwoord wil hebben op je vraag is het misschien wel een goed idee om ons van wat meer informatie te verschaffen. Welk OS gebruiken de clients bv en hoe zitten die met elkaar verbonden?
...
Alle clients hangen in een domein. Op de meeste clients draait NT4, op sommige Win2k.De server draait onder w2k. (dit zijn ook de voorwaarden om met RSCC te werken
Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.
Je hoeft je niet al te ongerust te maken: ik werk in dezen redelijk nauw samen met de sysadmin
[ Voor 20% gewijzigd door wizzkizz op 04-02-2004 07:49 . Reden: onrust/bezorgdheid wegnemen ]
Wizzkizz, check even deze link van ProJoeCooling:wizzkizz schreef op 04 februari 2004 @ 00:52:
Weet iemand een programmaatje dat vergelijkbaar werkt als RSCC? Met dit programmaatje heb ik nl. de DF client nog niet aan de praat gekregen,terwijl ik toch een massa
wil installeren.
* wizzkizz weet dat het niet bedoeld is voor DF maar heeft het toch geprobeerd.![]()
Ik heb nl. weinig zin om voor 100 pc's telkens de service handmatig te installeren.En dat betekent dus ook dat deze 100 pc's (of nog meer) zomaar staan te niksen, iets dat natuurlijk niet kan.
![]()
http://forums.procooling.com/vbb/showthread.php?t=7863
Je moet zelf nog wat dingen instellen en als admin bij de machines kunnen, maar zo doet hij het en hij kan het weten
succes!
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Ik heb adminrechten, dus dat moet geen probleem zijn
ah, batch-bestandjes, daar hou ik van
[ Voor 20% gewijzigd door wizzkizz op 04-02-2004 08:46 ]
Verwijderd
Dus ik drukte op: Crtl+Alt+Delete en zag iets van: dnet ofzo iets en gebruikte al de cpu power.
Ik ging dus ff kijken in de kazaa map, en zag een:
WTF
Dus heb ik kazaa en die
------------------------------------------------------------------------
This installer installs a RC5-72 Distributed.net client on your pc. Removing is allowed.
--------------------------------------------------------------------------
Staat wel in de License, maar lees ik nooit.
[ Voor 44% gewijzigd door nFo op 04-02-2004 15:07 ]
Maar ik snap er allemaal geen bal.
[ Voor 162% gewijzigd door nFo op 04-02-2004 15:24 ]
Overigens is er ook een hoop spyware dat ongewenst geinstalleerd wordt bij bepaalde IExplorer-plugins e.d. En dat schijnt niet illegaal te zijn...
Ze zijn wel van plan om er iets aan te doen. In Amerika weet ik niet hoe het zit, daar zijn ze altijd nogal snel met rechtszaken ed
Division BrabanderT
En? En?wizzkizz schreef op 04 februari 2004 @ 08:44:
Zeer veel dank. Ik ga vanmiddag eens proberen of het gaat werken.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
[quote]Cyber Killer schreef op 04 februari 2004 @ 15:00:
Had laatst kazaa lite gedownload, en cpu fan begon opeens harder te draaien.
Dus ik drukte op: Crtl+Alt+Delete en zag iets van: dnet ofzo iets en gebruikte al de cpu power.
Ik ging dus ff kijken in de kazaa map, en zag een:
WTF
Dus heb ik kazaa en die
This installer installs a RC5-72 Distributed.net client on your pc. Removing is allowed.
Staat wel in de License, maar lees ik nooit. B)[/quote]
Mischien handig om eens te kijken welk mail addres hij gebruikt is het geen mail addres die te weerleiden is naar een dpc member dan even d-net op de hoogte stellen. Anders het subteam op de hoogte stellen.
Ben benieuwd hoe het met de pc's van wizzkid is zou goed zijn voor DPC om nog wat power extra te hebben /me heeft zin om naar ars te zwaaien
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 16:39 ]
Verwijderd
[edit]
reageer ik op veter, heeftie zijn post zwaar gewijzigd
Maar goed; dit soort meldingen over illegali clients en clients in andere programma's ontvang ik dus graag.
anders dan misschien-wel-niet-illegale plugins voor internet explorer, heeft distributed.net een duidelijke policy over koeien op systemen zonder dat de eigenaar erin toestemt en op de hoogte is van wat de client inhoud.
http://www.distributed.net/legal/policy.php
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 16:42 ]
Yup Distributed.net policy verbiedt het "silent" installeren van clients zonder DUIDELIJK te vermelden wat het is en wat het doet.Cyber Killer schreef op 04 februari 2004 @ 15:11:
Maar is toch illegaal ?
Maar ik snap er allemaal geen bal.
Alleen zeggen dat het een RC5 client installeert bijvoorbeeld is fout!
[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 04-02-2004 16:55 ]
Ik heb natuurlijk geen idee waar je Kazaa Lite vandaan hebt gedownload, maar als bovenstaande regel zichtbaar wordt gemaakt tijdens installatie dan lijkt er weinig aan de hand te zijn.Cyber Killer schreef op 04 februari 2004 @ 15:00:
Had laatst kazaa lite gedownload, en cpu fan begon opeens harder te draaien.
Ik ging dus ff kijken in de kazaa map, en zag een:RCP5 dacht ik.
WTF![]()
Dus heb ik kazaa en dieer maar ff er uit gegooid.
Staat wel in de License, maar lees ik nooit.
Kazaa bevat zelf ook tig van dit soort semi-verborgen software. Als ik de maker ben van een stukje software en ik besluit dat samen met een RC5-72 client te laten installeren is dat gewoon legaal. Zolang dit maar in de licence information, of iets derlijks, staat wat tijdens installatie moet worden gelezen.
Of het netjes is, is een hele andere vraag.
edit: Even afgezien van wat Distributed er zelf van vindt. Ik heb zelf die Kazaa install niet, dus weer niet hoeveel er over die D.net client wordt gezegd.
[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 04-02-2004 17:01 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Nope dat mag dus never nooit niet. Een mens moet uit eigen beweging een koei op zijn of haar systeem installeeren.Funcracker schreef op 04 februari 2004 @ 17:00:
Als ik de maker ben van een stukje software en ik besluit dat samen met een RC5-72 client te laten installeren is dat gewoon legaal. Zolang dit maar in de licence information, of iets derlijks, staat wat tijdens installatie moet worden gelezen.
Of het netjes is, is een hele andere vraag.
edit: Even afgezien van wat Distributed er zelf van vindt. Ik heb zelf die Kazaa install niet, dus weer niet hoeveel er over die D.net client wordt gezegd.
Mag ik je vragen waar dat op gebasseerd is?Sybr_E-N schreef op 04 februari 2004 @ 17:05:
[...]
Nope dat mag dus never nooit niet. Een mens moet uit eigen beweging een koei op zijn of haar systeem installeeren.
Ik ben niet volledig op de hoogte van het rechtensysteem voor wat betreft software, maar volgens mij is dit volledig legaal. Dus ik wil graag even weten waarom dat niet zo zou zijn voor ik mijn ongelijk toegeef
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Ik heb namelijk toestemming van mn informatica leraar en schoolhoofd om in het informaticalokaal dit te laten draaien
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Een koe op je pc is als een huwelijk: je moet er beide vol voor gaanFuncracker schreef op 04 februari 2004 @ 17:21:
[...]
Mag ik je vragen waar dat op gebasseerd is?
Ik ben niet volledig op de hoogte van het rechtensysteem voor wat betreft software, maar volgens mij is dit volledig legaal. Dus ik wil graag even weten waarom dat niet zo zou zijn voor ik mijn ongelijk toegeef
Na een poosje spelen met de diverse batch bestandjes, ben ik er een eind uitgekomen (alleen nogmaar getest op ons thuisnetwerk). Morgen kan ik niet bij die pc's, maar ik ga het hele zooitje vrijdag uitproberen.
Dus hierbij mijn vraag: moet ik hier mijn nachtrust aan opofferen of niet?
Hoeveel pctjes zijn dit? Als het om 25 ofzo gaat is het misschien handiger om alles gewoon apart te installeren. Samen met een vriend ofzo moet dat toch vrij snel gaan.El Snorro schreef op 04 februari 2004 @ 17:34:
er er zoiets voor ecc2??
Ik heb namelijk toestemming van mn informatica leraar en schoolhoofd om in het informaticalokaal dit te laten draaien
Je kan het natuurlijk ook op de zelfde manier doen als wizzkizz, maar dan ben je waarschijnlijk gebonden aan DF
Wat voor pctjes zijn het wizzkizz? en hoelang staan ze aan?
Voor wizzkizz zijn het ongeveer 100 pc'tjes die gedurende kantooruren aan staan. Een aantal staat altijd aan, maar dat zijn er niet zoveel.E-jey schreef op 04 februari 2004 @ 18:56:
Wat voor pctjes zijn het wizzkizz? en hoelang staan ze aan?
Het groot opperhoofd dat hier over gaat, was bereid om te kijken wat de gevolgen zouden zijn. vandaar dat ik ze niet op alle 400-450 pc's mag installeren, maar op de honderd "minst belangrijke". Als alles goed gaat, wordt de client misschien meegenomen bij de vernieuwing van het netwerk, komende zomer. Dan komen er zo'n 350-400 nieuwe pc's, dus *hoop hoop*
Op dit moment nog wel, maar het is volgens mij niet zo moeilijk om die batchbestanden een beetje aan te passen. Maar voor d.net zou ik toch RSCC aanraden.E-jey schreef op 04 februari 2004 @ 18:56:
Hoeveel pctjes zijn dit? Als het om 25 ofzo gaat is het misschien handiger om alles gewoon apart te installeren. Samen met een vriend ofzo moet dat toch vrij snel gaan.
Je kan het natuurlijk ook op de zelfde manier doen als wizzkizz, maar dan ben je waarschijnlijk gebonden aan DF
Ik heb dat linkje ff gelezen en de policie waarnaar gelinkt wordt en ik snap waar je heen wilt. Maar alles wat daar staat hoeft in dit geval niet van toepassing te zijn. Op het moment dat tijdens installatie wordt gemeld dat je de client wordt geinstalleerd en jij klikt op: "Verder gaan" dan staat de maker van de software in zijn recht. Dus dat was waar ik mijn eerste post al naar hintte.. Kwam er zo'n bericht in beeld tijdens installatie of niet.Sybr_E-N schreef op 04 februari 2004 @ 17:56:
Nou Funcracker lees de policy van distributed.net er maar eens op na. Zij willen dat soort acties niet, dat jij op slinkse wijze wu's vergaart en welke op jouw naam in de stats komen te staan. Meest recenste case is het hele verhaal van de "Mega Emoticon Pack" welke een sub-team van DPC betrof. Maar meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken want dit is way off-topic.
Zo ja, dan is er weinig illegaals aan.
Ik denk dat mensen dat goed moeten beseffen voordat ze beschuldigingen gaan rondsmijten, dus vandaar dat ik toch even dit off-topic bericht nog plaats.
[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 04-02-2004 19:20 ]
wizzkizz schreef op 04 februari 2004 @ 19:02:
[...]
Voor wizzkizz zijn het ongeveer 100 pc'tjes die gedurende kantooruren aan staan. Een aantal staat altijd aan, maar dat zijn er niet zoveel.
Het groot opperhoofd dat hier over gaat, was bereid om te kijken wat de gevolgen zouden zijn. vandaar dat ik ze niet op alle 400-450 pc's mag installeren, maar op de honderd "minst belangrijke". Als alles goed gaat, wordt de client misschien meegenomen bij de vernieuwing van het netwerk, komende zomer. Dan komen er zo'n 350-400 nieuwe pc's, dus *hoop hoop*
Wie wil helpen? Nee, installeren gaat wel, maar allerlei argumenten verzinnen waarom het perse bij de installatie van het nieuwe netwerk meegenomen moet worden. En waarom het GEEN negatieve gevolgen heeft voor de gebruikers, die meestal alleen van het office pakket gebruik maken. Hoe meer argumenten, hoe meer kans natuurlijk. Mail ze a.u.b. naar df[op]pcnweb.nl.E-jey schreef op 04 februari 2004 @ 19:28:
Dat is niet mis! Hopelijk mag het op alle pctjes worden geinstalleerd
Dan zou je een hele mooie output hebben
Voor alle duidelijkheid: het gaat dus om het project Distributed Folding (ja, natuurlijk willen we permanent boven Free-DC staan
[ Voor 1% gewijzigd door wizzkizz op 04-02-2004 19:34 . Reden: typo ]
En sorry dat ik er nog even op doorgaFuncracker schreef op 04 februari 2004 @ 19:20:
[...]
Ik heb dat linkje ff gelezen en de policie waarnaar gelinkt wordt en ik snap waar je heen wilt. Maar alles wat daar staat hoeft in dit geval niet van toepassing te zijn. Op het moment dat tijdens installatie wordt gemeld dat je de client wordt geinstalleerd en jij klikt op: "Verder gaan" dan staat de maker van de software in zijn recht. Dus dat was waar ik mijn eerste post al naar hintte.. Kwam er zo'n bericht in beeld tijdens installatie of niet.
Ik denk dat mensen dat goed moeten beseffen voordat ze beschuldigingen gaan rondsmijten, dus vandaar dat ik toch even dit off-topic bericht nog plaats.
Je kan niet zomaar alles in een license agreement zetten. Wanneer je onderaan in een eul zet dat gebruik van de software 5 euro per uur kost (ik noem maar een gek voorbeeld), vraag ik me zeer af of de mensen die direct hebben doorgeklikt verplicht zijn te betalen.
En dnet op je pc kost geld (direct: verhoogd stroomgebruik; indirect: resources als memory, cpu en bandwith). Zolang je daar vrijwillig voor kiest: best. Zolang je niet volledig bent ingelicht wat de gevolgen zijn: nee. Er wordt je in betreffende voorbeeld gemeld dat er een rc5-client wordt geïnstalleerd; niet dat die 100% draait, dingen gaat uploaden en downloaden, en dat een ander daar de credits voor krijgt...
Verwijderd
Het is heel simpel: Distributed.net eist dat de eigenaar van de computer niet alleen een melding krijgt dat er één of andere client wordt geïnstalleerd, maar dat diegene wéét wat de client is en doet voor hij het installeert.Funcracker schreef op 04 februari 2004 @ 19:20:
[...]
Ik heb dat linkje ff gelezen en de policie waarnaar gelinkt wordt en ik snap waar je heen wilt. Maar alles wat daar staat hoeft in dit geval niet van toepassing te zijn. Op het moment dat tijdens installatie wordt gemeld dat je de client wordt geinstalleerd en jij klikt op: "Verder gaan" dan staat de maker van de software in zijn recht. Dus dat was waar ik mijn eerste post al naar hintte.. Kwam er zo'n bericht in beeld tijdens installatie of niet.
het is ook niet voor niets zo dat Distributed.net altijd aanraadt de client direct van hun site te laten downloaden: dat voorkomt problemen.
Het bundelen met andere software kan ook overduidelijk maar één doel hebben: mensen onwetend de client laten installeren.
Ik kan er heel kort over zijn wat er bij distributed.net gedaan wordt met meldingen over dit soort accounts: die worden geblokkeerd.
Kijk b.v. ook maar eens naar http://www.distributed.net/trojans.php.en
Zie het inmiddels zeer bekende MegaMoticons pakket van iemand die inmiddels dus GameParty.net om zeep heeft geholpen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 20:25 ]
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:24:
[...]
Het is heel simpel: Distributed.net eist dat de eigenaar van de computer niet alleen een melding krijgt dat er één of andere client wordt geïnstalleerd, maar dat diegene wéét wat de client is en doet voor hij het installeert.
Dat is prcs waar ik op doel. Als dat dus idd bekend wordt gemaakt is er weinig aan het handje. Je raakt de spijker op zijn kop
Aangezien we niet weten wat er nou wel of niet bekend is gemaakt tijdens installatie is het beschuldigen van mensen not done imho.
@Monga: Dat is idd al eens ter discussie geweest in verschillende rechtszaken. Niet alles kan idd, maar de SpyWare in KAzaa doet wel prcs hetzelfde.. Ik weet niet of dat al illegaal verklaard is eigenlijk? Die verkoopt jouw cycles aan bedrijven namelijk. De vermelding van dat stukje software staat ook in de user agreement.
@MrMr: Natuurlijk! Helemaal mee eens, had zelf ook al gezegd dat het niet netjes is. Maar daar ging het hier dan ook niet over.
Dat kan, installeren als service is een stuk doeltreffender denk ik, tenzij het windows 98 of machines zijn.. Maar dat wordt toch niet meer ondersteundVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:39:
Als je een domein draait, kan jetoch ook mee laten nemen in het logonscript
[ Voor 4% gewijzigd door Z!oN op 04-02-2004 20:51 . Reden: Dat wilde ik helemaal niet.. Parse :P ]
Een deel van de computers staat een toch zo'n anderhalf/twee uur per dag te wachten totdat iemand zich aanmeld, dus dan is installeren als service een stuk handiger.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 20:39:
Als je een domein draait, kan jetoch ook mee laten nemen in het logonscript
(Die worden 's morgens vrolijk aangezet en zijn beschikbaar voor iedereen die wil. Alleen wil niet iedereen
Lijkt me niet meer dan fair! Misschien preventief een copietje naar floppus ( of hoe hij ook heet..ergens in deze thread ) en je bent ingedekt!
Hij heeft het over distributed foldingswampy schreef op 04 februari 2004 @ 20:54:
Ik raadt Topic Starter aan om op papier te krijgen dat zowel de baas als de systeem beheerder begrijpen wat distributed.net is en dat ze ermee eens zijn dat het draait en de daaruit vloeiende mogelijkheden zoals warmere cpu's, hogere stroom rekening accepteren voor zolang ze het toelaten in het netwerk, handtekeningetjes eronder zodat in geval dat distributed.net je bant je simpelweg een copy van het contractje kan laten zien en ge-unbant kan worden.
Lijkt me niet meer dan fair! Misschien preventief een copietje naar floppus ( of hoe hij ook heet..ergens in deze thread ) en je bent ingedekt!
wizzkizz:
DF heeft natuurlijk een wetenschappelijk doel. Ik denk dat je dat als belangrijkste punt moet gebruiken. Op SID is een hoop informatie daarover te vinden
*zucht*swampy schreef op 04 februari 2004 @ 20:54:
Ik raadt Topic Starter aan om op papier te krijgen dat zowel de baas als de systeem beheerder begrijpen wat distributed.net is en dat ze ermee eens zijn dat het draait en de daaruit vloeiende mogelijkheden zoals warmere cpu's, hogere stroom rekening accepteren voor zolang ze het toelaten in het netwerk, handtekeningetjes eronder zodat in geval dat distributed.net je bant je simpelweg een copy van het contractje kan laten zien en ge-unbant kan worden.
Hij gaat Distributed Folding doen, geen d.net.
zitten ze nu aan 'em te trekken of lijkt het maar zo
Mss wel handig, maar het gaat niet om d.net, maar om Distributed Folding, en daar doen niet moeilijk, mocht baasie moeilijk gaan doen. Ik krijg hooguit op mn sodemieter van de anders DPC'ersswampy schreef op 04 februari 2004 @ 20:54:
En anders moet de hoofdadmin het maar uitleggen, hij is hier imo verantwoordelijk voor. Ik heb m alleen maar een beetje geholpen
Marcelloz:
ik ga echt niet naar d.net, dus daar hoef je je niet ongerust over te maken
[ Voor 11% gewijzigd door wizzkizz op 04-02-2004 21:24 ]
Sorry mijn fout, nu ja je weet wat ik bedoel, als dit allemaal op papier staat dan weet je zeker dat je de billen niet brand als er klachten komen!E-jey schreef op 04 februari 2004 @ 21:04:
[...]
Hij heeft het over distributed foldingDNET heeft hier niet zoveel mee te maken
![]()
wizzkizz:
DF heeft natuurlijk een wetenschappelijk doel. Ik denk dat je dat als belangrijkste punt moet gebruiken. Op SID is een hoop informatie daarover te vinden
1. omdat ik daar niet van op de hoogte was enPowerCow schreef op 04 februari 2004 @ 21:21:
als je koe in een domain draait, waarom maak je dan niet ff een msi package??? gelijke alle registersleutels. Zet het ff in je AD en het wordt ook nog eens vanzelf geinstalleerd bij het opstarten van de machines.
2. Omdat het maar op een aantal pc's geinstalleerd mag worden en niet op allemaal
[ Voor 6% gewijzigd door wizzkizz op 04-02-2004 21:30 ]
Verwijderd
Mocht je problemen krijgen tijdens de install dan moet je maar even roepen.wizzkizz schreef op 04 februari 2004 @ 21:16:
[...]
Mss wel handig, maar het gaat niet om d.net, maar om Distributed Folding, en daar doen niet moeilijk, mocht baasie moeilijk gaan doen. Ik krijg hooguit op mn sodemieter van de anders DPC'ers![]()
En anders moet de hoofdadmin het maar uitleggen, hij is hier imo verantwoordelijk voor. Ik heb m alleen maar een beetje geholpen![]()
Marcelloz:
ik ga echt niet naar d.net, dus daar hoef je je niet ongerust over te maken![]()
Ik mag het op mijn werk niet doen
Ik heb ook wel eens klanten van ons gepeild, maar ook daar mocht het niet
Wel jammer, want alleen in NL beheren wij een kleine 12000 werkplekken en nog een een kleine 2000 servers.
Al snap ik niet dat mijn baas hier moeilijk doet, wnt we zijn een USA bedrijf en in de USA hebben we een eigen Seti Team
Verwijderd
(correct me if im wrong)
Een processor die draait op 100% cpu power verbruikt wel degelijk een stuk meer stroom als een cpu die alleen maar staat te idlen. Daar maakt het gebruikt van linux of windows helemaal geen verschil in.Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 11:24:
Las net dat iemand het had over extra stroom??? Het waren toch systemen op windows?? Volgens mij maakt het dan niet uit vooral niet als ze gewoon de normale tijd aanstaan. unix - linux bakken maakte het volgens mij wel bij uit.
(correct me if im wrong)
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Maandag ga ik eens kijken of de koeitjes ook een goeie stofwisseling hebben gehad. (Klopt, ik kies voor manueel flushen
Waarom zet je geen proxy op in het netwerk waar de koetjes zo nu en dan naar flushen!wizzkizz schreef op 06 februari 2004 @ 15:13:
ik ben vreselijk te keer gegaan met een grote stok in de stal en een hele rits koetjes wist niet hoe snel ze naar buiten moest rennen, recht het veld in dat ik precies voor hen had bestemd
Maandag ga ik eens kijken of de koeitjes ook een goeie stofwisseling hebben gehad. (Klopt, ik kies voor manueel flushen)
Dan weet je via de proxy hoe hun stof wisseling is!
[ Voor 5% gewijzigd door wizzkizz op 06-02-2004 16:12 . Reden: klein missteekje uitgummen ]
Let's kick some Arsian en Free-DC-butt's